News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Modric: "Αν δεν αποδίδεις στο μέγιστο σε κάθε αγώνα στη Μαδρίτη, δεν μπορείς να μείνεις"

Κυριακή 22 Απριλίου 2018

Του Pablo Polo

Ονειρεύεται να αποσυρθεί στα λευκά, αλλά δεν αποκλείει μια περιπέτεια στο MLS αν δεν το καταφέρει


Ο Luka Modric έδωσε συνέντευξη στο ραδιοτηλεοπτικό φορέα SVT Sport στην οποία επανεξετάζει την επικαιρότητα της Ρεάλ Μαδρίτης και τους στόχους της εθνικής του για το Παγκόσμιο Κύπελλο της Ρωσίας.

Ο ηγέτης της εθνικής του: Είναι τιμή να’μαι ο αρχηγός της εθνικής μου γιατί είναι και η πρώτη φορά.

Εκείνη η Κροατία του 98: Θυμάμαι να βλέπω τα παιχνίδια της στην τηλεόραση και πώς τα απολάμβανα. Ήταν μια εθνική που μας έκανε περήφανους και είναι αλήθεια ότι από τότε δεν έχουμε δείξει τις πραγματικές δυνατότητές μας και νομίζω ότι τώρα έχουμε τη δυναμική να κάνουμε κάτι περισσότερο και να ισοφαρίσουμε τουλάχιστον αυτό που έκαναν.

Οι πιθανότητες της Κροατίας: Είναι μια πολύ ταλαντούχα εθνική. Και δεν έχουμε μόνο ταλέντο στο ποδόσφαιρο. Δεν μπορώ να σου πω γιατί είναι αλήθεια ότι σε μια τόσο μικρή χώρα είναι πολύ καλό να έχουμε τόσους πολλούς ταλαντούχους αθλητές σε πολλά αθλήματα.

Επανεξέταση με την Κροατία του 98: Έβαλαν την εθνική στην κορυφή και μας συγκρίνουν πολύ μαζί τους και γι’αυτό οι άνθρωποι αναμένουν να κάνουμε τουλάχιστον το ίδιο, γιατί παίζουμε σε μεγάλες ομάδες, υπάρχουν άνθρωποι με ταλέντο, εμπειρία και νεαροί άνθρωποι και όλοι αναμένουν να κάνουμε το ίδιο.

Ο Ιμπραΐμοβιτς μπορούσε να παίξει με την Κροατία: Ποτέ δεν την επέλεξε και φυσικά θα μας είχε αρέσει να’παιζε μαζί μας. Είναι ένας από τους καλύτερους επιθετικούς των τελευταίων ετών. Έχουμε μεγάλους επιθετικούς στην εθνική μας.

Η περιπέτεια του Ibra στο MLS: είδα ότι πάει στους Galaxy. Είναι η επιλογή του και του εύχομαι το καλύτερο. Μας αρέσει να τον βλέπουμε να παίζει ποδόσφαιρο.
Εάν θα δει τους αγώνες του Ibra: Δεν νομίζω να μπορώ. Έχουμε την δική μας ατζέντα. Έχουμε τους αγώνες μας, τις προπονήσεις μας και πρέπει να κοιμόμαστε νωρίς.

Ένα μέλλον στο MLS: Δεν ξέρω ακόμα. Έχω δύο χρόνια σύμβασης με τη Μαδρίτη κι έχω πει πάντα ότι θα ήθελα να τελειώσω την καριέρα μου στη Μαδρίτη. Αλλά αν δεν μπορεί να γίνει, γιατί όχι. Πηγαίνω μέρα με τη μέρα, βήμα προς βήμα και δεν βλέπω το μέλλον μου πιο πέρα επειδή πρέπει να δω πώς αισθάνομαι. Στη Μαδρίτη πρέπει να αποδίδεις στο μέγιστο σε κάθε παιχνίδι, γιατί αλλιώς είναι δύσκολο να μείνεις.

Η κατάκτηση του τρίτου Champions League: Η υπεράσπιση του τίτλου είναι κάτι απίστευτο. Έχουμε νικήσει τα φαβορί και τα πάμε πολύ καλά στο Champions League.

Βυθισμένος σε μια δικαστική υπόθεση στη χώρα του: Δεν με πειράζει πολύ αυτό που λένε γιατί έχω καθαρή συνείδηση, θα ήθελα να μιλήσω αλλά μέχρι να τελειώσει αυτό δυστυχώς δεν μπορώ. Οι άνθρωποι θα βγάλουν τα δικά τους συμπεράσματα για τα πράγματα που διαβάζουν και δεν ανησυχώ που δεν μπορώ να πείσω όλους αυτούς τους ανθρώπους. Το πιο σημαντικό είναι η οικογένειά μου και οι φίλοι μου να’ναι μαζί μου. Είμαι ήρεμος κι όταν φτάσει αυτή η στιγμή θα μιλήσω.




Η σελίδα της στήλης στο facebook:

Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.