News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Asensio: «Ο Zidane ήταν το είδωλό μου από μικρός και το ν’ακολουθώ τις συμβουλές του τώρα είναι εκπληκτικό»

Παρασκευή 26 Μαΐου 2017

«Όταν ήμουν μικρός, η μητέρα μου είπε στον Φλορεντίνο Πέρεθ ότι ο γιος της επρόκειτο να γίνει παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης»

Ο μέσος πρωταγωνίστησε σε μια συνέντευξη του προγράμματος «Campo de estrellas» στο Realmadrid TV.


Ο Marco Asensio ήταν ο πρωταγωνιστής μιας συνέντευξης του προγράμματος «Campo de estrellas» στο Realmadrid TV. Ο μέσος μίλησε για την προέλευσή του και το πώς διαμορφώθηκε ως παίκτης μέχρι να φτάσει στο λευκό club: «Ο Ζιντάν ήταν το είδωλό μου ως παιδί, είχα μια αφίσα του στο δωμάτιό του. Το ότι είναι τώρα ο προπονητής μου είναι μια περηφάνια γιατί έμαθα πράγματα απ’αυτόν και το ν’ακολουθώ τις συμβουλές του είναι εκπληκτικό».

«Οι γονείς μου μου έχουν πει ότι το πρώτο όνομα των γιων τους το επέλεξε ο πατέρας μου και το δεύτερο, η μητέρα μου. Αυτή, που είναι Ολλανδέζα, με έβγαλε Marco απ’τον Marco van Basten. Από μικρό μου χάρισαν μια μπάλα και με θυμάμαι να παίζω ποδόσφαιρο κι άλλα αθλήματα, αν κι επίσης οι γονείς μου έδιναν πάντα μεγάλη έμφαση στις μελέτες. Από μικρός, δεν ξέρω γιατί, έγινα Ρεάλ Μαδρίτης και την θαύμαζα πάντα».

Συνάντηση με τον Florentino

«Σε μια ημερήσια εκδρομή με την οικογένεια κάναμε μια βόλτα κατά μήκος του λιμανιού και ήταν εκεί το σκάφος του Florentino Pérez. Η μητέρα μου τον αναγνώρισε και τον φώναξε για να βγάλουμε μια φωτογραφία, και του είπε ότι επρόκειτο να γίνω παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης. Συμπτώσεις της ζωής, έτσι έγινε κι ο ίδιος θυμάται, επίσης, αυτή την τόσο ωραία άγνωστη ιστορία».

Η απώλεια ενός αγαπημένου προσώπου

«Ο θάνατος της μητέρας μου ήταν ένα πολύ σκληρό χτύπημα. Ήμασταν μια ενωμένη οικογένεια και μείναμε ο πατέρας μου, ο αδελφός μου κι εγώ για να προχωρήσουμε. Έχουμε βοηθήσει πολύ ο ένας τον άλλον και παραμένουμε πολύ κοντά ο ένας στον άλλο. Τα γκολ μου είναι πάντα αφιερωμένα σ’αυτήν».

Προβλήματα ανάπτυξης

«Πέρασα αρκετά άσχημα γιατί μετά τις προπονήσεις δεν μπορούσα ούτε να περπατήσω. Θυμάμαι ότι μετά τα ματς έπρεπε να με βοηθήσουν για να περπατήσω. Κοιμόμουν με το γόνατό τυλιγμένο σε αλουμινόχαρτο»

«Την εβδομάδα του ντεμπούτο μου με τη Μαγιόρκα μου είπαν ότι επρόκειτο να προπονηθώ με την πρώτη ομάδα. Ήμουν 17 ετών και ήταν μια έκπληξη. Οι βετεράνοι με βοήθησαν να μπω στην ομάδα. Ένιωσα μέχρι και ντροπή που έβαλα ένα γκολ στον Aouate. Δεν περίμενα να παίξω και μπήκα στο 86’ και ήταν ένα καταπληκτικό συναίσθημα, κάτι που είχα ονειρευτεί όλη μου τη ζωή».

