Το παιχνίδι του Εργοτέλη με τον Ολυμπιακό στο Παγκρήτιο θα διεξαχθεί στις 24 Νοεμβρίου, όπως ανακοίνωσε η Σούπερ Λιγκ. Οι δύο ομάδες θα παίξουν το δεύτερο ημίχρονο. Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Ανακοινώνεται ότι η συνέχεια του αγώνα Δ.Ε. ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ - ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ, ο οποίος διεκόπη λόγω ακαταλληλότητας του αγωνιστικού χώρου, στο πλαίσιο της 10ης Αγωνιστικής της Super League ΟΠΑΠ, θα διεξαχθεί την Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010 στις 17.15».


