News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Mourinho: "Αν ο Florentino θέλει να υπογράψει έναν απ’τους παίκτες μου θα’μαστε πολύ άμεσοι"

Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017

Θεωρεί τον πρόεδρο της Μαδρίτης και τον José Ángel Sánchez κάποιους "σπουδαίους φίλους"


Ο Ζοζέ Μουρίνιο μίλησε στην Αγγλία για την πιθανή αποχώρηση του De Gea στο τέλος της σεζόν, στην Ρεάλ Μαδρίτης. Μια δήλωση που υπάρχει στην ιστοσελίδα Manchester Evening News.

«Ο κύριος Florentino Pérez και το δεξί του χέρι, ο José Ángel Sánchez, είναι κάποιοι απ’τους ανθρώπους του ποδοσφαίρου για τους οποίους μπορώ να πω ότι δούλεψα και στη συνέχεια τέλειωσε. Μπορώ να πω ότι είμαστε φίλοι για πάντα, σπουδαίοι φίλοι. Μου αρέσουν πολύ», διαβεβαίωσε.

«Οι φίλοι μιλάνε, οι φίλοι είναι ανοιχτοί φίλοι, είναι ειλικρινείς. Έτσι, αν θέλω στο τέλος της σεζόν έναν απ’τους παίκτες τους ή αν θέλουν έναν απ’τους παίκτες μας, δεν θα το κάνουμε μέσω του Τύπου, θα ανταλλάξουμε μηνύματα. Θα’μαστε πολύ άμεσοι. Γι’αυτό είναι ένας απ’τους συλλόγους που δεν με ανησυχεί καθόλου», είπε.

"Δεν έχω να πω τίποτα για τον De Gea γιατί δεν θα μιλήσω για υποθετικά πράγματα. Το μόνο που είναι σίγουρο είναι ότι είναι παίκτης μου, είμαι ικανοποιημένος μαζί του, ξέρω ότι είναι ικανοποιημένος μαζί μου και δεν υπάρχει τίποτε άλλο, απολύτως τίποτα άλλο", είπε.

Η σελίδα της στήλης στο facebook:


@suntagm_puskas
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.