News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Keylor, στη MARCA: «Δεν έχω λόγια για να ευχαριστήσω τον Zidane»

Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017

Του J. I. García-Ochoa

Ο τερματοφύλακας της Ρεάλ Μαδρίτης είναι ειλικρινής σε μια αποκλειστική συνέντευξη


Όταν παίρνεις συνέντευξη απ’τον Keylor Navas δεν έχεις την αίσθηση ότι βρίσκεσαι μ’ένα μέγα σταρ του κόσμου του ποδοσφαίρου. Εντελώς το αντίθετο. Ο Key είναι ένα απλό παιδί, ένας τύπος που απ’τα τέσσερα χρόνια του συνειδητοποίησε ότι ήθελε να γίνει ένας τερματοφύλακας, όταν μετά από ένα σουτ του πατέρα του, σ’ένα γήπεδο ποδοσφαίρου του Pérez Zeledón, μια μικρή πόλη στην Κόστα Ρίκα, πέταξε για να πιάσει τη μπάλα.

Μετά από δύο μέρες στη χώρα του, ανακαλύπτουμε για τον Keylor ότι στα 6 του, και παρά το ότι ήταν έξι χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά απ’την Ισπανία, ονειρεύονταν ήδη να γίνει παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης. Κι αν και δεν είχε το πλήρες σετ του τερματοφύλακα, ποτέ δεν έριξε την πετσέτα. Το ότι παρίστανε το ότι ήταν δημοσιογράφος κι έπαιρνε συνέντευξη απ’το εαυτό του μετά τα παιχνίδια σαν να’ταν στο Santiago Bernabeu, πεπεισμένος ότι το παιδικό του όνειρο θα γίνονταν μία μέρα πραγματικότητα.

Το ότι σε ηλικία 14 ετών έφυγε απ’το σπίτι για να παίξει στην Saprissa, την ομάδα του San Jose. Κι ότι οι νύχτες που πέρασε μόνος στο δωμάτιο, ήταν σκληρές. Ότι έμαθε να κόβει τα μαλλιά για να επιβιώνει. Κι ότι επέμεινε στο να παίξει στην Primera και το πέτυχε. Κι ότι το ταξίδι του στην Αλμπαθέτε δεν ήταν τίποτα άλλο απ΄το πρώτο σκαλοπάτι προς την Ρεάλ Μαδρίτης. Ότι μια μέρα ο πατέρας του του ζήτησε να του’βρισκε μερικά εισιτήρια για το Bernabeu κι ότι ο Keylor του υποσχέθηκε ότι θα τον πήγαινε στα επίσημα, αλλά όταν θα φορούσε τη φανέλα της Μαδρίτης. Και το έκανε.

Σήμερα απολαμβάνει το όνειρό του με πάθος και χαρά. Έχει γράψει ιστορία κερδίζοντας δύο συνεχόμενα Champions League κι έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη και την αγάπη των συμπαικτών του και του προπονητή του, ενός Ζιντάν τον οποίο σ’αυτή τη συνέντευξη δεν κουράζεται να ευχαριστεί. Επειδή η πορεία του στη Μαδρίτη έχει υπάρξει επίσης σκληρή κι ο Γάλλος δεν έχει αποτύχει ποτέ. Όπως ούτε κι ο ίδιος δεν έχει αποτύχει στο καθημερινό του ραντεβού με τη θυσία, την προσπάθεια και την ταπεινότητα, αξίες που τον οδήγησαν στο τέρμα της Μαδρίτης, και τις οποίες δεν απαρνιέται ούτε στις πιο σκοτεινές μέρες.

Σε λίγες μέρες ξεκινά η προετοιμασία. Ο Keylor Navas κοιτάζει πίσω και συνεχίζει να απολαμβάνει το πρωτάθλημα και το δωδέκατο, ή κοιτάζει πλέον στο μέλλον;

Απολαύσαμε πολύ το Champions League, αλλά πλέον έρχεται μια προετοιμασία, όπου πρέπει να δουλέψουμε στο μέγιστο. Στη Μαδρίτη πρέπει να σκεφτόμαστε πάντα ότι πρέπει να κατακτάμε πάντα ό, τι έρχεται. Τη La Liga, το Champions League, το Κύπελλο... Τα θέλουμε όλα κι ελπίζουμε στο τέλος της σεζόν να μπορούμε να’μαστε εξίσου χαρούμενοι με τώρα.

