Ο τεχνικός του Παναθηναϊκού, Στέλιος Καζάζης μίλησε σε ραδιοφωνικό σταθμό και τόνισε ότι το μυαλό του δεν είναι στον απογευματινό αγώνα αλλά στα προβλήματα που έχουν "γονατίσει" την ομάδα. Αναλυτικά τα όσα είπε στον Sentra Fm:
«Χθες έκανε δηλώσεις ο προπονητής της ρώσικης ομάδας και έλεγε πως στόχος μας είναι ο τίτλος. Είναι μια πολύ ωραία σκέψη και θα ήθελα να νιώσω κι εγώ τα ίδια συναισθήματα με αυτόν... Να πω πως έχω το μυαλό μου στο παιχνίδι; Θα ήμουν ψεύτης. Σκέφτομαι και τους αντιπάλους μας, αλλά κυρίως με βασανίζουν και με έχουν «γονατίσει» όσα συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό»
Για το ματς απλά τόνισε: «Οι Ρώσοι είναι το φαβορί, είναι καλύτερη ομάδα, αλλά είπα στα παιδιά πως η ομάδα πρέπει να βγει κερδισμένη για το δύσκολο 20ημερο που ακολουθεί».
Για το αν εμμένει στην απόφασή του για παραίτηση, εξήγησε: «Θέλω να δω κάτι να αλλάζει, όχι μόνο για μένα, αλλά και για τα παιδιά που έχουν δώσει την ψυχή τους. Αν τους δω να μπουν να παίξουν με χαρούμενα πρόσωπα και δεν σκέφτονται όλα όσα γίνονται, τα πράγματα θα είναι σίγουρα καλύτερα. Δεν αναιρώ αυτά που έχω πει για παραίτηση».
Για την παναθηναϊκή οικογένεια που ενώ θα μπορούσε, δεν βοηθά, σχολίασε: «Δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε κάποιον ότι δεν θέλει να βοηθήσει την ομάδα. Σίγουρα υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που με λίγα θα μπορούσαν να δώσουν ώθηση. Όμως, είναι σεβαστή η άποψή τους να βοηθούν εκεί που νομίζουν».
Για την φυγή του Καστάρντ είπε: «Δεν έχω τι άλλο να πω στα παιδιά μου, εννοώ στους παίκτες. Με τον Καστάρντ χθες ήμουν θυμωμένος και ίσως να τον αδίκησα. Τον παρακάλεσα να κάνει προπόνηση, γιατί δεν συμπληρώνουμε ομάδα, και να μείνει για το σημερινό παιχνίδι. Τότε, οι παίκτες μου εξήγησαν με ήρεμο τρόπο και με επανέφεραν στην πραγματικότητα, λέγοντάς μου ότι κι αυτοί αν ήταν σε ξένη χώρα θα είχαν φύγει πολύ πιο γρήγορα. Ο Παναθηναϊκός είναι υπεράνω προσώπων. Ουδείς αναντικατάστατος. Ο Παναθηναϊκός είναι Παναθηναϊκός και θα προχωρήσει».
prasinanea.gr
«Χθες έκανε δηλώσεις ο προπονητής της ρώσικης ομάδας και έλεγε πως στόχος μας είναι ο τίτλος. Είναι μια πολύ ωραία σκέψη και θα ήθελα να νιώσω κι εγώ τα ίδια συναισθήματα με αυτόν... Να πω πως έχω το μυαλό μου στο παιχνίδι; Θα ήμουν ψεύτης. Σκέφτομαι και τους αντιπάλους μας, αλλά κυρίως με βασανίζουν και με έχουν «γονατίσει» όσα συμβαίνουν τον τελευταίο καιρό»
Για το ματς απλά τόνισε: «Οι Ρώσοι είναι το φαβορί, είναι καλύτερη ομάδα, αλλά είπα στα παιδιά πως η ομάδα πρέπει να βγει κερδισμένη για το δύσκολο 20ημερο που ακολουθεί».
Για το αν εμμένει στην απόφασή του για παραίτηση, εξήγησε: «Θέλω να δω κάτι να αλλάζει, όχι μόνο για μένα, αλλά και για τα παιδιά που έχουν δώσει την ψυχή τους. Αν τους δω να μπουν να παίξουν με χαρούμενα πρόσωπα και δεν σκέφτονται όλα όσα γίνονται, τα πράγματα θα είναι σίγουρα καλύτερα. Δεν αναιρώ αυτά που έχω πει για παραίτηση».
Για την παναθηναϊκή οικογένεια που ενώ θα μπορούσε, δεν βοηθά, σχολίασε: «Δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε κάποιον ότι δεν θέλει να βοηθήσει την ομάδα. Σίγουρα υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που με λίγα θα μπορούσαν να δώσουν ώθηση. Όμως, είναι σεβαστή η άποψή τους να βοηθούν εκεί που νομίζουν».
Για την φυγή του Καστάρντ είπε: «Δεν έχω τι άλλο να πω στα παιδιά μου, εννοώ στους παίκτες. Με τον Καστάρντ χθες ήμουν θυμωμένος και ίσως να τον αδίκησα. Τον παρακάλεσα να κάνει προπόνηση, γιατί δεν συμπληρώνουμε ομάδα, και να μείνει για το σημερινό παιχνίδι. Τότε, οι παίκτες μου εξήγησαν με ήρεμο τρόπο και με επανέφεραν στην πραγματικότητα, λέγοντάς μου ότι κι αυτοί αν ήταν σε ξένη χώρα θα είχαν φύγει πολύ πιο γρήγορα. Ο Παναθηναϊκός είναι υπεράνω προσώπων. Ουδείς αναντικατάστατος. Ο Παναθηναϊκός είναι Παναθηναϊκός και θα προχωρήσει».
prasinanea.gr

