News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Nacho: «Υπάρχει ένα αγκαθάκι με τη la Liga»

Σάββατο 20 Αυγούστου 2016

Των Hugo Cerezo και José Luis Calderón

Ο μόνος τίτλος που αντιστέκεται στη Μαδρίτη στις τελευταίες τέσσερις σεζόν

"Αυτή τη σεζόν θέλουμε να’μαστε πολύ συνεπείς, το οποίο είναι αυτό που σε κάνει πρωταθλητή"

«Ο Ζιντάν ήξερε να μας κάνει μια γροθιά και κατάφερε να’μαστε ήρεμοι»

"Είναι αλήθεια ότι είχα προσφορές για να φύγω, αλλά είμαι στην ευχάριστη θέση να μένω"

"Ο Morata θα ανταποκριθεί στην εμπιστοσύνη του συλλόγου σκοράροντας πολλά γκολ"

"Είμαι εδώ για να παλέψω"



Γενειάδα από τότε που παντρεύτηκε, το 6 στην πλάτη και λευκός στο δέρμα, Alejandra και mini Nacho, δέκατο κι ενδέκατο, παρελθόν, παρόν και μέλλον, πάντα madridista. Ο Nacho Fernández αντιμετωπίζει, στην ηλικία των 26, την δέκατη πέμπτη του σεζόν στην Ρεάλ Μαδρίτης, ο πρύτανης του ρόστερ σε συναπτά έτη στο σύλλογο, περισσότερη από μισή ζωή υπερασπίζεται το έμβλημα της Ρεάλ.

Σκέφτηκε την παραμονή του. Το αντίθετο θα’ναι κακό για έναν παίκτη λευκού DNA και, ως εκ τούτου, ασυμβίβαστου εκ φύσεως. Επικράτησε η αγάπη για τα χρώματα, η madridista αδρεναλίνη, η πάλη στην καλύτερη ομάδα κι ενάντια στους καλύτερους στόπερ, έναντι του να παίζει παντού σε μια μικρότερη ομάδα. Επειδή ο Nacho δεν παραδίδεται ποτέ. Ο Nacho είναι ιστορία που πρέπει να γραφτεί.

Ερώτηση. Έβλεπες τον εαυτό σου ν’αρχίζει μια νέα σεζόν στη Μαδρίτη; Το λέμε, διότι θεωρούνταν δεδομένο ότι θα άφηνες την ομάδα αναζητώντας μεγαλύτερο ρόλο.

Α: Έχω αρκετά χρόνια σύμβασης και η πρώτη μου επιλογή ήταν πάντα η Ρεάλ Μαδρίτης. Είναι αλήθεια ότι αυτό το καλοκαίρι υπήρξαν επαφές με πολλές ομάδες, αλλά μεταξύ όλων αποφασίσαμε ότι φέτος έπρεπε να μείνω εδώ κι όλα θα’ναι θετικά.

Ερ: Είχε περάσει από το μυαλό σου να κλείσεις την περιπέτεια σου στην Ρεάλ Μαδρίτης;

Α: Έχω σκεφτεί πολύ. Είναι αλήθεια ότι υπήρξε ενδιαφέρον από αρκετές ομάδες κι ότι οι παίκτες ψάχνουν να’χουν τα μέγιστα δυνατά λεπτά, αλλά είμαι στην ευχάριστη θέση να μένω και να μπορώ να πετύχω στο σπίτι μου.

Ερ: Τι σου είπε ο Ζιντάν για τον ρόλο σου στην ομάδα;

Α: Είχαμε μια συνομιλία, μου μετέφερε την εμπιστοσύνη του και του είμαι ευγνώμων. Πέρυσι ήταν η σεζόν στην οποία είχα τα περισσότερα λεπτά. Αυτό που επιδιώκω είναι να συνεχίσω να εξελίσσομαι. Τώρα πρέπει να δουλέψω, να ανταποκριθώ σ’αυτή την εμπιστοσύνη και ν’αποδείξω ότι μπορεί να υπολογίζει σε μένα όταν χρειάζεται.

Ερ: Είχες μια συνάντηση με το σύλλογο για να διευθετήσεις το μέλλον σου. Τι σου είπαν;

Α: Μου μετέφεραν το ίδιο με κάθε χρόνο: πολλή εμπιστοσύνη. Η συνάντηση ήταν πολύ θετική για να συνεχίσω. Είναι αλήθεια ότι σκεφτόμουν άλλα πράγματα, αλλά η συνάντηση ήταν καλή.