Και με τι διάθεση θα ξεκινήσει ο Keylor τη σεζόν;

Είμαι πολύ χαρούμενος, με πολύ ψυχολογία. Βγαίνω ήδη για τρέξιμο και δουλειά, επειδή δεν μπορώ να κάτσω ήσυχος. Φέτος είμαι πολύ χαρούμενος να κάνω την προετοιμασία, κάτι για το οποίο δεν είχα την ευκαιρία πέρυσι και είναι πολύ σημαντικό. Φέτος μου κόστισε πολύ, έτσι ζητώ απ’το Θεό μόνο υγεία. Θέλω να φτάσω μ’ένα βέλτιστο τρόπο.

Υποφέρατε πολύ την περασμένη σεζόν;

Ναι, αλλά πάνω απ 'όλα λόγω του τραυματισμού. Ο τραυματισμός που είχα ήταν πολύ περίπλοκος κι αυτό με επηρέασε λίγο. Στη συνέχεια μπήκαν στο παιχνίδι πολλοί παράγοντες με τους οποίους έπρεπε να παλέψω, αλλά κρατάω όλα τα καλά που συνέβησαν στο τέλος. Ήταν τρεις πολύ καλοί τελευταίοι μήνες και κρατάω αυτό.

Πώς ξεπεράσατε όλες αυτές τις κριτικές κι αυτές τις τόσο δύσκολες στιγμές;

Έχω πολλή ηρεμία, πολλή πίστη στο Θεό και πολύ ικανότητα να εργάζομαι... Πρέπει να προσπαθείς πάντα. Οι άνθρωποι θα μιλάνε πάντα για μένα, αυτό είναι αναπόφευκτο. Κι εγώ σ’εκείνες τις στιγμές θα προσκολληθώ στο Θεό και στην οικογένειά μου, οι οποίοι είναι αυτοί που είναι πάντα εκεί στα καλά και στα άσχημα. Προσπάθησα να προπονούμαι καλά και να πιέζομαι στο μέγιστο. Και είπα στον εαυτό μου ότι έπρεπε να συνεχίσω να το απολαμβάνω, γιατί όταν κάποιος σταματάει ν’απολαμβάνει τα πράγματα είναι γιατί είναι άσχημα. Κι επικεντρώθηκα σε μία σκέψη, η οποία ήταν ότι δεν είχα να αποδείξω τίποτα σε κανέναν. Κι από εκεί άρχισα να είμαι πολύ καλύτερα, σωματικά άρχισα να είμαι σε άριστη κατάσταση, στο εκατό τοις εκατό, κι αυτό φάνηκε... αυτό μου έδωσε πολλή ειρήνη για να συνεχίσω να προπονούμαι σκληρά και να παίζω στο υψηλότερο επίπεδο.

Το κερασάκι ήταν η απόκρουσή σας εναντίον της Μάλαγα, που επιλέχθηκε απ’τη la Liga ως η καλύτερη.

Ήταν πολύ έξυπνη εκτέλεση, ευτυχώς μπόρεσα να την αποκρούσω. Κόλλησα στο δοκάρι. Ήταν όλα πολύ γρήγορα και είναι ένα πολύ ωραίο σουβενίρ. Όταν την είδα προσπάθησα να αντιδράσω και δεν με ένοιαξε να πέσω στο δοκάρι. Έπρεπε να τη σταματήσω όπως και να’χε.

Όμως, παρ 'όλα αυτά, οι φήμες δεν σταματούν. De Gea, Donnarumma ... Τι σκέφτεστε όταν βλέπετε όλα αυτά τα ονόματα στον Τύπο;

