News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Zidane: «Είμαι χαρούμενος με την απόδοση και τα γκολ όλων»

Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

«Η απόδοση του Ίσκο ήταν πρωτοφανής. Δεν συμβαίνει συχνά να σε αποθεώνει το αντίπαλο κοινό»

«Έχω μια μεγάλη ομάδα και οι παίκτες είναι έτοιμοι για τους τελικούς που έχουμε τώρα», είπε ο προπονητής.


Ο Ζιντάν έδειξε ικανοποιημένος μετά τη συντριπτική νίκη στο Riazor. Ο προπονητής είπε: «Είχαμε πολλές ευκαιρίες στο πρώτο μέρος και δεν τις βάλαμε όλες, αλλά είμαι χαρούμενος με την απόδοση του συνόλου. Πολλοί από αυτούς τους παίκτες δεν παίζουν πάντα και ό, τι έκαναν σήμερα, όσον αφορά το ρυθμό και τη σοβαρότητα, ήταν πρωτοφανές».

«Είμαι χαρούμενος με την απόδοση και γκολ όλων. Οι παίκτες που παίζουν λιγότερο είναι επίσης αφοσιωμένοι και σωματικά δεν φάνηκε τίποτα, το αντίθετο. Είναι πολύ καλά και το αποδεικνύουν. Θέλουν να παίξουν, έχω μια μεγάλη ομάδα και είναι όλοι έτοιμοι για τις προκλήσεις που έρχονται, μιας κι από’δω και πέρα έχουμε τελικούς».

Isco

«Δεν συμβαίνει συχνά να σε αποθεώνει τον αντίπαλο κοινό, αλλά η απόδοσή του ήταν πρωτοφανής. Κάνει πράγματα που δεν μπορεί να κάνει ο καθένας στο γήπεδο και το κοινό τον συνεχάρη. Είμαι χαρούμενος γι 'αυτόν και για τη δουλειά του. Ανταποκρίνεται πάντα όταν πρέπει να παίξει».

«Αυτοί οι παίκτες θα μου το κάνουν δύσκολο μέχρι το τέλος, αλλά το Σάββατο έχουμε πλέον ένα ματς και θα δούμε πώς θα το προετοιμάσουμε. Τώρα η δυσκολία είναι δική μου, θα πεις σ’έναν παίκτης που έχει παίξει έτσι ότι δεν θα παίξει στο επόμενο παιχνίδι; Είμαστε όλοι συνδεδεμένοι κι αυτό είναι το πιο σημαντικό».

Βασικοί κι αναπληρωματικοί

«Η συζήτηση θα’ναι πάντα μέχρι το τέλος, αλλά κρατώ την αίσθηση ότι όλοι είναι σημαντικοί και κάθε φορά που έχουν την ευκαιρία να το κάνουν το αποδεικνύουν. Πρέπει να επιλέγω και να κάνω μια ομάδα κάθε φορά. Είναι δύσκολο να πω σ’έναν παίκτη ότι δεν θα παίξει στο επόμενο παιχνίδι μετά το παιχνίδι που έκαναν σήμερα, αλλά αυτοί το κατανοούν».

«Έχω ένα εκπληκτικό ρόστερ και το Σάββατο θα πρέπει να διαλέξω και πάλι. Για μένα δεν υπάρχει Α ή Β ομάδα. Όσοι δεν ήταν σήμερα τα πάνε επίσης καλά. Είμαστε όλοι μαζί στο ίδιο καράβι και τέλος. Θα’ναι έτσι μέχρι το τέλος και θα δούμε πλέον το επόμενο έτος».

Η σελίδα της στήλης στο facebook:

Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.