Ερ: Αυτό που δεν μπορεί να σου πάρει κανείς είναι η κατάστασή σου του υποδειγματικού canterano και την ικανοποίηση του πόσο σε εκτιμούν στο σύλλογο.

Α: Είμαι στο σπίτι μου, στο μέρος όπου θέλω να είμαι. Νιώθω την υποστήριξη των συμπαικτών μου και την εμπιστοσύνη του συλλόγου και του προπονητή. Είμαι εδώ για 10 χρόνια και το να ξυπνάω κάθε μέρα ως παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης είναι ένα βραβείο. Το να’ρχομαι να προπονηθώ κάθε μέρα και να μπορώ να φορέσω αυτήν την φανέλα είναι το μέγιστο. Ενδεχομένως, οι αγώνες με τη Ρεάλ Μαδρίτης να’χουν μεγαλύτερη αξία από ό,τι σε άλλη ομάδα. Είμαι χαρούμενος, αν και λογικά φιλοδοξώ σε περισσότερα, να’χω περισσότερα λεπτά.

Ερ: Αισθάνεσαι ότι παίρνει τη σκυτάλη απ’τον Arbeloa, μια σιωπηλή ηγεσία απ’τη θέση σου ως canterano;

Α: Μπορεί να’ναι. Ο Álvaro έδωσε τα πάντα γι’αυτή τη φανέλα κι αυτό είναι που απαιτείται από έναν canterano κι έναν madridista. Αυτό που προσπαθώ είναι να δώσω τα πάντα σε κάθε προπόνηση, σε κάθε παιχνίδι και, φυσικά, να μην τα παρατώ ποτέ.

Ερ: Μετά από τόσα χρόνια στη Ρεάλ Μαδρίτης, εξακολουθείς να μαθαίνεις απ’το club ή είναι το αντίθετο τώρα;

Α: Όχι, εδώ μαθαίνεις κάθε μέρα. Αυτό είναι πολύ μεγάλο και δεν σταματάς ποτέ να μαθαίνεις.

Ε. Έχεις τρεις απ’τους καλύτερους στόπερ στον κόσμο στη θέση σου. Βλέπεις τον εαυτό σου να’χει θέση;

Α: Είναι ένα πλεονέκτημα να’μαι μαζί τους επειδή στο πλευρό τους έχω μάθει πολλά όλα αυτά τα χρόνια, χάρη σ'αυτούς είμαι ο παίκτης που είμαι τώρα, και παίζοντας στο πλευρό τους στο γήπεδο όλα είναι πιο εύκολα. Το μειονέκτημα είναι ότι σου αφαιρούν ρόλο και λεπτά. Αλλά είμαι εδώ για να παλέψω και να προσπαθήσω να κερδίσω μια θέση για να βάλω δύσκολα στον προπονητή.

Ερ: Με τον Mou υπήρξε η διαμάχη αν ήσουν μπακ κι όχι στόπερ. Στο τέλος έχασε το δίκιο του γιατί στα περισσότερα παιχνίδια που έχεις παίξει στη Μαδρίτη ήσουν στο κέντρο της άμυνας.

Α: Πάντα έλεγα ότι έχω να τον ευχαριστήσω για πολλά πράγματα. Ήταν αυτός που μου ανέβασε, αυτός που μου έδωσε το πρώτο μου συμβόλαιο στην πρώτη ομάδα και μου έδωσε το ντεμπούτο μου. Έχω μόνο λόγια ευγνωμοσύνης. Νιώθω πιο άνετα στο κέντρο, αλλά αν κάποια μέρα γίνει και πάλι προπονητής μου ο Mou δεν θα’χω κανένα πρόβλημα να παίξω στην πλευρά.

Ερ: Πλέον είσαι ένα κλασικός στ’αποδυτήρια κι έχεις αρκετή προοπτική για ν’αναλύσεις την επίδραση Ζιντάν. Τι έδωσε ο προπονητής στην ομάδα;

Α: Καταλήξαμε φαινομενικά και κερδίσαμε το Champions League. Η επίδραση ήταν πολύ θετική. Περάσαμε μια δύσκολη στιγμή και κατάφερε να κάνει την ομάδα μια γροθιά, να’μαστε όλοι ήρεμοι και ευτυχισμένοι, να δουλεύουμε για τον συμπαίκτη.

