News Update :

powered by Agones.gr - livescore

«Το πρώτο δολάριο για αθλητικό κέντρο»

Δευτέρα 8 Ιουνίου 2015

http://www.arisfc.gr/assets/components/phpthumbof/cache/1ab24b3556f6e6e4682bd219aa0bdcf4.330347be67d0d72af475608612afdf40.jpgΟ Αλεξ Κάλας σε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη στην «SportDay» καταθέτει μέρους του πλάνου για την επόμενη σεζόν, δεν διστάζει να αναλάβει την ευθύνη για τα λάθη που έγιναν και μιλάει για πρώτη φορά με έντονη συναισθηματική φόρτιση για την σκληρή κριτική που δέχεται ο αδερφός του και προπονητής της ομάδας Δημήτρης Καλαϊτζίδης. Το AllAboutARIS σας παρουσιάζει ολόκληρη την συνέντευξη του χρηματοδότη του ποδοσφαιρικού τμήματος.

Είστε ικανοποιημένος από τα αποτελέσματα των επαφών σας στο διάστημα της παραμονής σας στην Ελλάδα;

«Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Ακόμη πιστεύω ότι 99,9% θα παίξουμε στην Football League την επόμενη χρονιά. Το κράτος ήταν πολύ φιλικό στα αιτήματά μας δείχνοντας αποδοχή στις ιδέες μας και στις προτάσεις μας. Παρότι το αίτημα ξεκίνησε από εμάς, αυτή είναι η νομοθεσία. Εμπλέκονται πρόσωπα , συμφέροντα, και κάπου εκεί ενδιάμεσα ο Άρης και εγώ πρέπει να βρούμε την θέση μας».


Μέχρι στιγμής είσαστε ο άνθρωπος που χρηματοδοτεί την ομάδα και όχι ο μέτοχος αφού δεν υπάρχει ΠΑΕ. Αποτέλεσε τροχοπέδη στις επαφές σας;

Είμαι η φωνή του Άρη . Όπως πολύ σωστά είπατε δεν μου ανήκει ο Άρης, τον εξυπηρετώ για το δικό μου συμφέρον. Ότι το κάνω για το κέρδος εξακολουθεί να ισχύει και δεν βρίσκω τίποτα κακό με αυτό. Αλλά καταλαβαίνω την ευθύνη και το βάρος αυτής της βαριάς ιστορίας , την ευχαρίστηση που δίνουμε αυτή τη στιγμή στους φιλάθλους της ομάδας, και αν δεν ήμουν εγώ θα ήταν κάποιος άλλος σε αυτή τη θέση. Ακόμη και αν ήμουν οπαδός θα έπρεπε να βασιστώ στον συγκεκριμένο άνθρωπο και στην επιδίωξη να δικαιωθεί η ομάδα και να παίξει του χρόνου στη Football League.  Όλοι κυνηγούμε τα δικαιώματα του Άρη».


Κανείς δεν μπορεί να πει με βεβαιότητα ότι ο Άρης θα παίξει στη Football League την επόμενη χρονιά. Αυτή η καθυστέρηση σας προβληματίζει όσον αφορά την οργάνωση και την προετοιμασία για την επόμενη χρονιά;

«Στο πρώτο σκέλος της ερώτησής σας δηλαδή εάν θα παίξουμε ή όχι για μένα είναι αδύνατο να μην παίξουμε στη Football League Μέσα μου αυτό έχει τακτοποιηθεί. Το πότε είναι κάπως μαρτυρικό. Δεν έχω την απάντηση. Για αυτό ζήτησα από τον πρόεδρο της ΕΠΟ να βάλει ένα τέλος σε αυτή τη κατάσταση όποιο και αν είναι αυτό. Δεν είναι δίκαιο να κρατάμε όλους τους εμπλεκόμενους σε αυτή την κατάσταση. Αναφορικά με το μέλλον, προχωρώ με τις υποχρεώσεις που έχουμε για την επόμενη χρονιά.  Δηλαδή συναντήθηκα με τον Υπουργό Εμπορίου γιατί δεν θέλω εκπλήξεις την επόμενη μέρα και μετά να τρέχουμε και να μας κυνηγάει ο χρόνος.  Κοιτάω την επόμενη μέρα τόσο όσο κοιτάω και το τι γίνεται σήμερα.  Και την επόμενη μέρα όπως σωστά αναφέρατε συσχετίζεται με το ποιο θα είναι το σχέδιο. Με αυτό το σκεπτικό εργαζόμαστε».

