News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Ιβκοβιτς: «Εχουμε καλές αναμνήσεις στη Ρώμη»

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Ο Ιβκοβιτς πανηγυρίζει στη Ρώμη την κατάκτηση της ΕυρωλίγκαΕπιστροφή στον τόπο της ευρωπαϊκής δόξας για τον Ολυμπιακό και τον Ντούσαν Ιβκοβιτς. Στις 24 Απριλίου 1997, οι «ερυθρόλευκοι» κατακτούσαν στην «αιώνια πόλη» το βαρύτιμο τρόπαιο της Ευρωλίγκα και 13 χρόνια μετά, επιστρέφουν για πρώτη φορά στο γήπεδο όπου έγραψαν την πιο χρυσή σελίδα στην ιστορία τους.


Το βράδυ της Τετάρτης (17/11, 21:30) ο Ολυμπιακός θα αντιμετωπίσει στη Ρώμη την ομώνυμη ομάδα στο πλαίσιο της 5ης αγωνιστικής και τελευταίας του πρώτου γύρου για την Α’ φάση της Ευρωλίγκα. Ο Ντούσαν Ιβκοβιτς δεν θα έχει στη διάθεσή του τον Θοδωρή Παπαλουκά, ο οποίος υπέστη διάστρεμμα στην προπόνηση της Δευτέρας και έμεινε στην Αθήνα για να ακολουθήσει θεραπευτική αγωγή.
Εκτός της αποστολής που αναχώρησε το μεσημέρι της Τρίτης, έμεινε και ο Μιχάλης Πελεκάνος λόγω προβλήματος στον δικέφαλο: «Πάμε στη Ρώμη και θέλουμε τη νίκη, αλλά η Βίρτους χρειάζεται προσοχή. Είχαμε αρκετούς τραυματισμούς το τελευταίο διάστημα, γεγονός το οποίο μας δημιούργησε μικρά προβλήματα, καθώς ταλαιπωρήθηκαν τα «τεσσάρια» μας, όπως οι Μαυροκεφαλίδης, Έρτσεγκ και Νίλσεν» ήταν τα πρώτα λόγια του Ιβκοβιτς, ο οποίος στάθηκε και στην απουσία του Θοδωρή Παπαλουκά:
«Τώρα έχουμε ένα σημαντικό πρόβλημα με την απουσία του Παπαλουκά, ο οποίος στάθηκε ιδιαίτερα άτυχος, καθώς μόλις επέστρεψε από τον πρώτο του τραυματισμό, χτύπησε ξανά και έπαθε διάστρεμμα. Ο Θοδωρής είναι ο καλύτερος μας παίκτης στον έλεγχο του παιχνιδιού και έχει την δυνατότητα να παίξει καλή άμυνα σε πολλές θέσεις, από το «ένα» έως το «τρία». Είναι σημαντική η απουσία του».
Οσον αφορά την Ρόμα, ο Σέρβος τεχνικός τόνισε: «Εχουμε εικόνα για την ομάδα της Ρόμα, αλλά σε αυτό που θα πρέπει να σταθούμε και να προσέξουμε, είναι η ατομική μας άμυνα, ειδικά στην περιφέρεια. Διότι έχουν καλούς γκαρντ και μπορούν αν τους δοθεί η δυνατότητα, να διασχίσουν το γήπεδο και να κάνουν εύκολα το «coast to coast». Χρειάζεται, λοιπόν, μεγάλη προσοχή σε αυτό το κομμάτι, ώστε να μην αντιμετωπίσουμε προβλήματα».
Φυσικά, ο προπονητής του Ολυμπιακού δεν θα μπορούσε να μην γυρίσει το χρόνο 13 χρόνια πίσω: «Σίγουρα, το γήπεδο όπου θα παίξουμε, μας φέρνει καλές αναμνήσεις. Είναι η πρώτη φορά που θα παίξουμε εκεί ύστερα από τον τελικό του 1997, αλλά οι παραδόσεις δεν παίζουν μπάσκετ. Πάμε για ένα σημαντικό ματς, είναι ένα παιχνίδι όπου θα έχουμε την ευκαιρία να δείξουμε πως είμαστε καλύτεροι και βελτιωμένοι σε σχέση με την τελευταία μας εκτός έδρας εμφάνιση».
Τον λόγο πήρε και ο Λουκάς Μαυροκεφαλίδης, ο οποίος στάθηκε στον τελικό του 1997, όταν ο Ολυμπιακός είχε κατακτήσει την Ευρωλίγκα κόντρα στη Μπαρτσελόνα: «Αν και ήμουν μικρός, θυμάμαι αρκετά καλά τον τελικό του '97 στην Ρώμη, τον είχα παρακολουθήσει. Βέβαια, τώρα, είναι ένα πολύ διαφορετικό ματς, θα παίξουμε εναντίον της Βίρτους, η οποία είναι μία πολύ καλή ομάδα.

Ειδικά στο γήπεδο της παίζει πολύ καλά. Θεωρώ πως είναι ένα σημαντικό παιχνίδι για την εξέλιξη του ομίλου και θέλουμε να πάρουμε τη νίκη. Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να αγωνιστούμε συγκεντρωμένα. Μέρα με την μέρα, γινόμαστε καλύτεροι. Έχουμε βελτιώσει τις αδυναμίες μας και θα πρέπει να δείξουμε κόντρα στην Ρόμα πως είμαστε έτοιμοι για τον αγώνα».

www.sentragoal.gr
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.