News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Ανακοίνωση προς τους αναγνώστες της στήλης του Καλπάζων Συνταγματάρχη

Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2015

Θέλω και πάλι, μετά την ανακοίνωση στις αρχές Αυγούστου, να σας παρακαλέσω και να σας υπενθυμίσω, ότι έχετε τη δυνατότητα να σχολιάζετε κάτω απ'τις αναδημοσιεύσεις και τις απόψεις μου τ'οτιδήποτε σας προβληματίζει. Κάποιο λίγοι το κάνετε ήδη. Οι υπόλοιποι ακολουθήστε τους.

Στο gazzetta δουλειά δεν γίνεται. Κάθε φορά που θα μου απευθυνθεί κάποιος συνοπαδός και θα πάω να του απαντήσω, θα πεταχτεί και κάποιος τρίτος να πετάξει κάτι άσχετο. Δεν έχω την όρεξη να ασχολούμαι με τρίτους κι όλο αυτό μ'έχει κουράσει. Εμένα, πρώτος και κύριος σκοπός μου είναι να ενημερώνω όσο καλύτερα μπορώ τους συνοπαδούς μου και να συζητάω μαζί τους κι όχι με τον πάσα ένα.

Οπότε για οποιοδήποτε θέμα αφορά την ομάδα, θα σας παρακαλούσα να το συζητάμε εδώ. Τα θέματα της ομάδας, αξίζουν να΄χουν την ησυχία τους, όταν συζητιούνται...
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.