Ερ: Η La Liga σας αντιστέκεται. Με τον ίδιο τρόπο που ζείτε μια ερωτική σχέση με το Champions League, με την la Liga είναι το αντίθετο. Είναι η κατάκτησή της ο νούμερο ένα στόχος γι’αυτή τη σεζόν;

Α: Είναι ένας απ’τους στόχους, γιατί εδώ όλοι οι τίτλοι είναι σημαντικοί. Αλλά είναι αλήθεια ότι έχουμε αυτό το αγκαθάκι της κατάκτησης της la Liga. Φέτος θέλουμε να’ναστε πολύ συνεπείς, το οποίο στο τέλος είναι αυτό που σε κάνει πρωταθλητή. Θα πρέπει να’μαστε δυνατοί στο σπίτι.

Ερ: Αλλά υπάρχει ένας ξεχωριστός ενθουσιασμός γι’αυτόν τον τίτλο;

Α: Φυσικά. Στην περίπτωσή μου, είναι ο μόνος τίτλος που μου λείπει να κερδίσω με τη Ρεάλ Μαδρίτης.

Ερ: Μίλησες για συνέπεια και λίγοι παίκτες είναι πιο συνεπείς από σένα, που ούτε καν δεν τραυματίζεσαι.

Α: Δεν μου αρέσει να μιλώ πολύ γι’αυτό, αλλά είναι αλήθεια ότι προσπαθώ να προσέχω, να τρώω καλά και να ξεκουράζομαι πολύ. Επηρεάζει επίσης λίγο και η τύχη σ’αυτό και πρέπει να χτυπήσω ξύλο [γέλια].

Ερ: Άλλη μια Liga των τριών: Μαδρίτη, Barcelona κι Ατλέτικο;

Α: Η La Liga είναι πολύ ανταγωνιστική και υπάρχουν μεγάλες ομάδες. Κάθε παιχνίδι που παίζεις μακριά απ’το σπίτι είναι πολύ δύσκολο. Δεν ξέρω αν είναι ένα πρωτάθλημα τριών, αλλά έχω σαφές ότι θα πρέπει να παλέψουμε μέχρι το τέλος.

Ερ: Το Super Cup κερδήθηκε χάρη σ’ένα άλλο γκολ στο 93'. Τι έχει η Μαδρίτη που δεν έχουν άλλες ομάδες έτσι ώστε να πρωταγωνιστεί σ’αυτές τις ενέργειες;

Α: Είναι αυτό που σου διδάσκουν απ’την πρώτη μέρα. Λόγω του μεγαλείου αυτού του συλλόγου ξέρεις ότι πρέπει να παλέψεις για τους τίτλους μέχρι την τελευταία στιγμή, γιατί αν δεν τους κερδίσεις, αυτό που έρχεται από πίσω δεν πρόκειται να σου αρέσει [γέλια].



Ερ: Το δέκατο ή το ενδέκατο; Ποιο ήταν πιο ξεχωριστό;

Α: Το δέκατο, μετά από τόσο καιρό χωρίς να’χουμε κερδίσει ένα Champions League, έκανε τον κόσμο πιο ενθουσιασμένο. Αλλά μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι όταν κατακτάς αυτό το τρόπαιο αισθάνεσαι ακριβώς την ίδια χαρά. Στο ενδέκατο έζησα από απόσταση τη γέννηση του δεύτερου παιδιού μου. Ήταν μία το πρωί και μιλούσα με τη μητέρα μου. Ήταν ένα παράξενο συναίσθημα να μην μπορώ να’μαι εκεί, αλλά όλα πήγαν καλά και η μέρα κατέληξε διπλά καλή κερδίζοντας τον τίτλο. Ήταν κάτι πολύ ωραίο ως ανάμνηση.

Ερ: Φοράς ένα βραχιόλι που γράφει «καθαρή ζωή» ... Τι έχει προσφέρει ο Keylor στη Μαδρίτη απ’την άφιξή του μετά από ταραχώδη χρόνια στο τέρμα;

Α: Το βραχιόλι είναι μιας φίλης που έχει πάει στην Κόστα Ρίκα, δεν είναι του Keylor, αν και το έχω διδαχθεί και τον έχω ευχαριστήσει [γέλια]. Είναι ένα είδος παίκτη που θα’πρεπε να παρακολουθούν πολλοί. Είναι εργατικός, ταπεινός, καλός άνθρωπος, σπουδαίος συμπαίκτης... είναι αξιοθαύμαστος. Αξίζει όλα όσα του συμβαίνουν και σίγουρα θα δώσει πολλά περισσότερα.

