Σας ενημερώνουμε ότι διεξήχθη χθες Δευτέρα το βράδυ συμβούλιο στην ΚΑΕ ΑΕΚ, με την παρουσία όλων των μελών της ομάδας, όπου τέθηκαν «επί τάπητος» όλα τα θέματα που αφορούν τον σύλλογο.
Η συνομιλία των υπευθύνων της ομάδας διήρκησε περίπου πέντε ώρες και αποτυπώθηκε ανάγλυφα η κατάσταση που επικρατεί σε όλους τους τομείς της ΚΑΕ. Συζητήθηκαν ενδελεχώς όλα τα δυσεξάλειπτα προβλήματα που την ταλανίζουν και τα οποία έχουν τις «ρίζες» τους στο παρελθόν, υπήρξε ανταλλαγή γνωμών, ενώ διαπιστώθηκε σύγκληση απόψεων για τη διευθέτηση αυτών. Αναμφισβήτητα, πρόκειται για μια εποικοδομητική και ουσιώδης συζήτηση για το «σήμερα και το αύριο» της ΑΕΚ. Σε τακτά χρονικά διαστήματα, όπως αποφασίστηκε, θα επαναλαμβάνονται παρόμοιες ενέργειες, που έχουν ως αποκλειστικό στόχο την οργάνωση και τη διαχείριση όλων των ζητημάτων.
Η Διοίκηση της ΚΑΕ ΑΕΚ, εξάλλου, ζήτησε από τον τεχνικό της ομάδας Μηνά Γκέκο να μεταφέρει στους παίκτες της ομάδας το μήνυμα για αύξηση του βαθμού ετοιμότητας, διάθεσης, σοβαρότητας, πειθαρχίας και συσπείρωσης, καθ’ ότι από την πλευρά της τηρεί τις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει για την αγωνιστική περίοδο που διανύουμε.


