News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Ραούλ: «Ο Ρονάλντο είναι απίστευτος»

Τρίτη 16 Ιουνίου 2015


Διαβεβαιώνει ότι σε λίγους μήνες θα καταρρίψει το ρεκόρ του

Η Marca πήρε συνέντευξη απ’τον Ραούλ, ο οποίος βρίσκεται στη Νέα Υόρκη

Ο Raul Gonzalez (Μαδρίτη, 1977) περνάει την τελευταία εμπειρία της καριέρας του στις Ηνωμένες Πολιτείες, μια εμπειρία που ξεπερνά κατά πολύ το ποδόσφαιρο. Το μυθικό 7 της Ρεάλ Μαδρίτης βρίσκεται στη Νέα Υόρκη για να παίξει ποδόσφαιρο και να αξιοποιήσει στο έπακρο μια πόλη που δεν αφήνει κανέναν αδιάφορο. Μακριά από την τρέλα του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου, μπορείτε να τον δείτε να κάνει μια βόλτα μέσα στο Central Park ή να χαζεύει τους πανύψηλους ουρανοξύστες από την Times Square. Ναι, πάντα με το βλέμμα στραμμένο στις ειδήσεις που αφορούν την Ρεάλ Μαδρίτης, την ομάδα στην οποία υπόσχεται να επιστρέψει μια ημέρα.

Η συνέντευξη με την Marca λαμβάνει χώρα στη μυθική γειτονιά του Μπρονξ, στη συνοικία του Crotona, μία από τις φτωχότερες, στην οποία ο Raúl πηγαίνει εκ μέρους του Ιδρύματος Laureus για να μεταδώσει τις αξίες του και να έχει μια καλή στιγμή με τα παιδιά του  Center Mary Mitchell, τα οποία προσπαθεί να βοηθήσει μέσα απ’τον αθλητισμό.

 Φανταζόσουν έτσι το Μπρονξ;

Έχω ξανάρθει μια-δυο φορές στο παρελθόν, αλλά το να είμαι εδώ για να βοηθήσω τα παιδιά, σ’αυτήν τη μυθική συνοικία, όπως είναι το Μπρονξ, είναι ένα μοναδικό συναίσθημα. Όντας με αυτά τα παιδιά, ήταν ένα πολύ ιδιαίτερο συναίσθημα και θα το θυμάμαι για μια ζωή. Αυτά τα πρότζεκτ βοηθούν πολλά αγόρια και  κορίτσια να έχουν καλύτερες συνθήκες διαβίωσης και, σε τελική ανάλυση, αυτό είναι το πιο σημαντικό.

Είσαι εδώ ως πρεσβευτής για το ίδρυμα Laureus. Τι σημαίνει για σένα να είσαι μέρος αυτού του ιδρύματος;

Μπαίνοντας στην οικογένεια Laureus ήμουν περήφανος, είναι ένα τεράστιο ίδρυμα. Δίνω πολλή προσοχή σ’όλα τα πρότζεκτ που κάνουν και το να είναι κάποιος πρεσβευτής έξω απ’την χώρα του, είναι ακόμα πιο ιδιαίτερο. Και η πρώτη μου εκδήλωση στη Νέα Υόρκη, όπου εργάζομαι τώρα, το κάνει ακόμα πιο ιδιαίτερο. Θέλω να είμαι πολύ κοντά σε αυτόν τον οργανισμό και να βοηθώ τα παιδιά, να τους πω ότι με την επιμονή τα πάντα είναι πιθανά.

