News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Aubameyang: «Ο αγαπημένος μου παίκτης; Παρακολουθώ τον Cristiano»

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Πιστεύει ότι είναι έτοιμος να κάνει το άλμα σε έναν μεγάλο



Ο Pierre-Emerick Aubameyang παραδέχεται σε μια συνέντευξη στο France Football τον θαυμασμό του για τον Cristiano Ronaldo. "Συνήθιζα να παρακολουθώ τον Ρονάλντο, τον Βραζιλιάνο. Ο αγαπημένος μου παίκτης; Παρακολουθώ πολύ τον Cristiano. Βλέπω επίσης βίντεο πρώην παικτών τους οποίους θαυμάζω, όπως τους Crespo, Henry και Sonny Anderson. Επίσης, μου αρέσει το στυλ του Francois Calderaro".

Το αστέρι της Μπορούσια Ντόρτμουντ πιστεύει ότι είναι έτοιμος να κάνει το άλμα σ’έναν μεγάλο. «Έχει έρθει η ώρα μου, είναι η στιγμή μου. Πίσω από ό,τι κάνω υπάρχει πολλή δουλειά και θυσία», διαβεβαίωσε.


Ο Aubameyang πιστεύει ότι οφείλει πολλά στον Klopp: «Με βοήθησε πολύ. Μου έδωσε τη δύναμη και τον χαρακτήρα. Αυτά τα δύο έτη ήταν πολύ χρήσιμα, διότι είναι ένας χαρισματικός άνθρωπος. Είναι ένας απ’τους προπονητές που με έκαναν αυτό που είμαι σήμερα».

Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.