News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Διαμαρτυρία της ΠΑΕ ΠΑΟΚ προς τη Nova

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010


Επιστολή στον αθλητικό προϊστάμενο του συνδρομητικού καναλιού απέστειλε η ΠΑΕ ΠΑΟΚ με την οποία διαμαρτύρεται για τον τρόπο που καλύφθηκε το ρεπορτάζ του αγώνα της Τούμπας ανάμεσα στον ΠΑΟΚ και την αεκ στην εκπομπή "Total Super League", των Πανουτσου και Καρπετόπουλου, που μεταδόθηκε χθες το βράδυ.














Στον ΠΑΟΚ θεωρούν ότι δεν υπήρξε αντικειμενική ενημέρωση αλλά αντίθετα το κανάλι πήρε τη θέση της αεκ. Πιο συγκεκριμένα στην επιστολή του ο επίσημος ΠΑΟΚ κάνει λόγο:
1. Για το ρεπορτάζ που επιμελήθηκε μόνο ο ρεπόρτερ του καναλιού που ασχολείται με την αεκ, προβάλλοντας, ουσιαστικά, τις θέσεις της επίσημης αεκ, την ίδια ώρα που κάποιες άλλες φάσεις του αγώνα δεν σχολιάστηκαν καθόλου στην εκπομπή και φυσικά απουσίαζαν από το εν λόγω ρεπορτάζ.

2. Για το σχόλιο του δημοσιογράφου στην φάση του πρώτου γκολ του ΠΑΟΚ, όπου κάνει λόγο για χέρι του Βιεϊρίνια στο κοντρόλ της μπάλας πριν ο Πορτογάλος δώσει την ασίστ στον Φωτάκη.
3.Για το σχόλιο του δημοσιογράφου στην φάση της αποβολής του Μανωλάς τονίζοντας πως αν ο αμυντικός της αεκ δεν αντίκριζε την κόκκινη κάρτα, το παιχνίδι θα έληγε ισόπαλο. Αντίθετα, στο εν λόγω ρεπορτάζ ο δημοσιογράφος που το επιμελήθηκε δεν παίρνει θέση για το χτύπημα του Τζιμπούρ πάνω στον Γκαρσία και την φάση της ανατροπής του Βιεϊρίνια από τον Λαγό.
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ καταλήγοντας στην επιστολή της, ζητά από το συνδρομητικό κανάλι να επανορθώσει με ρεπορτάζ που θα προβληθεί στην ίδια εκπομπή (Total Super League) την ερχόμενη Κυριακή 21/9.

www.paokmania.gr
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.