Πόσο έχει αλλάξει η ζωή σου, σ’αυτήν την πόλη;

Είμαι πολύ χαρούμενος για την οικογένεια μου, για τα παιδιά μου, που ζουν μια απίστευτη εμπειρία. Είναι μια πολύ ιδιαίτερη, φανταστική πόλη. Η πιο δύσκολη απ’όλες τις πρόσφατες αλλαγές στη ζωή μου, ήταν να φύγω απ’τη Μαδρίτη, αλλά μόλις το έκανα, όλα ήταν πιο εύκολα. Πήγα πρώτα στη Γερμανία, κι αν πας στη Γερμανία, η οποία έχει περίπλοκη γλώσσα, μετά μπορείς να πας στο Κατάρ, στη Νέα Υόρκη, ή οπουδήποτε στον κόσμο. Τα παιδιά μου μιλούν καλά αγγλικά, λίγα γερμανικά και ακόμα και κάποια αραβικά. Γι 'αυτούς αυτό είναι κάτι πρωτοφανές και η σύζυγός μου και εγώ είμαστε πολύ ευχαριστημένοι και θα μάθω πολλά, γνωρίζοντας άλλους πολιτισμούς ...

Πώς παρακολουθείς και πως βλέπεις σήμερα την Ρεάλ Μαδρίτης απ’τη Νέα Υόρκη;

Γνωρίζω τα πάντα, ναι, αλλά το να παρακολουθώ τις ειδήσεις, ενίοτε περιπλέκεται από τη διαφορά ώρας. Αλλά επίσης βοηθά σε πολλές περιπτώσεις, διότι οι αγώνες μερικές φορές είναι δύο ή τρεις η ώρα το απόγευμα και μπορώ να τους δω χωρίς κανένα πρόβλημα. ‘Έχω πάντα επίγνωση του τι κάνουν και του τι συμβαίνει.

Ποια η γνώμη σου για το τέλος της σεζόν;

Λοιπόν, ήδη ανυπομονώ για την επόμενη χρονιά και ότι μπορούν να επιτευχθούν οι στόχοι. Φέτος η ομάδα βρέθηκε πολύ κοντά στην επίτευξη τους και γενικά δεν ήταν κακή. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι στην Ρεάλ Μαδρίτης, όταν δεν υπάρχουν τίτλοι, πάντα κάτι λείπει.

Σε εξέπληξε η απόφαση για την απόλυση του Αντσελότι;

Ο σύλλογος παίρνει τις αποφάσεις κι εμείς πρέπει να τις στηρίζουμε. Πρέπει να ευχαριστήσουμε τον Αντσελότι για το σπουδαίο έργο που έκανε, αλλά τώρα είμαστε όλοι πολύ ενθουσιασμένοι για μια νέα εποχή με έναν νέο προπονητή. Με ένα νέο επιτελείο, με νέους ανθρώπους που μπορεί να έρθουν ... τώρα πιστεύω ότι υπάρχει μια ανταγωνιστική ομάδα και θα αναζητηθούν οι καλύτερες δυνατές λύσεις για την επόμενη χρονιά, έτσι ώστε να έρθουν οι τίτλοι. Νομίζω ότι θα πρέπει να είμαστε αισιόδοξοι και είμαι πολύ ενθουσιασμένος, πραγματικά. Ας ελπίσουμε ότι θα μπορέσουμε να κατακτήσουμε πολλούς τίτλους την επόμενη σεζόν.

Πώς είναι ο Ράφα Μπενίτεθ;

Τον ξέρεις πολύ καλύτερα, αλλά ήταν ο προπονητής με τον οποίο έκανα το ντεμπούτο μου στην Madrid B εναντίον της Palamos. Είναι πολύ παθιασμένος, μεθοδικός προπονητής. Του αρέσει να έχει όλη την ομάδα έτοιμη και ικανή να παίξει. Ήταν το όνειρο του, να προπονήσει την Ρεάλ Μαδρίτης και οι επιτυχίες του στις προηγούμενες ομάδες του, τον βοήθησαν να το πραγματοποιήσει, και θα χτίσει σίγουρα μια πολύ ανταγωνιστική και νικήτρια ομάδα, το οποίο είναι αυτό που θέλουν όλοι οι Madridistas.