Είμαι πολύ ήρεμος, πραγματικά. Επικεντρώνομαι σ’αυτό που μπορώ να κάνω εγώ, που είναι η δουλειά, να δουλεύω σκληρά και να προσπαθήσω να κερδίσω μια θέση με τους συμπαίκτες που έχω. Σκέφτομαι μόνο την δουλειά και την κατάκτηση τίτλων, αλλά με ηρεμία, προσπαθώντας να απολαύσω την καθημερινότητα. Δεν πρέπει ν’ανησυχείς για το μέλλον, γιατί μόνο ο Θεός ξέρει πού θα’μαστε... Κανείς δεν μπορεί να προσθέσει στον εαυτό του ακόμη και μία ώρα στη μέρα, έτσι είμαι πολύ ήσυχος, απολαμβάνω τις διακοπές, τη χώρα μου, την οικογένειά μου... Θα’χω πλέον χρόνο να σκεφτώ τι έρχεται, τώρα έχω πολύ ηρεμία... Μετά, όπως πάντα, θα πιεστώ όπως έχω κάνει μέχρι τώρα. Έχω δύο καταπληκτικούς συμπαίκτες και τους σέβομαι πάντα, αλλά εργάζομαι για να παίζω, φυσικά. Θα παλέψω πάντα μέχρι θανάτου εναντίον οποιουδήποτε, μια μάχη δίκαιη. Και δεν πρόκειται να ζητήσω ποτέ να μου χαρίσουν τίποτα, γιατί δεν το έχω ζητήσει ποτέ κι ούτε το έχω χρειαστεί. Όποιος κι αν είναι απέναντί μου θα δώσω τα πάντα, όπως πάντα.

Τι σημαίνει για σας ο Ζιντάν;

Είμαι πολύ ευγνώμων στον Ζιντάν, πάντα θα’μαι. Μου έχει δώσει πάντα μεγάλη αυτοπεποίθηση και στις όχι τόσο καλές στιγμές ήταν πάντα εκεί. Όλα όσα συνέβησαν αυτό το έτος και το προηγούμενο τα οφείλω σ’αυτόν και είμαι εξαιρετικά ευγνώμων. Δεν υπάρχουν λόγια για να τον ευχαριστήσω για ότι έχει κάνει. Όταν κάποιος βρίσκεται σε μια δύσκολη στιγμή, το ότι ο προπονητής του δίνει αυτή την αυτοπεποίθηση και να του λέει να’ναι ήσυχος, ότι θα συνεχίσουμε μπροστά, ότι είναι μαζί μου μέχρι θανάτου... Είναι πολύ σημαντικό.

Και τι σας είπε μετά το φινάλε της σεζόν;

Ο Ζιντάν είναι ένα πολύ ανοιχτό άτομο, μίλησα πολύ μαζί του. Δεν είναι ένα πρόσωπο με το οποίο πρέπει να κλείσεις ραντεβού για να πας στο γραφείο. Έχουμε μια ομαλή συνομιλία και στο τέλος της σεζόν ήταν πολύ χαρούμενος που είχα ανακτήσει το επίπεδο. Μου έδωσε αυτή την εμπιστοσύνη κι ένιωθα την υποχρέωση να την ανταποδώσω. Στο τέλος μου είπε να’μαι ήσυχος, ότι είχα τελειώσει πολύ καλά και να απολαύσω τις διακοπές.

Οι συμπαίκτες σας είναι επίσης μαζί σας...

Είναι αλήθεια, είναι ότι έχουμε πολύ ωραία αποδυτήρια. Όλοι οι συμπαίκτες έχουμε αλληλοβοηθηθεί πάντα. Έχουμε αισθανθεί ότι όταν ένας συμπαίκτης δεν ήταν καλά, ήταν ένα ζήτημα όλων. Κανείς δεν έχει πάει φέτος για να σώσει το τομάρι του, αλλά η σκέψη ήταν πάντα στην ομάδα. Οι συμπαίκτες μου με έχουν βοηθήσει πολύ φέτος, είναι αλήθεια. Είναι ξεχωριστοί άνθρωποι, οι οποίοι παρά το ότι είναι τ’αστέρια που βλέπει όλος ο κόσμος στην τηλεόραση, είναι άνθρωποι με πολύ καλή καρδιά. Πολλοί άνθρωποι δεν τους γνωρίζουν, αλλά εγώ έχω αυτή την ευκαιρία να γνωρίσω την τόσο καλή κι ανθρώπινη πλευρά αυτών των παικτών και είμαι πολύ ευγνώμων σε όλους.

Το μυστικό αυτής της σεζόν είναι σ’αυτή την ενότητα της ομάδας;

Πιστεύω πως ναι. Είναι όλοι πολύ καλοί, πολύ ανταγωνιστικοί... Ο προπονητής έχει μια δύσκολη απόφαση και είναι αλήθεια ότι κάποιοι παίκτες ήθελαν να παίζουν περισσότερο, αλλά ούτε ένας παίκτης δεν το μετέφερε στην ομάδα εγωιστικά. Δεν υπήρξε ποτέ κακή ατμόσφαιρα στις σημαντικές στιγμές ήμασταν όλοι μαζί. Κι αυτό ήταν θεμελιώδες. Η δουλειά του Pintus, επιπλέον, έχει υπάρξει πολύ καλή. Ήθελα να το τονίσω αυτό, επειδή έχουμε τελειώσει σ’ένα εντυπωσιακό σωματικό επίπεδο.

