News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Ξεκινά η επέκταση του Real Café στη Λατινική Αμερική με υπεύθυνο έναν galerista

Σάββατο 28 Ιουλίου 2018

Του Fermín de la Calle

Η Nexofranquicia θα’ναι παρούσα στο πρότζεκτ

Η Ρεάλ Μαδρίτης θα ανοίξει νέα κέντρα στη Λίμα, τον Παναμά, τη Μπογκοτά και το Σαντιάγκο της Χιλής για να τα προσθέσει σε αυτά που υπάρχουν ήδη στη Μαδρίτη, το Ντουμπάι και το Μαϊάμι. Ο Pepe Cobo θα πραγματοποιήσει το πρότζεκτ


Όλα σχεδιάζονται έτσι ώστε η Ρεάλ Μαδρίτης να ξεκινήσει την επέκταση της αλυσίδας των εγκαταστάσεών της, «Real Café», στη Νότια Αμερική τις επόμενες ημέρες. Μετά το άνοιγμα ενός στο Μπερναμπέου, ενός άλλου στο Ντουμπάι το 2014 κι ενός στο Μαϊάμι το 2017, είναι η σειρά της επόμενης φάσης, που θα σημάνει το άνοιγμα τεσσάρων εστιατορίων σε διάφορες χώρες της Νότιας Αμερικής.

Το πρώτο που θα το κάνει, το οποίο είναι ήδη έτοιμο για το άνοιγμά του, είναι αυτό που θα βρίσκεται στο Περού. Ο επιλεγμένος τόπος είναι η Λίμα, συγκεκριμένα στη γειτονιά της Miraflores, μία από τις πιο τουριστικές περιοχές της πρωτεύουσας του Περού. Τοποθετημένο σε ένα πολυτελές εμπορικό κέντρο με θέα στην ακτή της Larcomar, η επένδυση έχει αγγίξει τα 900.000 ευρώ.

Ο χώρος έχει περισσότερα από 500 τετραγωνικά μέτρα και η ιδέα είναι να ξεπερνά την έννοια του «αθλητικού μπαρ». Μια εγκατάσταση στην οποία οι πελάτες πηγαίνουν να ζήσουν μια εμπειρία στην οποία περιλαμβάνεται, επιπλέον με το να απολαύσουν το φαγητό και να παρακολουθήσουν τις μεταδόσεις των αγώνων, η επίσκεψη σε ένα μικρό μουσείο του συλλόγου και η απόκτηση του merchandising της Ρεάλ Μαδρίτης. Τα εστιατόρια θα καταλαμβάνουν ένα 70% του χώρου και η περιοχή της λιανικής πώλησης του «merchandising», το υπόλοιπο 30%. Η πρόθεση είναι η μέση τιμή ανά άτομο στο εστιατόριο να κυμαίνεται ανάμεσα σε 15 $ για παιδιά και 30 για ενήλικες. Ο Περουβιανός σεφ Diego Muñoz θα αναλάβει το γαστρονομικό μενού.

Αυτό είναι το πρώτο κατάστημα που ανοίγει στη Νότια Αμερική και η πρόθεση είναι να γίνει ένα δεύτερο άνοιγμα πριν απ’το τέλος του 2018 στην πόλη του Παναμά κι άλλα δύο το 2019 στις πόλεις του Σαντιάγκο (Χιλή) και της Μπογκοτά (Κολομβία). Σε αυτή την τελευταία χώρα έχει φτάσει να εξεταστεί η εναλλακτική, δεδομένης της ισχυρής αγοράς και των δυνατοτήτων της, να ανοίξει ένα στο Κάλι κι ένα άλλο στο Medellín. Αν και το αρχικό σχέδιο είναι να υπάρχει ένα ανά χώρα.