Ποιες είναι οι σκέψεις σου σχετικά με την κατάσταση του Κασίγιας;

Είναι ο τερματοφύλακας της Ρεάλ Μαδρίτης, της εθνικής, ένας μύθος της εθνικής και της Ρεάλ Μαδρίτης. Έχει κερδίσει τα πάντα και είμαι σίγουρος ότι ο Ίκερ κι ο σύλλογος θα επιδιώξουν την καλύτερη λύση. Απ’ ό, τι έχω διαβάσει και ακούσει ο Ίκερ θέλει να συνεχίσει στη Ρεάλ Μαδρίτης κι ο χρόνος θα δείξει τι συμβεί. Ο Iker επέδειξε πάντα τον επαγγελματισμό του και τον madridismo του, τώρα βρίσκεται με την εθνική για να αντιμετωπίσει την Λευκορωσία ... Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει τον Ίκερ, θα δούμε τι θα αποφασίσει για το μέλλον του.

Η κατάσταση του Κασίγιας μοιάζει με την δική σου;

Όχι, νομίζω ότι είναι διαφορετική. Είχα μια πολύ ξεκάθαρη απόφαση για το μέλλον μου, δεν ξέρω τι σκέφτονται ο Κασίγιας κι ο σύλλογος. Έχω ακούσει γι 'αυτόν ότι θέλει να συνεχίσει και την περασμένη σεζόν ήταν καλός, οπότε γιατί να μην συνεχίσει; Αυτό που είναι σαφές είναι ότι, αν έρθει ένας νέος τερματοφύλακας, θα υπάρξει μια περίπλοκη κατάσταση, επειδή δεν είναι εύκολο να έχεις τρεις τερματοφύλακες αυτής της ποιότητας. Αλλά θα δούμε τι θα συμβεί. Όλοι λένε ότι ο De Gea θα υπογράψει, αλλά δεν ξέρω.


Ο Gerrard έχει αποφασίσει να αφήσει την Λίβερπουλ μετά από πολλά χρόνια. Ποια είναι η ιδανική στιγμή για να κάνεις στην άκρη;

Είμαστε πολύ τυχεροί που παίκτες αυτού του επιπέδου έρχονται εδώ. Αυτός και, για παράδειγμα, ο Λάμπαρντ, είναι παίκτες που έχουν κάνει πολλά για τους συλλόγους τους και για την εθνική τους. Σίγουρα μπορούν να βοηθήσουν με την εμπειρία τους, νεότερους ανθρώπους εδώ.
Οι απαιτήσεις εδώ είναι μεγάλες, αλλά η ευθύνη είναι διαφορετική. Έρχεται μια στιγμή, όπως ήταν η δική μου περίπτωση, κατά την οποία ο παίκτης πρέπει να ζήσει και να απολαύσει κι άλλες εμπειρίες, γιατί έρχεται μια στιγμή όταν είσαι στο ίδιο κλαμπ 15 ή 17 χρόνια, ή ίσως και περισσότερο που δεν το απολαμβάνεις καθόλου. Αυτό που χρειάζεσαι είναι να ζήσεις μια άλλη εμπειρία, να είσαι με τους συνομηλίκους σου, να βιώσεις μια άλλη κουλτούρα ... Αυτό σε κάνει να ανανεώνεσαι και να παρακολουθείς μόνο το ποδόσφαιρο, επειδή οι ευθύνες, όταν βρίσκεσαι σ’ένα club για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα είναι άλλες. Φτάνεις να είσαι υπεύθυνος για πολλά πράγματα που δεν αφορούν το παιχνίδι κι αυτό απαιτεί πολύ ψυχική ενέργεια.

Αυτό δεν ισχύει για τον Cristiano Ronaldo. Το ρεκόρ σου μετράει ώρες ...

