News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Lunin: «Θα δούμε αν θα μείνω στη Μαδρίτη, το μέλλον μου είναι στα χέρια τους»

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2024

Του Juan Ignacio García-Ochoa

Ο Andriy Lunin μίλησε στη Marca σε μια συνέντευξη εφ’όλης της ύλης. Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε και στο μέλλον του


Ερ. Θα συνεχίσει ο Λούνιν στη Μαδρίτη την επόμενη σεζόν;

Ρ. Θα δούμε, θα δούμε... Δεν μένει πολύ για να το μάθουμε.

Ερ. Εσείς θέλετε να συνεχίσετε;

Α. Προφανώς, αλλά... Εντάξει, το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι όλα πήγαν καλά με τη Μαδρίτη... Και ότι τώρα είναι στα χέρια της Μαδρίτης. Είναι αυτό που μπορώ να πω για το μέλλον μου.

Ερ. Τι σημαίνει ότι είναι στα χέρια της Μαδρίτης;

Α. Λοιπόν, είπα αυτό που ήθελα να πω. Σύντομα... Εντάξει, ούτε εγώ ξέρω τι θα γίνει. Αντί να ξεκινήσω όταν έπρεπε λόγω των διακοπών, ξεκινάω τη Δευτέρα 15. Θέλω να είμαι με την ομάδα από την πρώτη μέρα γιατί είναι αυτό που θέλω. Αν δεν ήθελα να είμαι εδώ θα είχα κάνει όλες μου τις διακοπές, αλλά θέλω να επιστρέψω τώρα και να συνεχίσω, γιατί είμαι στην καλύτερη ομάδα του κόσμου.

Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.