News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Marco Asensio: «Δεν μπορούμε να χάσουμε την πείνα για τη νίκη»

Πέμπτη 15 Ιουνίου 2017

Των Juan Ignacio Gallardo, Miguel Angel Lara και Pablo Egea

Η MARCA μιλάει με την αποκάλυψη της σεζόν


Ένα πλατύ χαμόγελο κυριαρχεί στο πρόσωπο του Marco Asensio (Palma de Mallorca, 21 Ιανουαρίου του 1996). Υπήρξε η αίσθηση της σεζόν, ο παίκτης γύρω απ'τον οποίο προορίζεται να περιστραφεί το μέλλον της Ρεάλ Μαδρίτης. Ένα Τσάμπιονς Λνγκ στην πρώτη του σεζόν φωτίζει μια διαδρομή που είναι ήδη παρούσα. Και στο βάθος διαισθάνεται ήδη το Παγκόσμιο της Ρωσίας.

Ο Marco Asensio κοιτάει το παιχνίδι του ευρωπαϊκού Σούπερ Καπ εναντίον της Σεβίλλης, τον Αύγουστο και, πιστεύει ό, τι του συνέβη;

Ναι. Στο τέλος, όταν είσαι σ'ένα τόσο μεγάλο σύλλογο όπως η Ρεάλ Μαδρίτης φιλοδοξείς σε όλους τους τίτλους. Και τώρα με την εθνική έχουμε μια πολύ ωραία πρόκληση, όπως είναι το να προσπαθήσουμε να φέρουμε στο σπίτι το Euro Κ 21.

Συνέβησαν τόσα πολλά πράγματα που την Τρίτη σηκωθήκατε και είδατε στο εξώφυλλο της MARCA ότι έχετε ανανεώσει.

Είναι κάτι για να ολοκληρώσω το έτος μ'έναν πολύ ωραίο τρόπο. Ήταν μια πολύ γεμάτη χρονιά για μένα, στην οποία έχω ζήσει πολλές καταστάσεις, στην οποία έχω μάθει κι έχω ωριμάσει πολύ.

Πώς αντιμετωπίζει ένα αγόρι 21 ετών αυτή την έκρηξη;

Προσπαθώ να το αντιμετωπίσω όσο πιο φυσικά γίνεται. Όταν βρίσκεσαι σ'ένα τόσο μεγάλο σύλλογο όλα πάνε πολύ γρήγορα. Κάθε τρεις μέρες υπάρχει ένα σημαντικό παιχνίδι και σχεδόν δεν έχεις χρόνο ν'απολαύσεις το προηγούμενο. Για να πάνε καλά τα πράγματα πρέπει να τα αντιμετωπίσεις με τη μέγιστη φυσικότητα.

Παραμένετε πραγματικά ο ίδιος Marco Asensio ο οποίος ήρθε στην Μαδρίτη;

Δεν βλέπω γιατί ν'αλλάξω. Κάθε εμπειρία σε κάνει να μαθαίνεις. Δεν μπορώ να'μαι ο ίδιος λόγω όλων όσων έχω ζήσει, του τι έχουμε κερδίσει, αλλά το χαμόγελο παραμένει ίδιο.


Τι νιώσατε αγγίζοντας το μετάλλιο του Champions League;

Μια ημέρα νωρίτερα είχα φανταστεί ότι θα το κερδίζαμε, ότι θα μπορούσα να βγω φωτογραφία με το Champions League. Όταν το έχεις, όταν το αγγίζεις, είναι σαν ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα, κάτι που έχεις φανταστεί απ'την παιδική ηλικία. Να με βλέπω εκεί με το Champions League και τόσο νέος ήταν ένα καταπληκτικό, τεράστιο αίσθημα.

Μόλις πριν από δύο χρόνια δεν είχατε κερδίσει τίποτα ακόμα και τώρα είστε πρωταθλητής Ευρώπης κι επιδιώκετε ένα έκτο με την Κ 21.

Ήταν μια καλή χρονιά σε τίτλους. Ξεκινήσαμε με το Ευρωπαϊκό Σούπερ Καπ, το Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων, το Πρωτάθλημα, το Τσάμπιονς Λινγκ... κι έχουμε αισθανθεί σημαντικοί όλοι.
Πώς το κάνετε να φαίνεται το ίδιο είτε παίζετε στην León στο Κύπελλο, είτε στον τελικό του Champions League; Είστε τόσο ψυχρός;

Δεν συνηθίζω να αγχώνομαι στο γήπεδο επειδή το να παίζω ποδόσφαιρο είναι ό, τι έχω κάνει όλη τη ζωή μου. Πριν απ'τα παιχνίδια υπάρχει μια μικρή πίεση ή ανησυχία, αλλά στο γήπεδο ξεχνάς τα πάντα. Το μόνο που σκέφτεσαι είναι να παίξεις ποδόσφαιρο.