Τους πέντε μήνες που έχετε την ομάδα υπήρξαν λάθη διοικητικά και τι προγραμματίζετε να αλλάξετε την επόμενη χρονιά αν παραμείνετε; 

«Να οργανώνεις μία ομάδα σε μία ερασιτεχνική κατηγορία είναι πιο προκλητικό από το να οργανώνεις ομάδα που παίζει σε επαγγελματική κατηγορία.  Δεν μπορούμε να μιλάμε για λάθη και τι μάθαμε από αυτά. Λάθη όλοι κάνουμε ίσως να έχω και το μεγαλύτερο μερίδιο στο να κάνω λάθη και μου αρέσει να λέω ότι μαθαίνω περισσότερο από όλους. Αν με ρωτήσετε τι θα κάνω διαφορετικό , πρώτα απ όλα θα οργανώσω την υποστήριξη της ομάδας σε διοικητικό επίπεδο . Θα έχουμε μία ευμεγέθη ομάδα από ανθρώπινο δυναμικό και θα οργανώσουμε τη ραχοκοκαλιά της επιχείρησης στο διοικητικό κομμάτι .  Δεν μπορώ να φανταστώ κάποιον άλλο πλην του αδελφού μου για την κεφαλή του  διοικητικού κομματιού.  Κάνω αυτό που κάνω επί 33 έτη και άρα θα οργανώσω τον Άρη και το κομμάτι που λέγεται εμπορικό. Το πλάνο έχει διάρκεια 3-5 χρόνια. Την επόμενη μέρα που θα ξέρουμε ότι παίζουμε στη Football League θα έχουμε το πλάνο έτοιμο μέσα σε λίγες ώρες. Φυσικά δεν περιμένω αυτή τη μέρα να έρθει. Μέρος του πλάνου είναι ήδη έτοιμο».

Είστε σίγουρος ότι αν η ομάδα ανεβεί κατηγορία ότι θα είστε ο μόνος υποψήφιος για να αποκτήσει την ομάδα. Και ότι δεν θα εμφανιστεί κανείς άλλος και ίσως ισχυρότερος οικονομικά;

 «Θα είναι παράλογο να υποθέσουμε ότι είμαι ο μόνος. Υπάρχουν στρατιές πλουσιότερων ανθρώπων από εμένα. Αυτό θα το αποφασίσει ο ΑΣ και οι άνθρωποί του. Είχα τη δυνατότητα να τους δείξω το πλάνο μου και ποιος είμαι. Αν θα είμαι ο ένας θα έχετε τον ίδιο άνθρωπο που είχατε και πέρσι. Δεν θέλω να βρεθώ προ εκπλήξεων. Αυτό είναι στοιχείο του χαρακτήρα μου».

Είστε πάντα φειδωλός για τους Χενες και Φόιχτ. Έχετε εξασφαλίσει τη συμμετοχή τους σε περίπτωση ανόδου και αν με ποια μορφή;

«Προτιμώ να αφήσω τον Γουόλτερ και τον Ντίτερ να μιλήσουν για τον εαυτό τους. Υπάρχει ένα πλάνο που έχει συζητηθεί με τον Γουόλτερ και τον Ντίτερ και όποιον έρθει με τον Ντίτερ, αλλά δεν είναι του παρόντος να πω κάτι που θα εκφράζει αυτούς. Θα πρέπει να μιλήσουν για τον εαυτό τους την επόμενη μέρα. Πιθανά να υπάρξει μια επόμενη επίσκεψη και πολλές ακόμη στη συνέχεια. Ξέρω τον Φόιχτ πάνω από δύο δεκαετίες και είμαστε καλοί φίλοι. Το έχουμε συζητήσει ότι πρέπει να έρθει όχι την ημέρα που θα ανέβουμε αλλά όταν θα αποκτήσουμε την ομάδα. Ναι , τότε θα υπάρχει σειρά επισκέψεων».

Εφόσον ο Άρης καταφέρει να ανέβει θα είναι σε θέση να συστήσει ΠΑΕ και αναφέρομαι στην πορεία της εκκαθάρισης.

