Με τα καλύτερα νέα από το ιατρικό δελτίο συνοδεύτηκε η πρώτη προπόνηση του Παναθηναϊκού υπό τις οδηγίες του Γιάτσεκ Γκμοχ. Για πρώτη φορά μετά από ενάμιση μήνα περίπου, τόσο ο Σώτηρης Νίνης όσο και ο Σεμπάστιαν Λέτο ακολούθησαν κανονικά το μεγαλύτερο μέρος της προπόνησης, δείχνοντας πως σύντομα θα βρίσκονται στη διάθεση είτε του Γιάτσεκ Γκμοχ είτε του τεχνικού που θα τον διαδεχθεί.
Αμφότεροι έκαναν κανονικά ζέσταμα, ασκήσεις φυσικής κατάστασης, ασκήσεις με πάσες, εξάσκηση στην ανάπτυξη από τα πλάγια με σέντρες και τελειώματα με αντίσταση και απλά δεν συμμετείχαν στο παιχνίδι 5 εναντίον 5 που έγινε σε δύο γκρουπ, προκειμένου να μην πιεστούν με το ξεκίνημα. Μέχρι το τέλος της εβδομάδας, όμως, αναμένεται να έχουν ανεβάσει κι άλλο τους ρυθμούς, προκειμένου να μπαίνουν στο κλίμα της ομάδας.
Απο εκεί και πέρα, ο Ζαν Αλέν Μπουμσόνγκ γυμνάζεται πλέον κανονικά και θα βρίσκεται κανονικά στη διάθεση του «σαγόνια» για το ματς με τον Ηρακλή το Σάββατο.


