News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Zidane: «Πιστέψαμε και δεν κατεβάσαμε τα χέρια»

Δευτέρα 24 Οκτωβρίου 2016

«Κρατήσαμε την ψυχραιμία μέχρι να σκοράρουμε το γκολ και είμαι ικανοποιημένος»

"Είμαι ικανοποιημένος με τη δουλειά των παικτών μου, μου άρεσαν όλα όσα κάναμε," πρόσθεσε ο λευκός τεχνικός.


Ο Ζιντάν εκτίμησε σε μια συνέντευξη Τύπου τη νίκη κατά της Αθλέτικ που έφερε μόνη πρώτη την ομάδα του. Ο madridista προπονητής ανέλυσε τον αγώνα των λευκών: «Δεν είδα ένα παράξενο παιχνίδι, είδα ένα πολύπλοκο και δύσκολο ματς. Μας έβαλαν δύσκολα και είμαι χαρούμενος απ’το αποτέλεσμα κι απ’το περιεχόμενο του παιχνιδιού. Έπρεπε να υποφέρουμε επειδή δεν υπάρχουν εύκολα παιχνίδια και περισσότερο μ’έναν τέτοιο αντίπαλο».

"Μπορείς να επιτύχεις περισσότερο ή λιγότερο, αλλά οι παίκτες έχουν δώσει τα πάντα στο γήπεδο. Σήμερα δεν υπάρχουν εύκολα παιχνίδια. Δεν υπάρχει ένα πρωτάθλημα που επιτυγχάνεται χωρίς κόπο ή δουλειά. Είμαστε η Ρεάλ Μαδρίτης κι όλοι αναμένουν να βάζουμε πάντα πέντε ή έξι γκολ, αλλά αυτό δεν υπάρχει. Δεν υπήρχε έλλειψη στάσης, υπάρχει ένας αντίπαλος απέναντι που παίζει και σε βάζει σε μπελάδες. Είμαι ικανοποιημένος με τη δουλειά των παικτών μου. Μου άρεσαν όλα όσα κάναμε. Είδα την ομάδα μου να΄χει πολλή επιθυμία να δώσει τα πάντα".

Ισορροπημένη Liga

"Θα’ναι έτσι όλη τη σεζόν. Κάθε παιχνίδι θα πρέπει να παίζουμε καλά, δεν υπάρχουν εύκολα παιχνίδια και πρέπει να υποφέρουμε μέχρι το τέλος. Είναι το σημερινό μήνυμα που δίνω στους παίκτες μου. Σήμερα πιστέψαμε και δεν κατεβάσαμε τα χέρια μας, ούτε και σε δύσκολες στιγμές. Κρατήσαμε την ψυχραιμία μας μέχρι το γκολ και είμαι χαρούμενος και ικανοποιημένος".

"Morata και Lucas με έχουν ήδη πείσει, είναι πολύ καλά. Παίζουν και μπαίνουν στο γήπεδο καλά. Με ρωτάτε πότε θα παίξουν βασικοί κι έχουν ήδη παίξει βασικοί και θα το κάνουν και πάλι. Είμαστε όλοι μαζί και θα συνεχίσουμε έτσι. Μένω μ’αυτό που κάνουμε μαζί, δεν βλέπω μόνο έναν παίκτη. Αυτό πρόκειται να’ναι πολύ μεγάλο και θα χρειαστούμε τους πάντες".

Γκολ κατά

"Δεν με ανησυχεί. Θα προσπαθήσουμε να το βελτιώσουμε. Είναι μέρος του ποδοσφαίρου και υπάρχει επίσης ένας αντίπαλος που σε βάζει σε μπελάδες. Πρόκειται για λεπτομέρειες και θα προσπαθήσουμε να τις βελτιώσουμε".

Morata ή Μπενζεμά

"Όλος ο κόσμος έχει δικαίωμα να΄χει άποψη. Εγώ είδα ότι σκόραρε ο Μπενζεμά και στη συνέχεια ο Morata. Μένω μ’αυτό και δεν έχω καμία ανάλυση".

@suntagm_puskas
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.