Μεταγραφή στην Ρεάλ Μαδρίτης

«Το χειμώνα ο ατζέντης μου μου λέει ότι η Ρεάλ Μαδρίτης ενδιαφέρεται για μένα. Τηλεφώνησαν πολλά κλαμπ, έγινε χαμός. Αλλά μου τηλεφώνησε ο Florentino πριν από ένα παιχνίδι για να μου πει ότι επρόκειτο να γίνω παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης. Έγιναν όλα σε μια μέρα: ταξιδέψαμε στη Μαδρίτη, υπέγραψα, επισκέφθηκα το Bernabeu και το Valdebebas κι επιστρέψαμε στη Μαγιόρκα για να ολοκληρώσω τη σεζόν. Ήταν όλα γρήγορα κι έντονα, αλλά η ικανοποίηση ήταν τεράστια. "

Rafa Nadal

"Είναι μια άγνωστη αλήθεια. Ο Rafa τηλεφώνησε στον Florentino και είπε ότι δεν μπορούσαν να με αφήσουν να χαθώ".

Περίοδος στην Εσπανιόλ

«Αποφασίστηκε να πάω δανεικός, που πιστεύω ότι ήταν το καλύτερο, επειδή ήμουν πολύ νέος και θα μου’ρχονταν καλά να συνέχιζα να παίζω. Η χρονιά στην Εσπανιόλ μου’ρθε πολύ καλά για να πάρω εμπειρία και να γίνω λίγο περισσότερο ένας ποδοσφαιριστής».

Επιστροφή στην Ρεάλ Μαδρίτης

«Μια μέρα στην προετοιμασία, μετά απ’το δείπνο, ο προπονητής με κάλεσε για να μου μιλήσει και μου είπε ότι ήθελε να μείνω στην ομάδα κι ότι επρόκειτο να’μουν βασικός στο Ευρωπαϊκό Σούπερ Καπ. Τι καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσεις: βασικός, νίκη και τίτλος μ’ένα γκολ. Και μετά θα μείνει στην ιστορία ότι σκόραρα στα ντεμπούτα μου στις άλλες διοργανώσεις».

Η παρουσίαση στο Bernabéu

"Στην εκδήλωση ξέσπασαν όλα τα συναισθήματά μου. Το να με βλέπω στο πλευρό του Florentino, όλης μου της οικογένειας... ξέσπασα. Ήταν μια απ’τις πιο ευτυχισμένες μέρες της ζωής μου".

Τρόπος παιχνιδιού

"Ποτέ δεν είμαι εγωιστής, αν βλέπω έναν συμπαίκτη που είναι ελεύθερος θα του δίνω πάντα πάσα".

Το καλύτερο γκολ του στη Μαδρίτη

"Το γκολ στο Supercopa, ήταν το ντεμπούτο μου και βοήθησε να κερδίσουμε τον τίτλο".

Ο Asensio υπερηφανεύεται ότι έχει μια εξαιρετική σχέση με δύο απ’τους συμπαίκτες του, τους Morata και Isco. Και οι δύο συμφωνούν στο να καθορίζουν τον Marco ως «έναν παίκτη με μια μεγάλη προβολή και ένα πολύ καλό και ταπεινό άνθρωπο».

Ο mallorquín δεν μπορεί να συγκρατήσει ένα χαμόγελο όταν θυμάται πως αποκαλεί τον Isco: «Είχαμε μια συζήτηση σε μια προπόνηση και στη συνέχεια πήγα και του είπα: Isco αν είσαι ο αδερφός μου, είμαι ο άνθρωπός σου».

Επιπλέον, μίλησε για το μυστικό του γκολ του εναντίον της Μπάγερν. «Πριν απ’το παιχνίδι με τη Μπάγερν είχα δείπνο με τον Morata και μου είπε ότι έπρεπε να’μαι πιο εγωιστής, ότι σε πολλές ευκαιρίες έπρεπε να σουτάρω εγώ. Θυμάμαι πριν παίξουμε την παράταση ήρθε και μου μου είπε «παίξ’την εσύ», κι έτσι ήταν. Σκόραρα το γκολ και τον κοίταξα».

Η σελίδα της στήλης στο facebook:


@suntagm_puskas
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.