Αυτή τη στιγμή, αυτό που κάνει ο Κριστιάνο κι ο Μέσι, γι’αυτούς που τους αρέσουν οι συγκρίσεις, είναι κάτι απίστευτο. Είναι σε ένα άλλο επίπεδο. Ο Κριστιάνο είναι απίστευτος κι αυτό που πέτυχε, το έκανε σε μόλις έξι χρόνια, σημειώνοντας μέσο όρο πάνω από 50 γκολ μέσα σε μία σεζόν, όταν εγώ δυσκολευόμουν να φτάσω τα 20 [γέλια]. Τα ρεκόρ είναι εκεί και μπορούν να τα δουν όλοι, αν και για μένα δεν ήταν ποτέ τόσο σημαντικά. Ο στόχος μου ήταν πάντα να βοηθώ τους συμπαίκτες μου κι ο σύλλογος να πετυχαίνει σημαντικά πράγματα. Είμαι πολύ ικανοποιημένος με αυτό που έχω κάνει, αλλά είναι προφανές ότι την επόμενη σεζόν, μέσα σε λίγους μήνες, ο Κριστιάνο Ρονάλντο , θα ξεπεράσει τα γκολ μου και θα σκοράρει πολλά ακόμα. Μπορεί να συνεχίσει να σκοράρει πολλά γκολ για μεγάλο χρονικό διάστημα και να βοηθήσει την ομάδα να κερδίσει τίτλους.

Πότε θα επιστρέψεις στη Ρεάλ Μαδρίτης; Για ποιον λόγο θα ήθελες να επιστρέψεις;

Αυτή τη στιγμή είναι δύσκολο να πω πότε θα επιστρέψω. Όλες αυτές οι εμπειρίες εκτός της Ισπανίας με βοηθούν να δω διαφορετικά τα πράγματα, να πάρω πληροφορίες, να δω πως νιώθω ... Αλλά νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς για να γνωρίζουμε τι θα κάνω στο μέλλον. Αν με ρωτάς αν θα γίνω προπονητής, ενδεχομένως να πω ναι. Αλλά αν με ρωτάς αν θέλω να γίνω τεχνικός διευθυντής, θα ήθελα να πω, γιατί όχι; Δεν έχω ακόμα αποφασίσει. Για την ώρα ελπίζω να μείνω εδώ στη Νέα Υόρκη, μέχρι να λάβω το δίπλωμα του προπονητή ... Υπάρχουν πολλά πράγματα ακόμα που πρέπει να γίνουν, γιατί ακόμα παίζω και είμαι σε καλή κατάσταση κι όταν αποσυρθώ θέλω να ξεκουραστώ με την οικογένειά μου.

Αλλά αυτό που είναι σαφές είναι ότι θα επιστρέψω στην Ρεάλ Μαδρίτης. Θα επιστρέψω μία ημέρα, επειδή είναι το σπίτι μου κι εκεί είχα τις μεγαλύτερες νίκες της καριέρας μου. Εκεί στη Μαδρίτη έχω την αγάπη πολλών ανθρώπων, των οπαδών και θα ήθελα επίσης να επιστρέψω την αγάπη που μου δίνουν με τη συμβολή και το έργο μου. Αλλά τώρα ακόμα παίζω ποδόσφαιρο.

Και που είναι τώρα το επίπεδο του ποδοσφαίρου των Ηνωμένων Πολιτειών;


Το επίπεδο ανεβαίνει πολύ εδώ, θα πρέπει να δούμε την ποιότητα των γηπέδων, το επίπεδο φυσικής κατάστασης, τον κόσμο που πάει στα γήπεδα ... Είναι τόσο εύκολο να παίξεις εδώ, το επίπεδο φυσικής κατάστασης είναι πολύ υψηλό και δεν είναι ένα καταφύγιο όπως οι άνθρωποι μπορεί να πιστεύουν, επειδή οι οπαδοί που κατακλύζουν τα γήπεδα περιμένουν πολλά από σένα, ειδικά εάν έχεις ένα μεγάλο παρελθόν στην Ευρώπη. Ακόμα και στο πρωτάθλημα μας, που δεν είναι το MLS, έρχονται όλο και περισσότεροι άνθρωποι, περισσότερες ομάδες που θέλουν να συμμετέχουν ... επίσης έχει πολύ απήχηση στα παιδιά, αρχίζουν να παίζουν ποδόσφαιρο και όχι να ασχολούνται με άλλα πιο δημοφιλή αθλήματα εδώ, όπως το μπέιζμπολ ή το μπάσκετ.
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.