Πόσο δύσκολο πρέπει να’ναι να’σαι ο Ζιντάν...

Πολύ δύσκολο, πραγματικά. Δεν θέλω ούτε καν να το φανταστώ, τι πρέπει να κάνει για να βγάλει την εντεκάδα.

Έχετε μιλήσει με τον Cristiano για να δείτε τι συμβαίνει, για να του πείτε να μην φύγει;

Όχι, δεν του έχω τηλεφωνήσει. Εγώ δεν μπαίνω σ’αυτά τα πράγματα ποτέ. Προφανώς τον αγαπάω ως συμπαίκτη πάντα. Ένας παίκτης που κάνει αυτό που κάνει αυτός δεν γίνεται να φύγει, τον θέλω πάντα στην ομάδα μου. Ελπίζω να μην φύγει και να’ναι μαζί μας για πολλά χρόνια...

Τι έχετε κάνει με τα δύο μετάλλια του Champions League;

Τα έχω στο σπίτι, περιποιημένα... Είναι δύο πολύ ωραία μετάλλια, που όταν τα βλέπει κανείς γεμίζει αναμνήσεις...

Και η απόκρουση στον Pjanic εμφανίζεται σ’αυτές τις αναμνήσεις;

Ναι, φυσικά. Ήταν μια πολύ γρήγορη ενέργεια. Δεν έβλεπα την μπάλα, επειδή είχα πολύ κόσμο μπροστά, αλλά ήμουν σε καλή θέση και αντέδρασα γρήγορα... Όταν άγγιξα τη μπάλα και την πέταξα έξω, σκέφτηκα «Τι ωραία».

Μετά από τρία χρόνια στη Μαδρίτη, ο Keylor είναι πιο πολύ madridista απ’ότι οπαδός των άλλων ομάδων που έχει παίξει;

Σε όλες τις ομάδες που μου έχω παίξει τα’χω δώσει όλα. Αλλά τρία χρόνια στη Μαδρίτη δημιουργούν σε κάποιον αυτό το συναίσθημα... Ήμουν πάντα της Μαδρίτης, αλλά απ’την Κόστα Ρίκα, το οποίο δεν είναι το ίδιο. Πριν την έβλεπα στην τηλεόραση και τώρα νιώθω όλο αυτό το πάθος της Μαδρίτης και είναι εντυπωσιακό. Βλέπω στο λεωφορείο τι αισθάνονται οι οπαδοί... Όλο αυτό το πάθος για τη Μαδρίτη μπαίνει στις φλέβες σου και το έχω στο αίμα μου, και κάθε φορά που βγαίνω στο γήπεδο δίνω τα πάντα για τη Μαδρίτη. Όπως και υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που πιστεύουν ότι επειδή δεν είμαι από εδώ, δεν νιώθω τα χρώματα, αλλά όταν κάποιος ζει την καθημερινότητα... Η Μαδρίτη μου έχει δώσει μια απίστευτη ευτυχία στη ζωή μου, έτσι είναι αδύνατο να μην νιώθω αυτή τη φανέλα που μου έφερε τόσα πολλά καλά πράγματα.

Θα σας άρεσε να αποσυρθείτε στη Μαδρίτη;


Είναι δύσκολο, αλλά δεν υπάρχει τίποτα αδύνατο. Η επιθυμία μου είναι να συνεχίσω ν’απολαμβάνω όλα αυτά κι ελπίζω να μπορέσω ν’αποσυρθώ στη Μαδρίτη. Για μένα θα’ταν ένα όνειρο.

Και τι απομένει από εκείνο το παιδί που έφυγε απ'το Pérez Zeledón, στον Keylor Navas που παίζει στη Μαδρίτη;

Μένουν τα πάντα επειδή ήταν πολύ ωραίες φάσεις της ζωής μου. Θυμάμαι πάντα από που βγήκα, από που κατάγομαι, ποια είναι η οικογένειά μου... Πιστεύω ότι οι γονείς μου, μου ενστάλαξαν κάποιες πολύ ωραίες αξίες και δεν έπαψα ποτέ να τις σκέφτομαι. Ο Keylor Navas που παίζει στη Μαδρίτη παραμένει ο ίδιος με εκείνο το παιδί που έφυγε απ'το Pérez Zeledón.