«Ο πρώτος άνθρωπος που επισκέφτηκα ήταν ο Υπουργός Εμπορίου. Και συνεχίστηκε η συζήτηση με τον Υπουργό Αθλητισμού. Υπάρχουν πολλές λύσεις στη διάθεσή μας. Δεν με ενοχλεί. Δεν θέλω να αναλύσω το Plan B ή  C εάν δεν ολοκληρωθεί η διαδικασία στην οποία βρισκόμαστε τώρα».



Με το Ρύσιο που είναι και το μεγαλύτερο περιουσιακό στοιχείο της ΠΑΕ τι θα γίνει;

«Το Ρύσιο είναι μέρος της εκκαθάρισης. Υπάρχουν παράμετροι που αναμειγνύονται και δεν μπορώ να απαντήσω αυτή την ερώτηση. Αν με ρωτάτε αν το θέλουμε, ναι το θέλουμε. Το όνειρό μου είναι να κτίσουμε κάτι. Έχω ένα 3ετές και ένα 5ετές πλάνο. Δεν θα περιμένω τρία χρόνια για να ρίξω την πρώτη πέτρα για τα θεμέλια του αθλητικού κέντρου. Το Αθλητικό Κέντρο είναι σημαντικό κομμάτι αυτής της προσπάθειας. Είναι το Α και το Ω σε αυτή την επιχείρηση.  Εκεί θα γίνεται το 70-80% της δουλειάς.  Το αθλητικό κέντρο είναι στα σχέδια για τον πρώτο χρόνο. Μόνο για να εκδοθούν οι άδειες ανέγερσης χρειάζεται ένας χρόνος ίσως και παραπάνω. Το πρώτο δολάριο θα επενδυθεί εκεί».

Πριν το επόμενο βήμα σας σχεδιάζεται να συναντηθείτε με τον Α.Σ και ενδεχομένως τους οπαδούς;

«100%. Αυτό είναι το πρώτο που πρέπει κάθε επιχείρηση να κάνει. Marketing. Να πεις στον κόσμο τι και γιατί το κάνεις. Το πιο σημαντικό κομμάτι είναι να συναντηθούμε με τον ΑΣ και τους οπαδούς. Είναι οι πελάτες και πρέπει να τους πω τι, γιατί και πότε θα το κάνω».

Στο σενάριο που η ομάδα ανεβαίνει στην Football League είστε σε θέση να συνεχίσετε την ενασχόλησής σας. Να στηρίξετε οικονομικά το Project;

«Δεν θέλω να μιλώ για τον εαυτό μου . Είμαι σε θέση να κάνω ό,  τι χρειαστεί  και μιλώ για την χρηματοδότηση. Δεν θέλω να αναφερθώ σε νούμερα για τον ίδιο λόγο που δεν θέλω να μιλώ για τον εαυτό μου.  Υπάρχει μία παροιμία στην άλλη άκρη του Ατλαντικού που λέει ότι «the emptiest can makes the loudest noise». (το άδειο κουτάκι κάνει τον μεγαλύτερο θόρυβο). Είμαι σε θέση και έτοιμος οικονομικά να κάνω αυτά που πρέπει για την Football League  και την Σούπερ Λιγκ. Όπως είπα είμαι εδώ για το κέρδος και είναι αντιπαραγωγικό για εμένα να ρίχνω λεφτά σε μία τρύπα».

Πόσα χρήματα έχετε βάλει ως σήμερα στον ΑΡΗ

«Είμαι εντός προϋπολογισμού, ίσως 10-15% παραπάνω χωρίς να έχει αλλάξει ο τρόπος ζωής μου. Έχω βάλει 550. 000 δολάρια.  Υποσχέθηκα αυτά και ακόμη 500.000 τον επόμενο χρόνο και άλλα 500.000 στη συνέχεια. Μέχρι τον τρίτο χρόνο πρέπει να γυρίσουμε κερδοφόροι. Έκανα το πλάνο μου και εάν χάσω 1,5 εκ τα μοιράστηκα με τους φίλους μου τους Έλληνες».

