News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Cristiano: «Σε μια πλευρά ή στο κέντρο; Παίζω ελεύθερος, όπου πιστεύω ότι πρέπει»

Κυριακή 28 Μαΐου 2017

Ο Cristiano Ronaldo ανέλυσε τον τελικό του Champions League σε μια συνέντευξη για τα επίσημα μέσα ενημέρωσης της UEFA. Μεταξύ άλλων ανέφερε:


Θέλω να σε ρωτήσω σχετικά με την εξέλιξη του ρόλου σου στην ομάδα υπό δύο έννοιες. Κατ 'αρχάς, όσον αφορά τη θέση σου και το ότι πλησιάζεις όλο και περισσότερο στο να’σαι ένα παραδοσιακό εννέα. Και, απ’την άλλη πλευρά, σε σχέση με τον αριθμό των παιχνιδιών που έχεις παίξει, τι σου έχει επιτρέψει να φτάσεις στα σημαντικά παιχνίδια στην καλύτερη κατάστασή σου.

Η θέση μου θα’ναι πάντα η ίδια. Αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι να παίζω ελεύθερος στην επίθεση κι αυτή είναι η ευκαιρία που μου δίνει ο Ζιντάν. Παίζω ελεύθερα. Σε μια πλευρά, στο κέντρο... όπου πιστεύω ότι πρέπει. Όσον αφορά τον αριθμό των αγώνων είναι κάτι που συζητήθηκε στην αρχή της σεζόν και ήξερα τι χρειαζόμουν. Κατά τα τελευταία δύο χρόνια συνήθιζα να’μαι κουρασμένος όταν έφτανε το τελευταίο σκέλος της Liga και του Champions League. Έτσι φέτος ξεκουράστηκα σε κανά δύο παιχνίδια κι αισθάνομαι πολύ καλύτερα σ’αυτή την τελική φάση από ό, τι τα προηγούμενα χρόνια.

Πρέπει να μιλήσουμε για το ρεκόρ των 100 γκολ στο Champions League, ένας νούμερο που έχεις πετύχει μόνο εσύ. Είναι ξεχωριστό; Έχεις αυτού του είδους τα ρεκόρ στο μυαλό;

Ναι, ήταν ένα ορόσημο που ήθελα να φθάσω. Ήμουν κοντά στο να το κάνω, αλλά ήμουν ένα-δυο παιχνίδια χωρίς να σκοράρω, το οποίο το’κανε να’ταν λίγο πιο περίπλοκο. Πάντα πίστευα ότι θα’μουν ο πρώτος στην ιστορία που θα σκόραρα 100 γκολ και το έκανα. Ήταν ένας στόχος που είχα βάλει στην έναρξη της σεζόν και, δόξα τω Θεώ, τον πέτυχα. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συμπαίκτες μου, τον προπονητή και τους οπαδούς της Ρεάλ Μαδρίτης. Ήταν μια όμορφη στιγμή στην καριέρα μου. Είμαι πολύ χαρούμενος.

Σκέφτεσαι ποτέ ότι γράφεις ιστορία στο ποδόσφαιρο; Γνωρίζεις ότι αυτό που πετυχαίνεις θα διαρκέσει πολλά χρόνια;

Ναι, γνωρίζω ότι αυτό που έχω επιτύχει στο ποδόσφαιρο θα συνεχίσει να θέτει ένα στάνταρ. Δεν έχω σπάσει τυχαία πολλά ρεκόρ. Δεν είναι μια έμμονη ιδέα για μένα, αλλά μου αρέσει να τα σπάω. Νιώθω χαρούμενος και με κίνητρο. Μου δίνει κίνητρο για να προπονούμαι και να παίζω καλύτερα. Έχω πάντα τη φιλοδοξία να βελτιώνομαι και να’μαι στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο.

Η σελίδα της στήλης στο facebook:


@suntagm_puskas

Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.