Όταν ήσασταν σ'αυτό το γήπεδο της πόλης σας, στο σχολείο του Pedregoso, σκεφτόσασταν ήδη ότι θα γινόσασταν τερματοφύλακας της Μαδρίτης ;

Σκεφτόμουν πάντα τα μεγαλεία. Ο Θεός μου έβαλε πάντα στην καρδιά ωραίες ιδέες, ιδέες που είναι πλέον πραγματικότητα. Όταν ήμουν παιδί, παρίστανα τη μετάδοση αγώνων και στη συνέχεια έπαιρνα συνέντευξη απ'τον εαυτό μου ως παίκτη της Μαδρίτης. Μου άρεσε να περιγράφω τα παιχνίδια, έκανα μέχρι και τις διαφημίσεις, και στο τέλος του αγώνα έπαιρνα συνέντευξη απ'τον Keylor Navas στο Μπερναμπέου. Είναι πράγματα που ένιωθα απ'την παιδική ηλικία και σήμερα είμαι πολύ χαρούμενος που τα ζω.

Είναι αλήθεια ότι η Ρεάλ Μαδρίτης δεν σας έχει αλλάξει;

Έχω προσπαθήσει πάντα να'μαι ο ίδιος Keylor, ο οποίος έφυγε απ'το Pérez Zeledón. Τώρα προσπαθώ να απολαμβάνω όλες τις ευλογίες που μου έχει δώσει η ζωή, φυσικά, πράγματα που πριν δεν μπορούσα ν'απολαύσω, αλλά στην καρδιά μου, είμαι πάντα ο ίδιος. Απολαμβάνω την οικογένεια μου, τους φίλους μου... είναι πράγματα που δεν θ'αλλάξουν ποτέ.

Πώς ήταν ο Keylor παιδί;

Ήμουν ένα πολύ χαρούμενο παιδί, μου άρεσε πάντα να περπατάω στη γειτονιά. Δεν μου άρεσε να’μαι στο σπίτι. Μου άρεσε να κάνω ιππασία, να παίζω ποδόσφαιρο στην πλατεία... Μου άρεσε να πηγαίνω στο μπακάλικο για να μιλήσω με τους φίλους. Το μπακάλικο ήταν ένα μικρό σούπερ μάρκετ που υπάρχει εκεί στα χωριά, μη νομίζετε ότι είναι όπως στην Ισπανία, ένα μέρος όπου πας να φας χταπόδι [γέλια]. Εκεί πήγαινα μικρός και συναντιόμασταν, ενώ τρώγαμε γλυκά. Εκεί ήταν όπου ονειρευόμουν σπουδαία πράγματα.

Και τώρα όταν επιστρέφετε ως είδωλο... εξακολουθείτε να κάνετε τα ίδια πράγματα όπως όταν ήσασταν παιδί;

Το ίδιο όπως πάντα. Μένω με τους φίλους μου, την οικογένειά μου, πηγαίνω για ψάρεμα... Ψαρέψαμε ωραίους τόνους αυτή τη φορά, τους είδατε; Τώρα δεν καβαλάω άλογο, επειδή πρέπει να προσέχω, να μην τραυματιστούμε, αλλά προσπαθώ να κάνω τα ίδια πράγματα. Μένω με τους φίλους μου και θυμάμαι πράγματα απ’όταν ήμουν παιδί.

Αισθάνεστε ο ήρωας μιας χώρας; Όλος ο κόσμος σας λατρεύει.

Δεν νιώθω ο ήρωας, αλλά πολύ αγαπητός. Η Κόστα Ρίκα με έχει υποστηρίξει πάντα. Φέρω σ’άλλη χώρα τη σημαία της Κόστα Ρίκα με πολύ υπερηφάνεια.

