News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Σε απολογία ο Γκοβού

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010


Ο Γάλλος κλήθηκε να απολογηθεί για τα νέα... ξενύχτια του και πλέον κινδυνεύει με βαρύ χρηματικό πρόστιμο. Δύσκολη αλλά όχι απίθανη η διακοπή συμβολαίου από τον Παναθηναϊκό.
 Την πρώτη φορά έγινε σύσταση... Την δεύτερη του επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 50 χιλιάδων Ευρώ και τώρα η τιμωρία του αναμένεται ακόμα πιο βαριά.

Ο Σίντνεϊ Γκοβού κλήθηκε σε απολογία από την ΠΑΕ για το ότι ξενύχτησε για άλλη μία φορά, το Σάββατο το βράδυ μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.

Συγκεκριμένα ο Γάλλος μετά τον αγώνα με την Λάρισα ξενύχτησε σε νυχτερινό κέντρο και υπάρχει η φημολογία ότι κατανάλωσε και μεγάλες ποσότητες αλκοόλ.

Από τον Παναθηναϊκό αναμένεται να υπάρξει μεγάλη τιμωρία, δύσκολο όμως να υπάρξει και διακοπή συμβολαίου. Όχι πάντως και απίθανο. Η διακοπή συμβολαίου πάντως δεν είναι απλή υπόθεση και για αυτό θα πρέπει να περιμένουμε πρώτα το τι θα πει και ο Γάλλος στην διοίκηση του τριφυλλιού.
Όπως και να έχει πάντως, το κλίμα είναι αρκετά βαρύ για τον Γάλλο...

O εσωτερικός κανονισμός, αξίζει να σημειωθεί ότι απαγορεύει την έξοδο στους παίκτες όταν έχουν προπόνηση την άλλη μέρα το πρωί. Και την Κυριακή ο Γκοβού είχε προπόνηση αλλά δεν πήγε επικαλούμενος ενοχλήσεις στο πόδι.

prasinanea.gr
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.