News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Hazard: «Θα μου άρεσε να’χω προπονητή τον Zidane»

Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2016

Ο Βέλγος παίκτης κλείνει το μάτι

Ο ποδοσφαιριστής της Τσέλσι έδωσε συνέντευξη στο «La Nouvelle Gazette» στην οποία μίλησε για τον λευκό τεχνικό



Ο Eden Hazard έδωσε συνέντευξη στη βελγική εφημερίδα «La Nouvelle Gazette» στην οποία επιβεβαίωσε ότι θα του άρεσε να δουλέψει με τον σημερινό προπονητή της Ρεάλ Μαδρίτης. «Θα μου άρεσε να’χω προπονητή τον Ζιντάν», είπε ο παίκτης της Τσέλσι.

Ο Βέλγος παραδέχθηκε ότι εκτιμά το ενδιαφέρον του Γάλλου προπονητή, ο οποίος είχε ήδη προτείνει τη μεταγραφή του στο λευκό σύνολο πριν από αρκετά χρόνια. «Είναι ο αστέρας του μέλλοντος, είναι πολύ καλός και θα γίνει ακόμη καλύτερος», είπε ο Ζιντάν το 2010.

"Είναι πάντα ωραίο να ακούω ότι ο Ζιντάν, ο παίκτης που θαύμαζα στην παιδική μου ηλικία, μιλάει για μένα", δήλωσε ο Hazard στη συνέντευξη.

Ο Hazard αισθάνεται υπεύθυνος για την αποχώρηση του Μουρίνιο. Ο Βέλγος ήταν ανοικτός σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Guardian: "Του έστειλα ένα μήνυμα απολογούμενος, λέγοντάς του ότι ήμουν απογοητευμένος με τον εαυτό μου για την σεζόν είχα".


Εύχεται το καλύτερο για τον Πορτογάλο προπονητή: «Αυτή τη φορά τα πράγματα δεν δούλεψαν. Αισθάνομαι λίγο ένοχος επειδή ήμουν ο καλύτερος παίκτης την περασμένη σεζόν. Ήμουν καθοριστικός σε πολλές περιπτώσεις, αλλά αυτή τη φορά τα πράγματα δεν έχουν πάει καλά. Γι 'αυτό αποφάσισα να του στείλω ένα μήνυμα και να του ευχηθώ ό, τι καλύτερο για το μέλλον». Ο ταλαντούχος μέσος δεν περνάει και την καλύτερη στιγμή του στην Τσέλσι, κι ως εκ τούτου, αυξάνουν τις φήμες για μια πιθανή αλλαγή σκηνικού το επόμενο καλοκαίρι.
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.