News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Ronaldo: «Θέλω να συνεχίσω να γράφω ιστορία μ’αυτή τη φανέλα»

Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2016

«Μετά το Champions League, το Euro και την ανανέωση, είναι ένα έτος όνειρο»

"Cristiano, είσαι το σύμβολο του καλύτερου club στην ιστορία του ποδοσφαίρου", δήλωσε ο Florentino Perez.



Ο Κριστιάνο Ρονάλντο θα συνεχίσει τη διεύρυνση του μύθου στην Ρεάλ Μαδρίτης μέχρι τις 30 Ιουνίου του 2021. Τα επίσημα του Santiago Bernabeu φιλοξένησαν την παρουσίαση της παράτασης της σύμβασης του πρώτου σκόρερ του club. Ο πρόεδρος της Ρεάλ Μαδρίτης, Florentino Perez, συνόδεψε τον Πορτογάλο σε μια πράξη η οποία προκάλεσε μεγάλες προσδοκίες την οποία παρακολούθησε επίσης η οικογένεια του παίκτη και μια ευρεία εκπροσώπηση του Διοικητικού Συμβουλίου της Ρεάλ Μαδρίτης.

Μετά την προβολή ενός συγκινητικού βίντεο με την καριέρα του, ο Florentino Perez πήρε το λόγο: "Γίγαντες όπως οι Di Stéfano και Gento, νυν επίτιμος πρόεδρος, ή ο Santiago Bernabeu μας έδειξαν το δρόμο. Ο Bernabéu θα ήταν υπερήφανος να'χει τον καλύτερο κληρονόμο της ιστορίας μας. Είσαι τώρα το μεγάλο σύμβολο του συλλόγου, το σύμβολο του καλύτερου club στην ιστορία του ποδοσφαίρου. Έχεις μετατραπεί στον διάδοχο εκείνων των μυθικών γιγάντων και σημαδεύεις μια εποχή. Θα υπάρξει ένα πριν κι ένα μετά τον Κριστιάνο Ρονάλντο".

"Με την Ρεάλ Μαδρίτης τα’χεις κατακτήσει όλα. Είσαι πλέον ένας θρύλος του madridismo, επειδή έχεις γίνει ο πρώτος σκόρερ στην ιστορία του συλλόγου. Είναι πολλά τα επιτεύγματα και οι τίτλοι που σε κάνουν έναν μοναδικό κι αξέχαστο παίκτη. Μετά τις επιτυχίες σου την περασμένη σεζόν με τη Ρεάλ Μαδρίτης και την εθνική, το δίκαιο είναι να’χεις σύντομα μια τέταρτη Χρυσή Μπάλα. Δεν κουράζεσαι να κερδίζεις και γι’αυτό η Ρεάλ Μαδρίτης θέλει να συνεχίσεις εδώ για πάντα".

Cristiano: «Είναι μια μοναδική στιγμή στη ζωή μου»

«Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο, τη Ρεάλ Μαδρίτης, την πόλη, τους συμπαίκτες μου κι όλον τον κόσμο που με έχει βοηθήσει να φτάσω σε αυτό το σημείο. Είναι μια πολύ ξεχωριστή μέρα για μένα, μια πολύ σημαντική μέρα για την σύνδεση μου με τη Ρεάλ Μαδρίτης. Είναι ο σύλλογος που βρίσκεται στην καρδιά μου. Είναι μια μοναδική στιγμή στη ζωή μου να ανανεώνω για πέντε ακόμα έτη και δεν είναι η τελευταία σύμβαση γιατί θέλω να συνεχίσω εδώ πολλά χρόνια».

"Το ποδόσφαιρο δεν έχει καμία μνήμη αλλά εσύ, πρόεδρε, και η Μαδρίτη έχετε. Θέλω να συνεχίσω να δίνω το καλύτερό μου γι’αυτή τη φανέλα και το καλύτερο club στον κόσμο. Θα δώσω το καλύτερό μου, θα σκοράρω γκολ και θα κερδίσω τρόπαια. Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί είναι η πραγματοποίηση ενός ονείρου".

