News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Τα δύο πρόσωπα του Cristiano

Τρίτη 20 Ιουνίου 2017

Του Pablo Polo

Κανείς δεν φαντάζονταν ότι θα διαλογίζονταν το αντίο του στη Μαδρίτη


Η θέληση του Κριστιάνο να θέλει να φύγει απ’τη Ρεάλ Μαδρίτης έχει πιάσει τους πάντες στο λευκό club στα πράσα, απ’την ευγενή περιοχή μέχρι τον ίδιο τον Ζιντάν, ο οποίος στα σχέδιά του συνέχιζε να υπολογίζει τον Πορτογάλο για την επόμενη σεζόν.

Και είναι ότι αν αναλύσουμε τις δηλώσεις του στην τελική ευθεία της σεζόν, πριν απ’την κατάκτηση του πρωταθλήματος ή πριν απ’τον τελικό του Champions League, κανείς δεν θα φανταζόταν ότι ο Πορτογάλος θα διαλογίζονταν το αντίο του.

Αν και είναι αλήθεια ότι πολλές φορές δείχνει τη δυσαρέσκειά του με ορισμένα πράγματα που δεν του αρέσουν, οι αποδοκιμασίες του Μπερναμπέου ή η περίπτωσή του με το Υπουργείο Οικονομικών -ακόμα δεν ήταν γνωστή η καταγγελία της Εισαγγελίας- ο CR7 αφήνει πάντα ξεκάθαρη την επιθυμία του να αποσυρθεί στη Μαδρίτη και παραδέχεται ακόμη κι ότι αισθάνεται αγαπητός απ’την συντριπτική πλειοψηφία του madridismo.

Δήλωση αγάπης

Πριν απ’τον τελικό του Champions League, ο Ρονάλντο μιλά στο «Jugones»: «Έχω αισθανθεί πάντα αγαπητός απ’τους ανθρώπους. Δεν βάζω τους πάντες στο ίδιο σακί κι έτσι δεν αισθάνομαι κακομεταχειρισμένος. Αλλά δεν μου αρέσουν οι αποδοκιμασίες στο ίδιο μου του γήπεδο», είπε ο παίκτης, ο οποίος δεν σκέφτεται τίποτα άλλο απ’το να συνεχίσει στα λευκά: «Θα’μαι μέχρι τα 41, ότι τα 40. Είναι το προτελευταίο συμβόλαιο, οπότε 41. Είμαι χαρούμενος στην Ισπανία, την αγαπώ, αν και μου λείπει η Αγγλία».

Στον πανηγυρισμό του Δωδέκατου στο Μπερναμπέου, η επικοινωνία με το κοινό ήταν εντυπωσιακή, μέχρι το σημείο να τραγουδήσει με την κερκίδα «Balón de Oro, Cristiano Balón de Oro!» και να τους ευχαριστήσει για μια απίστευτη χρονιά.

Πρόσφατη ανανέωση

Πριν από λιγότερο από ένα χρόνο, ο Κριστιάνο ανανέωσε το συμβόλαιό του μέχρι το 2021. Τότε έδειξε επίσης ικανοποιημένος: «Είναι η ομάδα της καρδιάς μου, είναι το σπίτι μου, και είναι μια μοναδική στιγμή στη ζωή μου ν’ανανεώνω για πέντε χρόνια ακόμα. Δεν είναι το τελευταίο συμβόλαιο, να ξεκαθαριστεί».

Η Μαδρίτη, συνεπώς, πιστεύει ότι αυτό του Κριστιάνο θα μείνει σε μια ένταση, που δεν θα’ταν η πρώτη, κι ότι θα επανεξετάσει τη θέση του. Ακούσατε ήδη ότι ο παίκτης ήθελε να συνεχίσει στη Μαδρίτη, αλλά κι επίσης ότι δεν θα’ταν η τελευταία σύμβαση.

Η σελίδα της στήλης στο facebook:


Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.