Σε περίπτωση ανόδου έχετε καθορίσει το μπάτζετ που θα χρειαστεί εφόσον πάρετε την ομάδα;

«Έχουμε ένα στόχο για τον προϋπολογισμό της επόμενης χρονιάς. Ξέρουμε το ύψος του και δεν είναι πρόβλημα για εμένα. Είμαστε έτοιμοι και ξέρουμε τι θα χρειαστεί για τη Football League και ένα πιο ανταγωνιστικό περιβάλλον».

«Αν υπάρχει ευθύνη την αναλαμβάνω»

Λόγω της αδυναμίας της ομάδας να ανέβει κατηγορία έχει υπάρξει μια δυσαρέσκεια στο πρόσωπο του αδερφού σας . Λένε ότι απέτυχε. Φαντάζομαι έχει φτάσει στα αυτιά σας. Τι σκοπεύετε να κάνετε;

«Κάποιος που νομίζει ότι θα πω κάτι αρνητικό για τον Ντομπρασίνοβιτς ή για τον  αδερφό μου πλανάται. Είναι δύο άνθρωποι στους οποίους πιστεύω και θα δουλέψω μαζί τους. Αν υπάρχει ευθύνη την αναλαμβάνω. Όπως είπα ψάχνω χαρακτήρες να παίξουν συγκεκριμένο ρόλο. Για το συγκεκριμένο τμήμα που είναι προπονητής ο αδερφός μου με τον Σίνισα δίπλα του, δεν μπορώ να φανταστώ ότι θα το κάνω χωρίς αυτούς.

Πάντα υπάρχει χώρος για βελτίωση. Γνωρίζω ότι υπάρχει δυσαρέσκεια με την συμπεριφορά του αδερφού μου.  Ίσως να χειροκροτήσω αυτούς που εκφράζουν τη δυσαρέσκεια τους για την συμπεριφορά του αδερφού μου. Είμαστε δύο. Κανείς δεν τον ξέρει καλύτερα από εμένα. Και εγώ δεν αποδέχομαι ορισμένες συμπεριφορές. Το έχουμε συζητήσει και βελτιωνόμαστε.  Στην τελική το θέμα είναι πόσο ανεκτικοί είμαστε. Ο  μέσος οπαδός θα ανεχτεί τον χρόνο που θα ξοδέψουμε επενδύοντας σε αυτή τη κατεύθυνση ή όχι. Αυτή είναι η ερώτηση που πρέπει ο οπαδός να κάνει στον εαυτό του. Εγώ που έχω την πολυτέλεια να το σκεφτώ νομίζω ότι πρέπει να δώσουμε χρόνο, να ξοδέψουμε χρόνο και να βελτιωθούμε».

Στην Ελλάδα όμως ο οπαδός θέλει άμεσα αποτελέσματα και ο Άρης τερμάτισε δεύτερος.

«Πρέπει να αποστασιοποιηθούμε λίγο και να δούμε τι συζητούμε. Λείπει από τον αδερφό μου το σχετικό knowhow;  Είμαι σίγουρος ότι κάτι ίσως λείπει. Αν καλύπτω το μεγαλύτερο κομμάτι γιατί να ψάξω για κάποιον άλλον. Πρώτα απ όλα δεν θα είχα εμπλακεί αν δεν πίστευα ότι ο αδερφός μου είναι ικανός. Είναι ένας άνθρωπος που αν του κόψεις το χέρι θα βγουν μπάλες ποδοσφαίρου και όχι αίμα. Είναι ένας άνθρωπος που κοιμόταν σε μπάλα ποδοσφαίρου αντί για μαξιλάρι.  Ασχολείται με το ποδόσφαιρο μισό αιώνα. Θα πρέπει να είσαι ηλίθιος να μην έχεις μάθει κάτι. Το βρίσκω παράλογο να πάρω μία απόφαση συναισθηματική ή λαμβάνοντας υπόψη κάποια γνώμη. Δεν θα λάβουμε υπόψη μας την γνώμη του θεατή. Αντιλαμβάνομαι ότι ο θεατής είναι ο πελάτης μου. Δεν έχει υπάρξει ένας άνθρωπος που έφαγε στο εστιατόριό μου και διαφώνησα μαζί του. Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Αυτός είναι ο κανόνας. Τι πρέπει λοιπόν να κάνουμε, να ακούσουμε τον οπαδό και να πετάξουμε όλους τους υπόλοιπους κάτω από το λεωφορείο»;
 
 
sport-fm.gr
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.