Μετά τις ομιλίες ξεκίνησε ένας γύρος ερωτήσεων για τους δημοσιογράφους. Ο Κριστιάνο Ρονάλντο επανέλαβε τη χαρά του για την ανανέωση κι εξήγησε τις προθέσεις του για το μέλλον: «Ποτέ δεν ξέρεις. Θέλω να συνεχίσω και να τελειώσω εδώ. Δεν είναι το τελευταίο συμβόλαιο μου, θέλω να συνεχίσω μέχρι τα 41, αλλά τώρα το πιο σημαντικό είναι αυτή η ιδιαίτερη στιγμή που με κάνει ικανοποιημένο και την οικογένειά μου επίσης».

Ανάμνηση του Ντι Στέφανο

«Είχα το προνόμιο να γνωρίσω τον Di Stefano. Μου έλεγε: «Πρωταθλητή συνέχισε έτσι, είσαι ο μεγαλύτερος». Είχα μια ιδιαίτερη αγάπη γι’αυτόν τον μεγάλο άνθρωπο και τον μεγάλο παίκτη. Μένω με την εικόνα του ως σημείο αναφοράς. Αυτός κι ο Ραούλ, οι οποίοι ήταν οι πρώτοι σκόρερ του συλλόγου, θα’ναι σίγουρα χαρούμενοι για μένα. Θέλω να συνεχίσω να σκοράρω περισσότερα γκολ».

Προκλήσεις

"Οι αριθμοί είναι εντυπωσιακοί. Δεν περίμενα αυτούς τους αριθμούς σε ένα τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Θα προσπαθήσω να δώσω το καλύτερό μου σ’αυτά τα πέντε χρόνια, θέλω να μαθαίνω πάντα και γνωρίζοντας ότι το ποδόσφαιρο σου διδάσκει πολλά πράγματα. Το να σκοράρω ή όχι δεν είναι τόσο σημαντικό όσο νομίζετε. Μετά την κατάκτηση του Champions League, του Euro και την ανανέωση, είναι ένα έτος όνειρο, ένα έτος που δεν θα σκεφτόμουν ποτέ. Ξέρω ότι μέσα σε λίγες εβδομάδες θα δείτε και πάλι τον Κριστιάνο".

"Το σημαντικό πράγμα είναι οι συλλογικοί τίτλοι και να κερδίσεις κάτι σημαντικό. Θα συνεχίσω να δουλεύω με τη φιλοδοξία να βελτιώνομαι πάντα. Νιώθω άνετα, είναι η αρχή της σεζόν και το καλύτερο είναι μπροστά. Δεν πίστευα ποτέ, για παράδειγμα, ότι θα έσπαγα το ρεκόρ του Ραούλ, 500 γκολ είναι δυνατόν, δεν έχω εμμονή με τα βραβεία, είναι κάτι που έρχεται φυσικά και είμαι ήρεμος και χαρούμενος".

Η εξέλιξή του

"Έχω βελτιωθεί πολύ σε ποδοσφαιρικό κι ανθρώπινο επίπεδο από τότε που ήρθα. Αυτή η ομάδα μου δίνει αυτή την ευκαιρία. Θέλω να συνεχίσω να μαθαίνω στο ποδόσφαιρο. Νιώθω πολύ καλά κι ευτυχισμένος. Αισθάνομαι την αγάπη των ανθρώπων. Αυτό που θέλω είναι να βελτιώσω τα χρόνια που μου μένουν, τα οποία είναι πολλά, 10 χρόνια. Θέλω να συνεχίσω να βελτιώνομαι".

Η σχέση με τους οπαδούς

"Αισθάνομαι καλά, υπάρχουν καλές στιγμές και κάποιες λιγότερο καλές, είναι μέρος της ζωής. Πρέπει να αποδέχεσαι τα πράγματα και να’σαι πάντα ήρεμος. Η σεζόν είναι πολύ μεγάλη και η στιγμή είναι ωραία. Είμαστε πρώτοι στο πρωτάθλημα, είμαστε στο Champions League, στο Κύπελλο, στο Παγκόσμιο Κύπελλο Συλλόγων θέλουμε να κερδίσουμε ... η ζωή είναι πολύ ωραία, στο λέω πραγματικά".

@suntagm_puskas


Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.