Ερ: Κριστιάνο Ρονάλντο, Bale, Μπενζεμά, Isco, Sergio Ramos ... Μοιράζεσαι τ’αποδυτήρια με παγκόσμια αστέρια, αλλά από για ποιον νιώθεις μια ιδιαίτερη αδυναμία;

Α: Έχω πολλούς ξεχωριστούς συμπαίκτες. Είτε επειδή έχουμε παίξει μαζί σε χαμηλότερες κατηγορίες, είτε επειδή είναι αστέρια είτε όπως ο Ramos, ο οποίος είναι αυτός που παρακολουθώ όταν παίζει ... Έχω την τύχη να τα πάω καλά με όλους τους συμπαίκτες μου.

Ερ: Ξέρεις τον Morata καλά. Τον βλέπεις έτοιμο να πετύχει στη Ρεάλ Μαδρίτης;

Α: Ναι. Ο σύλλογος υπήρξε απόλυτα επιτυχής στην απόκτησή του κι ο Álvaro το αξίζει. Έχει κάνει δύο πραγματικά καλές χρονιές στην Γιουβέντους κι ως canterano και φίλος μ’έχει χαροποιήσει η επιστροφή του. Θα δείτε πώς θα ανταποκριθεί στην εμπιστοσύνη με πολλά γκολ.

Ερ: Ο Asensio υπήρξε μία απ’τις αισθήσεις του καλοκαιριού. Τι ξεχωρίζεις σ'αυτόν;

Α: Είναι ένας παίκτης πολλής ποιότητας, μ’ένα πολύ γρήγορο κουβάλημα της μπάλας, με τη μπάλα κολλημένη πάντα στο πόδι, κάτι που δεν αρέσει καθόλου στους αμυντικούς. Η προετοιμασία του ήταν πολύ καλή. Ελπίζω να’ναι στη Ρεάλ Μαδρίτης πολλά χρόνια.

Ερ: Ήσουν μάρτυρας της θεαματικής «έκρηξης» του James στη χρονιά ντεμπούτο του και τώρα επίσης στην δύσκολη κατάσταση που περνάει. Θα δούμε και πάλι την καλύτερη εκδοχή του;

Α: Είναι αλήθεια ότι την περασμένη σεζόν δεν έπαιξε όπως το πρώτο έτος, αλλά έχουμε όλοι απόλυτη εμπιστοσύνη στο πρόσωπό του. Σίγουρα θα δούμε τον καλύτερο James, προπονείται πολύ, δουλεύει σκληρά κι αισθάνεται δυνατός.

Ερ: Σ’εξέπληξε το γκολ του Carvajal στο Ευρωπαϊκό Σούπερ Καπ;

Α: Νομίζω ότι εξέπληξε τους πάντες, κι αυτόν επίσης [γέλια]. Χάρηκα πολύ γι 'αυτόν. Έχει πολλή κλάση. Το γκολ που σκόραρε στη Νορβηγία δεν κάνει τίποτα άλλο απ’το ν’αντανακλά τον τύπο του παίκτη που είναι. Παλεύει μέχρι το τέλος, δίνει τα πάντα γι’αυτή τη φανέλα κι αυτοί είναι οι παίκτες που πρέπει να’χει η Ρεάλ Μαδρίτης.

Ερ: Σ’εξέπληξε το επίπεδο στο οποίο έχει φτάσει;

Α: Όχι, δεν μ’εξέπληξε. Αυτά τα παιχνίδια που κάνει τώρα τα’χω δει ήδη να τα κάνει και στην Castilla.

Ερ: Nacho, Carvajal, Lucas, Casemiro, Kiko, Morata ... Η Μαδρίτη ανακτά τη δύναμη της cantera.

Α: Η δύναμη της cantera. είναι πολύ καλή γι’αυτό το κλαμπ. Είναι καλό να καυχιέσαι γι'αυτό και βοηθά να κατακτάς τίτλους κι επιτυχίες. Είμαστε πολύ περήφανοι.

Ερ: Τι συναίσθημα σου άφησε η έξοδος του Jesé;


Α: Λυπήθηκα. Είναι ένας φίλος. Δεν συνεχίζουμε όλοι στην ίδια διαδρομή και του εύχομαι το καλύτερο στην Παρί Σεν Ζερμέν. Είναι ένας καλός προορισμός γι’αυτόν και είναι περιττό να πω ότι θέλω να πάει καλά.

Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.