Αυτό σημαίνει ότι ένας παίκτης που είναι σ’εναν τελικό του Champions League εναντίον της Γιουβέντους εξακολουθεί να βλέπει το ποδόσφαιρο, όπως όταν ήταν παιδί;

Ναι. Όταν βγαίνω στο γήπεδο δεν το κάνω σκεπτόμενος τους στόχους ή ότι θα πρέπει να κερδίσουμε, σκέφτομαι το να το απολαύσω, να περάσω καλά. Πάντα απ’την υπευθυνότητα και το να δώσω το καλύτερό μου. Δουλεύοντας και δίνοντας τα πάντα το απολαμβάνεις επίσης και είναι ο δρόμος για να κερδίσεις.


Είναι εύκολο να διαχειρίζεστε το να βλέπετε τον εαυτό σας στα πρωτοσέλιδα των εφημερίδων, στην τηλεόραση...;

Είναι πολύ ωραίο γιατί σημαίνει ότι μου συμβαίνουν πολύ θετικά πράγματα.

Οι φίλοι σας παίζουν στο Laliga Fantasy;

Ναι, ναι. Με ρωτάνε αν με αγοράσουν ή όχι, αν πρόκειται να παίξω... Πάλεψαν για μένα κι έβαλαν πολλά εκατομμύρια για να με αποκτήσουν [γέλια].

Παίρνετε τον εαυτό σας στο Play όταν παίζετε;

Ναι. Αν παίζω με τη Μαδρίτη συνήθως με βάζω.

 Έχετε κοκκινίσει πολλές φορές με τόσα σχόλια στο δρόμο;

Στην αρχή ναι. Ντρεπόμουν πολύ. Όταν πήγαινα με τους φίλους μου στο δρόμο στην Πάλμα, και ήμουν πλέον στην πρώτη ομάδα, οι άνθρωποι με σταματούσαν και με ρωτούσαν αν ήμουν ο Marco Asensio. Εγώ, επειδή ντρεπόμουν, έλεγα όχι, ότι μου έμοιαζε, αλλά δεν ήμουν. Οι φίλοι μου φρικάραν, μου έλεγαν τι κάνεις κι εγώ τους έλεγαν να συνεχίσουν, γιατί ντρεπόμουν πολύ. Με τον καιρό το συνηθίζεις, το αντιμετωπίζεις φυσιολογικά.

Μπορείτε να βγείτε στο δρόμο στη Μαδρίτη ή σας κατακλύζουν;

Μου αρέσει πολύ να βγαίνω. Είναι αλήθεια ότι οι άνθρωποι σε αναγνωρίζουν περισσότερο και είναι πιο περίπλοκο, αλλά κάθε φορά που μπορώ, πάω για φαγητό, στο σινεμά... Οι άνθρωποι είναι από πάνω, αλλά είμαι χαρούμενος να τους αντιμετωπίζω.

Είπατε ότι έχετε μιλήσει πολύ με τον Ζιντάν, επειδή δεν ήσασταν συνηθισμένος να παίζετε λίγο. Τι ξεχωρίζετε απ’όλα όσα σας έχει πει;

Είχαμε κάποια συζήτηση. Μου είπε ότι ήμουν ένα νεαρό αγόρι, να δουλέψω γιατί η ευκαιρία μου επρόκειτο να’ρθει. Κι έτσι ήταν. Είχα την ευκαιρία να παίξω σημαντικά παιχνίδια στην τελική ευθεία, το οποίο είναι αυτό που ήθελα για να βοηθήσω την ομάδα να κερδίσει παιχνίδια και τίτλους.

Λένε ότι πριν απ’το Ευρωπαϊκό Σούπερ Καπ, ο Florentino σάστισε όταν ο Ζιντάν του είπε ότι ο Asensio παρέμενε κι επρόκειτο να’ναι σημαντικός στην ομάδα.

Αυτό δεν το ήξερα. Εγώ είχα μια συζήτηση με τον προπονητή πριν από εκείνο το παιχνίδι στο οποίο μου είπε ότι επρόκειτο να μείνω. Αυτό ήταν μια ανακούφιση για μένα. Μου μετέδωσε την εμπιστοσύνη του, ότι επρόκειτο να’χω λεπτά κατά τη διάρκεια της σεζόν. Ήταν μια απίστευτη χαρά και μου έδωσε μεγάλη ηρεμία το να ξέρω ότι έμενα.

Πώς είναι να΄χετε για προπονητή κάποιον που ήταν το είδωλό σας όταν ήσασταν παιδί;

Απίστευτο. Τον λάτρευα, έβλεπα όλα τα παιχνίδια του, είχα φωτογραφίες του. Για μένα είναι τεράστιο να τον έχω δίπλα μου, να ακούω τις συμβουλές του, να μαθαίνω απ’αυτά που λέει. Επιπλέον, συμμετέχει στους αγώνες εξάσκησης και η ποιότητά του παραμένει άθικτη. Φυσικά, κανείς δεν τολμά να του κάνει μια ποδιά μην τυχόν και θυμώσει [γέλια].


