News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Cristiano: "Φαίνεται ότι πρέπει να αποδεικνύω σε κάθε ματς αυτό που είμαι"

Τετάρτη 27 Σεπτεμβρίου 2017

Άφησε στα χέρια του Florentino την ανανέωσή του

Ο Κριστιάνο Ρονάλντο έδειξε στο Atresmedia την έκπληξή του για την σκληρότητα της κριτικής, όταν δεν σκοράρει, η οποία είπε ότι είναι «όλο και πιο σκληρή» και μετά τις ανανεώσεις πολλών εκ των συμπαικτών του, έστειλε ένα μήνυμα προς τον πρόεδρο, Florentino Pérez, ζητώντας του τη δική του και αναδεικνύοντας την ευτυχία του στο σύλλογο.

Καλή νίκη:

"Πριν απ’το παιχνίδι μιλήσαμε για αυτό που θέλαμε να κερδίσουμε στο Ντόρτμουντ, κάναμε ό, τι μας είπε ο προπονητής, είχαμε κίνητρο, η ομάδα ήταν εκπληκτική, δημιουργήσαμε ευκαιρίες και το να βάλουμε τρία γκολ εδώ είναι δύσκολο, κάναμε ένα πλήρες ματς μπροστά και πίσω, ήταν ένας καλός αγώνας για εμάς".

Η κριτική που δέχεστε:

"Φαίνεται ότι πρέπει να αποδεικνύω σε κάθε παιχνίδι ποιος είμαι, με εκπλήσσει η κοινή γνώμη για μένα. Για άλλη μια φορά οι αριθμοί μιλούν από μόνοι τους, πολύ χαρούμενος με το 400ο παιχνίδι μου και δεν ξέρω πόσα γκολ, αυτοί που μιλούν για μένα θα το ξέρουν καλύτερα από μένα. Είναι το φυσιολογικό, όταν είμαι καλά κι έχω ευκαιρία, σκοράρω. Μερικές φορές οι τερματοφύλακες και τα δοκάρια σε σταματούν, αλλά είναι ποδόσφαιρο. Η ηθική μου στη ζωή είναι πάντα η ίδια, είμαι ένας υποδειγματικός επαγγελματίας και δεν απελπίζομαι ποτέ, έχω πάντα ένα υγιές και καθαρό μυαλό, προετοιμασμένο για τις προκλήσεις και την κριτική, η οποία είναι κάθε φορά και χειρότερη. Είμαι καλά με τους συμπαίκτες μου και χαρούμενος".

Η Μαδρίτη χωρίς εσάς:

"Όταν δεν παίζει ο Cristiano, βλέπω μια ίδια Μαδρίτη, δυνατή. Όταν παίζει ο Cristiano, είναι μια ομάδα, δεν είναι μεμονωμένοι παίκτες, είναι μια ομάδα, η ομάδα έχει αρκετή δυναμική και ταλέντο έτσι ώστε όταν δεν παίζω εγώ ή ο Bale ή ο Benzema, να'ναι πάντα καλή".

Θα ανανεώσετε;: 

«Είναι μια καλή ερώτηση, είμαι χαρούμενος, τα πράγματα πάνε φυσιολογικά, αυτό είναι ένα ερώτημα που ίσως ο πρόεδρος ν'απαντήσει καλύτερα από μένα... Εγώ είμαι ικανοποιημένος, κάνω αυτό που μου αρέσει, είμαι χαρούμενος. Είμαι χαρούμενος για τους συμπαίκτες μου που ανανέωσαν, επειδή ήταν στο τέλος της σύμβασής τους».

Αηδιασμένος στη Μαδρίτη: 

«Δεν έχει βγει αυτό απ'το στόμα μου, οι άνθρωποι μιλούν για μένα κάθε μέρα σ'όλο τον κόσμο, ζω για το ποδόσφαιρο και την οικογένειά μου , όχι για τον Τύπο. Μερικές φορές ξεκινάει στην Πορτογαλία, στην Ισπανία, στη Γερμανία... Ότι περιέχει το όνομα Κριστιάνο είναι παγκόσμια είδηση. ​​Όταν είσαι σπουδαίος οι άνθρωποι μιλάνε για σένα».

Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.