News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Zidane: "Είμαστε ένα βήμα μακριά απ’τους 16 και θέλουμε τους τρεις βαθμούς"

Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017

«Πάντα είμαι αισιόδοξος, είμαι πεπεισμένος για τους πόρους που έχουμε»

"Πρέπει να’μαστε συγκεντρωμένοι, γνωρίζουμε τι διακυβεύουμε και δεν θα’ναι ένας εύκολος αγώνας", υποστήριξε.


Ο Ζιντάν μίλησε στα μέσα μαζικής ενημέρωσης προτού διεξάγει την τελευταία προπόνηση πριν τον αγώνα ενάντια στον ΑΠΟΕΛ (Τρίτη, 21:45). Ο madridista προπονητής ανέλυσε τον αγώνα, στον οποίο η ομάδα του θα ψάξει για την πρόκριση στους 16 του Champions League: "Είμαστε καλά. Αυτό που θέλουμε είναι να’χουμε την ίδια αποφασιστικότητα με το παιχνίδι του Σαββατοκύριακου. Είμαστε ένα βήμα μακριά απ’τους 16 κι αύριο θέλουμε να πάρουμε τους τρεις βαθμούς".

Απορρίπτετε το να βγείτε στη χειμερινή αγορά;

"Δεν είναι η στιγμή να μιλήσουμε για την αγορά. Όταν φτάσει η ημερομηνία θα το συζητήσουμε, αλλά αυτό που με νοιάζει είναι το αυριανό παιχνίδι και το να παίξω μ’αυτό το ρόστερ. Δεν μιλάμε για το παιχνίδι και δεν πρόκειται να’ναι ένας εύκολος αγώνας. Είναι ένας αντίπαλος που συμπεριφέρεται καλά σ’αυτό το Champions League. Πρέπει να’μαστε συγκεντρωμένοι, να σκεφτόμαστε μόνο το παιχνίδι. Γνωρίζουμε τι διακυβεύουμε".

ΑΠΟΕΛ

"Είναι μια πολύ καλή ομάδα, το’χει αποδείξει. Αξίζουν να’ναι στο Champions League, στο Bernabéu τα πήγαν πολύ καλά. Αύριο θα’χουμε ένα δύσκολο παιχνίδι και πρέπει να’μαστε προετοιμασμένοι".

Benzema

"Είναι ο πρώτος που θέλει να δώσει περισσότερα και ξέρει ότι μπορεί να δώσει περισσότερα. Είμαι εδώ για να βοηθάω όλους τους παίκτες μου, όχι μόνο τον Karim. Εξελισσόμαστε, αλλά το ζήτημα της αυτοπεποίθησης του γκολ... Το γκολ πρέπει να το βάλει ένας, δύο και το σερί αλλάζει. Ελπίζουμε αύριο να’ναι μια μέρα για να το αλλάξουμε".

Πιστεύετε ότι οι κριτικές για τους παίκτες που παίζουν λιγότερο και για τ’αποτελέσματα είναι οπορτουνιστικές;

"Γνωρίζουμε τη δυσκολία της δουλειάς μας. Είμαστε η Μαδρίτη και θα μας ζητούν πάντα περισσότερα. Αυτό είναι καλό και γνωρίζουμε την προσπάθεια που πρέπει να κάνουμε. Κάθε παίκτης θέλει να παίξει περισσότερο, καθένας έχει το ρόλο του και θέλει να’ναι σημαντικός. Εγώ είμαι αυτός που πρέπει ν’αποφασίζω τα λεπτά του καθενός. Είναι η δουλειά μου και οι παίκτες μου πρέπει να’ναι έτοιμοι να τα πάνε καλά όταν πρέπει να παίξουν".

Είστε πάντα αισιόδοξος;

«Πάντα. Έχω μια τεράστια τύχη. Είμαι υγιής κι απολαμβάνω αυτό που κάνω. Υπάρχουν άλλες δουλειές που δεν είναι εύκολες. Είμαι αισιόδοξος ότι κι αν συμβαίνει. Είμαι πεπεισμένος για τους πόρους που διαθέτουμε. Είναι μια στιγμή στην οποία μπορεί κάποιος ν’ανησυχεί, αλλά όχι εγώ».

Σας ανησυχεί μήπως απογοητευτούν παίκτες όπως ο Asensio ή Ceballos;

"Πρέπει να ρωτήσετε αυτούς, το πιο σημαντικό για μένα είναι να μιλάω με τους παίκτες σκεπτόμενος ότι είναι εδώ για να δουλεύουν. Είναι πολύ νέοι και είναι εδώ για να δουλέψουν. Για παράδειγμα, όταν ήρθε ο Asensio, έπαιζε λιγότερο και τώρα περισσότερο. Με τον Ceballos θα’ναι το ίδιο. Έχει ένα εξαιρετικό μέλλον, όπως κι ο Llorente ο Achraf, και οι άλλοι. Είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν. Όλοι έχουν μέλλον σ’αυτή την ομάδα".

Η σελίδα της στήλης στο facebook:




Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.