News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Arbeloa: "Ο Cristiano είναι έξυπνος, δεν θα φύγει"

Σάββατο 24 Ιουνίου 2017

Του José Luis Calderón

Ο Άλβαρο Αρμπελόα ανακοίνωσε σε μια συνέντευξή του με τη Marca, ότι βάζει τέλος σε μια μακρά κι επιτυχημένη καριέρα στο ποδόσφαιρο. Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε και στις πρόσφατες εξελίξεις με τον Κριστιάνο Ρονάλντο.


"Ο Κριστιάνο πρόκειται να μείνει, γιατί πριν απ'όλα είναι έξυπνος και ξέρει ότι χρειάζεται τη Μαδρίτη. Πρόκειται να κερδίσει την πέμπτη Χρυσή Μπάλα του, γιατί έχει πάρει το πρωτάθλημα, το Τσάμπιονς Λινγκ, και είναι στην καλύτερη ομάδα του κόσμου. Αυτό το'χει μόνο στη Μαδρίτη".


Επίσης αναφέρθηκε και στον Μουρίνιο:

"Φέτος έχω μιλήσει πολύ μαζί του, δεν του έχω πει ακόμα ότι σταματάω και θα το μάθει από σας. Ούτε και μου αρέσει πολύ να τον ενοχλώ. Κάποια άγνωστη ιστορία; Παίζαμε έναν αγώνα με την Σεβίλλη και νικούσαμε στο πρώτο ημίχρονο. Κι εκείνη την ημέρα ήταν η σειρά μου στο ημίχρονο. Με αποκάλεσε Καφού οκτώ φορές. Δεν ήταν ευχαριστημένος γιατί είχα ανέβει πολλές φορές, κι εκείνη η ομιλία ουσιαστικά ήταν μόνο για μένα. «Η ομάδα είναι καλά, αλλά εκεί στην πλευρά έχουμε τον Καφού...», έλεγε ξανά και ξανά. Εκείνη την ημέρα ήξερα ότι ήταν η σειρά μου κι αποφάσισα να μην ανεβαίνω τόσο πολύ κατά το δεύτερο ημίχρονο. Με σημάδεψε επειδή ήταν σε θέση να απαιτεί και να ζητάει εξίσου, απ'όλους, όπως κι αν λέγονταν. Εκείνη την ημέρα ήταν η σειρά μου να με αποκαλέσει Καφού 500 φορές μέσα σε 10 λεπτά, αλλά μια άλλη μέρα ήξερες ότι ήταν η σειρά άλλου. Επίσης, ο τρόπος με τον οποίο δούλευε και κατανοούσε το ποδόσφαιρο. Να δουλέψουμε μαζί; Θα'μασταν ένας κίνδυνος (γέλια)".


Η σελίδα της στήλης στο facebook:


@suntagm_puskas

Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.