Τι σήμαινε για σας αυτή η φωτογραφία στο χόρτο του Κάρντιφ, με την οικογένειά σας και τη σημαία της Κόστα Ρίκα;

Για μένα ήταν απίστευτο. Αυτό που μου αρέσει περισσότερο στα γήπεδα είναι όταν βλέπω τις σημαίες της Κόστα Ρίκα. Προσπαθώ να χαιρετήσω όλους όσους την έχουν, τους χαιρετώ υπέρ υπερήφανος, χαρούμενος να ξέρω ότι υπάρχουν Κοσταρικανοί που με στηρίζουν. Στον τελικό, λογικά, το να βλέπω χαρούμενη όλη αυτή την οικογένεια που υποφέρει μαζί μου είναι μια μοναδική στιγμή. Είναι οι άνθρωποι που είναι πάντα μαζί μου και είναι μια στιγμή, μια φωτογραφία, που πρέπει να κάνω κορνίζα.

Πολλοί άνθρωποι δεν βρίσκουν εξήγηση που εσείς, όντας απ’την Κόστα Ρίκα, είστε ο τερματοφύλακας της καλύτερης ομάδας στον κόσμο...

Στην καρδιά μου πίστευα πάντα ότι θα γινόμουν ο τερματοφύλακας της Ρεάλ Μαδρίτης. Είναι δύσκολο να το εξηγήσω... Το ζητούσα πάντα απ’τον Θεό κι ο Θεός με επέλεξε για να μπορώ να ζήσω όλα αυτά. Εύχομαι στο μέλλον να υπάρξουν περισσότεροι Κοσταρικανοί στη Ρεάλ Μαδρίτης. Είναι δύσκολο να το πιστέψει κανείς, αλλά το δικό μου είναι μια πραγματικότητα.

Είστε ένας τερματοφύλακας της Κόστα Ρίκα, που έχει γράψει ιστορία στη Ρεάλ Μαδρίτης. Έχετε κερδίσει δύο συνεχόμενα Champions League...

Ναι, είναι αλήθεια. Έχω γράψει ιστορία κερδίζοντας δύο συνεχόμενα Champions League, χάρη στους συμπαίκτες, που είναι οι καλύτεροι. Με γεμίζει πολλή υπερηφάνεια να ξέρω ότι ένας Κοσταρικανός είναι εκεί εντός αυτής της ιστορίας κι ότι όσο κι αν περάσουν τα χρόνια το όνομα της Κόστα Ρίκα θα μείνει για πάντα.

Το να’στε απ’την Κόστα Ρίκα σας ζημιώνει μερικές φορές;

Μπορεί, πολλές φορές οι άνθρωποι το βλέπουν ως κάτι αρνητικό, είναι αλήθεια. Είμαι από μια μικρή χώρα και σ’ένα παγκόσμιο επίπεδο δεν έχουμε το κύρος των άλλων χωρών. Ορισμένοι πιστεύουν ότι λόγω του ότι είμαι απ’την Κόστα Ρίκα μπορεί να είμαι στο επίπεδο, αλλά πιστεύω ότι έχω αποδείξει ότι μπορώ να’μαι. Τη σημαία μιας χώρας κάποιος την φέρει και την αντιπροσωπεύει, αλλά στο γήπεδο παίζει κι αν έχει ταλέντο και προσπαθεί, αποδίδει εξίσου με τους υπόλοιπους.

Δείχνετε χαρούμενος στην Κόστα Ρίκα, σας είδαμε να το απολαμβάνετε πολύ κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης...

Είναι ότι η Κόστα Ρίκα είναι μια καταπληκτική χώρα, μια χώρα που έχει τα πάντα, με πολύ διαφορετικότητα. Για τις φωτογραφίες πήγαμε στο εθνικό πάρκο Braulio Carrillo, ένα μέρος που δεν παύει ποτέ να με εκπλήσσει, με πάρα πολύ φύση, ζώα όλων των ειδών... Εδώ τραβήξαμε μερικές όμορφες φωτογραφίες, έτσι δεν είναι; Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία.

Όπως και φαίνεστε διαφορετικός με δύο Champions League στην τσέπη...

To Champions League ήταν για μένα κάτι πολύ ωραίο. Θυμάμαι πάντα ότι όταν ήρθα στην παρουσίαση με τη Ρεάλ Μαδρίτης, ήμουν με τον Florentino βγάζοντας μερικές φωτογραφίες με τα τρόπαια και είπα ότι ήθελα να κερδίσω πολλά απ’αυτά... Πλέον πήραμε δύο κι ελπίζω να απομένουν πολλά περισσότερα.

Η σελίδα της στήλης στο facebook:
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.