News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Zidane: «Ενάντια στη Bayern θέλω να δω περισσότερα απ’τους παίκτες»

Τετάρτη 3 Αυγούστου 2016

«Ο Ancelotti είναι ένα πρόσωπο απ’το οποίο έμαθα πολλά και θαυμάζω»

"Είναι δύσκολο να βελτιωθεί η ομάδα, αλλά έχουμε το στόχο να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε όλα όσα θα’ρθουν"


Ο Ζινεντίν Ζιντάν εμφανίστηκε στα μέσα μαζικής ενημέρωσης στην αίθουσα Τύπου του Red Bull Arena στο New Jersey την παραμονή πριν απ’το τρίτο και τελευταίο παιχνίδι της προετοιμασίας. Ο προπονητής της πρωταθλήτριας Ευρώπης ανέλυσε τον αγώνα εναντίον της Μπάγερν: «Τώρα έχουμε αυτό το τρίτο παιχνίδι, το οποίο είναι σημαντικό. Θέλω να πάω παραπέρα και να δω περισσότερα απ’τους παίκτες. Η ιδέα είναι να παίξουν περισσότερα λεπτά αυτοί που θα ξεκινήσουν. Είμαι ικανοποιημένος γι’αυτό που κάναμε και τη δουλειά που έγινε στην περιοδεία. Έχουμε δουλέψει πολύ καλά στον Καναδά».

"Είναι δύσκολο να βελτιωθεί η ομάδα, αλλά έχουμε το στόχο να προσπαθήσουμε να κερδίσουμε όλα όσα θα’ρθουν. Είμαστε έτοιμοι, είμαι ικανοποιημένος με την ομάδα και δουλεύουμε καλά. Θα’ναι μια δύσκολη χρονιά, χωρίς αμφιβολία, αλλά είμαι ικανοποιημένος που ξεκινάω μια σεζόν. Η πίεση σ’αυτό το κλαμπ είναι καθημερινή. Ξέρω πως είναι να προπονείς αυτή την ομάδα, γιατί έχω παίξει εδώ και βρίσκομαι πολλά χρόνια εδώ. Μου αρέσει η πίεση γιατί μ’αυτήν βελτιώνεσαι".

Οι παίκτες της Castilla σ’αυτή την προετοιμασία

«Υπάρχουν σημαντικοί παίκτες στην πρώτη ομάδα, αλλά υπάρχουν επίσης και canteranos που μπορούν να κάνουν καλά πράγματα και είναι εδώ γιατί το αξίζουν. Κάνουν τα πράγματα πολύ καλά, αλλά πρέπει να πάμε βήμα-βήμα. Προπονούνται μαζί μας και βελτιώνονται. Έχουμε μια ομάδα με πολλούς παίκτες και το σημαντικό είναι η πρώτη ομάδα».

Ο Jesé και η Παρί Σεν Ζερμέν

"Δεν έχει κλείσει ακόμα, αλλά είναι σε καλό δρόμο. Θα επιστρέψουμε στη Μαδρίτη κι εκεί θα μάθουμε περισσότερα σχετικά μ’αυτό το θέμα. Νομίζω ότι είναι ένα ιδανικό μέρος, διότι είναι μια καλή ομάδα κι εκεί πρόκειται να σκοράρει πολλά γκολ. Πρόκειται για μια σημαντική ομάδα κι ελπίζω ότι αν όλα πάνε καλά να επιστρέψει στην Ρεάλ Μαδρίτης, η οποία είναι το σπίτι του. Ίσως είναι ένα έτος και στη συνέχεια επιστρέψει στο σπίτι".

Ancelotti

"Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί του έχω πολύ σεβασμό. Τον είχα προπονητή και είναι ένα πρόσωπο απ’το οποίο έμαθα πολλά και θαυμάζω. Ως βοηθός προπονητή ήμουν σιωπηλός κι έμαθα πολλά απ’αυτόν. Τώρα είναι η σειρά μου και τον ευχαριστώ για όσα μου έμαθε. Του έχω πολύ σεβασμό και θα τον χαιρετήσω, όπως πάντα".

Μπενζεμά

"Προς το παρόν, δεν θα παίξει αύριο, γιατί δεν έχει κάνει τίποτα με την ομάδα. Το πλάνο είναι να συνεχίσει να κάνει τη δουλειά του και η ιδέα είναι όταν επιστρέψουμε, το Σάββατο να’ναι και πάλι μαζί μας".

Υπεραριθμία  στη μεσαία γραμμή

«Υπάρχουν πολλοί παίκτες σ’αυτή τη θέση και έτσι δεν έχει κλείσει τίποτα. Είναι δύσκολο να τους βάλεις όλους, επειδή είναι όλοι πολύ καλοί. Θα πάρουμε αποφάσεις στη Μαδρίτη».

Ο Marco Asensio

«Θα δούμε τι θα γίνει. Έχουμε λίγο χρόνο, αλλά θα πάρουμε την απόφαση στη Μαδρίτη. Είναι παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης και η ιδέα που έχω είναι να μείνει στην ομάδα, διότι, επιπλέον, είναι η επιθυμία του. Έως τις 31 Αυγούστου μπορούν να συμβούν τα πάντα».

James

"Είναι ένας παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης και δεν θέλω να φύγει. Όντας Κολομβιανός είναι φυσιολογικό να πιστεύεις ότι θα πρέπει να παίζεις περισσότερο, αλλά πρέπει να συνεχίσει να δουλεύει κι ελπίζω φέτος να παίξει περισσότερο και να δείξει το ταλέντο του. Θέλω οι παίκτες να δώσουν το 100%. Έχω 25 παίκτες και σε κάθε παιχνίδι θα πρέπει να παίζουν 11. Δεν έχω τίποτα εναντίον του James, είναι καλά στην ομάδα και το σημαντικό είναι να δουλέψουμε μαζί για να πετύχουμε".

Αθλητισμός κι όχι βία


«Κάνουμε αθλητισμό καθημερινά και θέλουμε όλοι ειρήνη. Η συνύπαρξη μεταξύ όλων είναι πολύ ωραία και πρέπει να προσπαθούμε να ζήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα. Θέλουμε να στείλουμε ένα μήνυμα ειρήνης και να ζουν ωραία τη ζωή τους».

Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.