Pepe Cobo και Nexofranchise

Ο Ισπανός επιχειρηματίας Pepe Cobo, άνθρωπος πολύ κοντά στη λευκή διοίκηση, είναι αυτός που επιλέχθηκε να αναλάβει το πρότζεκτ κι ο άνθρωπος που η Ρεάλ Μαδρίτης έχει ορίσει ως εκπρόσωπο της μάρκας για τη Νότια Αμερική και την Καραϊβική. Ο Cobo είναι ένας διάσημος ιδιοκτήτης γκαλερί τέχνης που άνοιξε το χώρο του το 1984. Από το 1999 έως το 2004 είχε την γκαλερί του στη Σεβίλλη και το 2005 μετακόμισε στη Μαδρίτη, ποντάροντας στις νέες τάσεις της τέχνης. Το 2009 άνοιξε ένα νέο κατάστημα μετατρέποντας ένα παλιό εργαστήριο αυτοκινήτων σε ένα πολυσύχναστο εκθεσιακό χώρο. Τελικά έκλεισε τη γκαλερί το 2011 για να επικεντρωθεί σε διάφορα πρότζεκτ συμβούλων στον κόσμο της τέχνης κι έξω απ’αυτόν τόσο στην Ισπανία όσο και πέρα ​​από τα σύνορά μας.

Εκτός απ’τον Cobo, η Ρεάλ Μαδρίτης έχει επιλέξει για να πραγματοποιήσει την επέκταση τον όμιλο Nexo Franchise, ηγέτιδα εταιρεία στη Λατινική Αμερική στην ανάπτυξη και στην επέκταση franchise, που εδρεύει στη Λίμα, αν κι έχει γραφεία σε 40 χώρες. Η Nexo Franchise είναι ένα ισχυρό συμβουλευτικό γραφείο που μετατρέπει επιχειρήσεις σε συστήματα franchise, εκτός απ’τη βοήθεια για την επέκταση των εν λόγω επιχειρήσεων που ενεργούν υπό την μορφή των χρηματιστών. Όπως προειδοποιεί ο Fernando López de Castilla, η Ρεάλ Μαδρίτης έχει προσλάβει τη Nexofranquicia ώστε η εταιρεία «ν’αναπτύξει την έννοια για τη Λατινική Αμερική με την ιδέα να λειτουργεί σαν ένα παραδοσιακό franchise της περιοχής».

Η πρόθεση του Cobo είναι να δώσει μια συγκεκριμένη προσωπικότητα σε κάθε εγκατάσταση σύμφωνα με την ιδιοσυγκρασία της πελατείας κάθε χώρας. Εξ ου σχεδιάζει μια ιδιαίτερη αρχιτεκτονική για να χρωματίσει τα εστιατόρια στις τέσσερις χώρες. Στις Ηνωμένες Πολιτείες εγκαινιάστηκε ένα το περασμένο καλοκαίρι στο Μαϊάμι, πριν από τον αγώνα μεταξύ Ρεάλ Μαδρίτης και Barcelona στο Hard Rock Stadium της πόλης. Οι αρχηγοί Sergio Ramos και Marcelo και ο διευθυντής Θεσμικών Σχέσεων του συλλόγου, Emilio Butragueño, έλαβαν μέρος στην εκδήλωση.

Αυτή η επιχείρηση είναι μια σημαντική συμβολή εσόδων για την Ρεάλ Μαδρίτης χωρίς κάποιο κόστος, καθώς ο σύλλογος δεν χρειάζεται να κάνει καμία επένδυση και κερδίζει χρήματα απ’την παραχώρηση της μάρκας κι απ’το λιανικό εμπόριο που θα λειτουργεί στις διάφορες εγκαταστάσεις με merchandising του club. Η Ρεάλ Μαδρίτης εξακολουθεί να ψάχνει για έναν επενδυτικό εταίρο που να αναλάβει το κόστος της αναδιαμόρφωσης του Santiago Bernabeu, που θα ανέλθει σε 400 εκατομμύρια ευρώ, σε αντάλλαγμα των «δικαιωμάτων ονοματοδοσίας» του σταδίου για τα επόμενα χρόνια.





Η σελίδα της στήλης στο facebook:
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.