News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Courtois: «Η Ρεάλ Μαδρίτης είχε μια ωραία επαφή μαζί μου»

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2016

Της Lorena González

Ο πρώην τερματοφύλακας της Ατλέτικο Μαδρίτης ευχαριστεί το λευκό club για την κίνησή του



Ο Thibaut Courtois έχει αλλάξει την πρωτεύουσα της Ισπανίας με της Αγγλίας, αλλά η Ρεάλ Μαδρίτης δεν τον χάνει απ’τα μάτια της. Ο ψηλόλιγνος Βέλγος τερματοφύλακας αρέσει πάντα, και πολύ, στην ευγενή περιοχή του Santiago Bernabeu.

Ο τερματοφύλακας της Τσέλσι, όμως, έχει κλείσει τα αυτιά στις φήμες: "Βλέποντας μόνο ότι βγαίνει στον Τύπο, αλλά, και στο προφίλ μου, υποθέτω ότι με κοιτούν πολλοί σύλλογοι. Θα μπορούσα να προσαρμοστώ σε οποιοδήποτε παιχνίδι οποιασδήποτε ομάδας". Αλλά γι'αυτό θα πρέπει να περιμένουν τουλάχιστον μέχρι να μπει στον τελευταίο χρόνο της σύμβασής του, η οποία λήγει το 2018.


Ο Courtois, σε κάθε περίπτωση, δεν ξέχασε μια ωραία χειρονομία της λευκής ομάδας, όταν τον Σεπτέμβριο του περασμένου έτους έπαθε ρήξη έσω μηνίσκου στο δεξί του γόνατο. «Αυτό που ξέρω είναι ότι η Ρεάλ Μαδρίτης είχε μια πολύ ωραία επαφή μαζί μου. Όταν χτύπησα το γόνατό μου, μου έστειλε ένα φαξ ευχόμενη μια ταχεία ανάρρωση», θυμάται ο πρώην της Ατλέτικο.

@suntagm_puskas
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.