Ο παίκτης είναι συνήθως εγωιστής. Μπαίνετε καμιά φορά στην θέση του Ζιντάν και φαντάζεστε τι μπορεί να του κοστίζει ν’αφήνει εκτός ομάδας τους Isco, James, Morata, Kovacic, Asensio ...;

Όταν μένεις έξω, προσπαθείς να μπεις στην θέση του προπονητή. Είμαστε ένα μεγάλο ρόστερ κι ο καθένας που μπαίνει τα πάει πολύ καλά. Όλοι αξίζαμε λεπτά, αλλά οι αποφάσεις που έχει πάρει έχουν πάει καλά όπως το εξηγεί η κατάκτηση της Liga και του Champions League. Κι όλοι έχουμε αισθανθεί σημαντικοί. Τα καλά vibes στο ρόστερ αντικατοπτρίζονται στο νταμπλ, το οποίο δεν είχαμε πετύχει εδώ και πολλά χρόνια.

Κατανοείτε το ότι ο James κι o Morata ψάχνουν μια έξοδο;

Είναι μεγάλοι παίκτες και είναι φυσιολογικό να θέλουν να παίζουν περισσότερο. Αυτό είναι μεταξύ αυτών και του συλλόγου. Ο καθένας προσαρμόζεται στους στόχους που έχει.

Τι έχετε μάθει από εκείνες τις ημέρες στις οποίες δεν παίζατε;

Πολλά. Να μην κατεβάζω τα χέρια, να συνεχίσω να δουλεύω, να μην τα παρατάω. Υπήρξαν δύσκολες στιγμές, γιατί δεν ήμουν συνηθισμένος να μην έχω διάρκεια στις ομάδες μου.

Και στο πλάι του Cristiano τι μαθαίνει ένα παιδί που έρχεται στην ελίτ;

Τόσα πολλά πράγματα! Αυτό που θαυμάζω περισσότερο είναι η φιλοδοξία που έχει έχοντας κερδίσει τόσα πολλά σε συλλογικό κι ατομικό επίπεδο. Η πείνα που εξακολουθεί να’χει, το πώς προπονείται, το να μένει στο γυμναστήριο όταν έχουμε τελειώσει... θέλει πάντα περισσότερα κι εξαπλώνεται σ’όλη την ομάδα. Και σε κάθε προπόνηση μαθαίνεις κάτι απ’αυτόν.

Ένας τύπος που βάζει 10 γκολ στα τελευταία πέντε παιχνίδια του Champions League...

Τι να πω! Είναι κάτι σκανδαλώδες στο εύρος πολύ λίγων.

Ξέρετε κάτι για την καταγγελία της εφορίας;

Το έχω δει, αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ιδέα γι’αυτό το θέμα.


Madridista απ’την παιδική ηλικία, πώς εξηγείτε ποια είναι η Μαδρίτη όταν είστε μέσα;

Κάτι διαφορετικό, πολύ μεγάλο. Όλα μεγεθύνονται, αλλά απ’την στιγμή που είσαι μέσα είναι όλα πολύ οικεία. Στην αρχή εκπλήσσει, αλλά συνηθίζεις. Η Ρεάλ Μαδρίτης είναι η μέγιστη απαίτηση: πρέπει να κερδίζεις και να ευχαριστείς.

Τότε, είναι πιο απλό από μέσα αυτό το γιγαντιαίο τέρας που είναι η Μαδρίτη;

Σε κάποια πράγματα ναι, αλλά αν δεν είσαι προσεκτικός και δεν δουλεύεις κάθε μέρα αυτό το τέρας μπορεί να σε φάει. Από μέσα όλα είναι πιο φυσιολογικά από ό, τι φαίνονται.

Είστε στη Μαδρίτη, αλλά είναι αλήθεια ότι θα μπορούσατε να παίξετε στην Αθλέτικ. Υπήρξε κάτι;

Ναι, είναι αλήθεια. Υπήρξε κάτι πριν από δύο χρόνια. Δεν μπόρεσε να γίνει, γιατί δεν έμπαινα στην πολιτική της Athletic. Δεν πέρασα στους μεγάλους.

Τρία Champions League σε τέσσερα χρόνια. Αντιλαμβάνεστε αυτό που κάνετε;

Είναι κάτι τεράστιο. Φαίνεται εύκολο, αλλά το να κερδίσεις τρία Champions League σε τέσσερα χρόνια είναι εκπληκτικό. Αυτή η ομάδα είναι μια απίστευτη γενιά με φιλοδοξία. Δεν μπορούμε να χάσουμε την πείνα του να κερδίζουμε. Αυτό είναι το κλειδί.

Στα 21 σας, και μ’αυτόν τον ρυθμό, το δέκατο τρίτο φαίνεται ότι θα’ναι κοντά.

Το συζήτησα με τον Sergio Ramos. Μου είπε να μην συνηθίζω, γιατί αυτό είναι πολύ περίπλοκο, ότι αυτός άργησε πολύ να κερδίσει το πρώτο του Τσάμπιονς Λινγκ. Πολλοί θρύλοι του συλλόγου δεν το κέρδισαν ποτέ κι εγώ είχα την τύχη να το κερδίσω στον πρώτο χρόνο μου.

Ο Ράμος, συγκεκριμένα, μιλάει για το τέλειο μείγμα αυτού που λέει ο ύμνος της Μαδρίτης, βετεράνοι και νομπελίστες: Carvajal, Isco, Asensio, Vallejo ...

Μπαίνει νέος κόσμος που προστίθεται στους βετεράνους κι αυτή είναι η γραμμή για να συνεχίσουμε να νικάμε.

Σας αρέσει ο Mbappé;

Δεν τον είδα πολύ, αλλά μοιάζει ένας μεγάλος παίκτης με πολύ μέλλον.

Ο τελικός του Κάρντιφ άφησε την εικόνα σας να ξεχύνεστε στην κερκίδα μετά το γκολ

Εκεί ήταν η οικογένειά μου. Τους αφιερώνω πάντα τα γκολ μου. Τους είπα ότι αν σκόραρα θα πήγαινε εκεί που ήταν. Τους είχα βρει και το έκανα.

Σκοράρατε στο πρώτο παιχνίδι της σεζόν της UEFA. Θα το κάνετε στο τελευταίο, στον τελικό του Ευρωπαϊκού Κ 21 στην Κρακοβία;

Μακάρι! Έχουμε εργαστεί γι 'αυτό εδώ και δύο χρόνια. Γνωρίζουμε ότι έχουμε μια μεγάλη ομάδα, αλλά κι ότι επίσης η πρόκριση μας κόστισε πολύ. Δεν θα’ναι καθόλου εύκολο. Υπάρχουν εθνικές ενός υψηλού επιπέδου. Τώρα μας ενδιαφέρει μόνο η πρεμιέρα με την ΠΓΔΜ.


Asensio, Σαούλ, Kepa, Vallejo, Ceballos, Bellerín ...

Είμαστε παίκτες που έχουμε παίξει σε μεγάλα πρωταθλήματα, οι οποίοι έχουμε υπάρξει σημαντικοί στα κλαμπ μας, αλλά πρέπει να το δείξουμε στην Πολωνία. Είναι μια εθνική υψηλού επιπέδου, αλλά όλες οι ομάδες έχουν αδυναμίες. Προσπαθούμε να κρύψουμε στο μέγιστο τις δικές μας. Πρέπει να σκεφτούμε το παιχνίδι μας, όχι το να αντιπαρέλθουμε των άλλων ομάδων. Δεν χρειάζεται ν’αλλάξουμε τίποτα αλλά να συνεχίσουμε στη γραμμή που έχουμε συνεχίσει για να μπορέσουμε να βρεθούμε σ’αυτή την τελική φάση.

Ο Yeray θα λείψει.

Ήταν ένα σκληρό χτύπημα. Το ποδόσφαιρο περνά σε δεύτερη μοίρα. Είναι πράγματα που σε κάνουν να σκεφτείς, να προβληματιστείς σχετικά με τη ζωή. Ο Yeray είναι ένα θαυμάσιο παιδί, εργατικός ... του έτυχε να ζει αυτό, αλλά είναι έτοιμος για ό, τι έρχεται. Μιλήσαμε μαζί του και μας ενθάρρυνε. Είναι πολύ δυνατός, πάντα μ’ένα χαμόγελο στο στόμα του. Το Ευρωπαϊκό θα’ναι αφιερωμένο σ’αυτόν.

Είπατε ότι ήταν ο Yeray αυτός που έχει ενθαρρύνει τους υπόλοιπους στην εθνική;

Ναι. Φανταστείτε. Μας έχει ενθαρρύνει όλους μέσω του γκρουπ του WhatsApp που έχουμε στην Κ 21. Το να το βλέπει έτσι δίνει μεγάλη αυτοπεποίθηση. Θα το ξεπεράσει σίγουρα.

Βλέπετε τον εαυτό σας μέσα σ’ένα χρόνο στο Mundial;


Uff! Θα δουλέψω για να βρεθώ σ’αυτό το Mundial. Θα’ταν εκπληκτικό για μένα.

Η σελίδα της στήλης στο facebook:



@suntagm_puskas
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.