Ο Γάλλος κλήθηκε να απολογηθεί για τα νέα... ξενύχτια του και πλέον κινδυνεύει με βαρύ χρηματικό πρόστιμο. Δύσκολη αλλά όχι απίθανη η διακοπή συμβολαίου από τον Παναθηναϊκό.
Ο Σίντνεϊ Γκοβού κλήθηκε σε απολογία από την ΠΑΕ για το ότι ξενύχτησε για άλλη μία φορά, το Σάββατο το βράδυ μέχρι τις πρώτες πρωινές ώρες.
Συγκεκριμένα ο Γάλλος μετά τον αγώνα με την Λάρισα ξενύχτησε σε νυχτερινό κέντρο και υπάρχει η φημολογία ότι κατανάλωσε και μεγάλες ποσότητες αλκοόλ.
Από τον Παναθηναϊκό αναμένεται να υπάρξει μεγάλη τιμωρία, δύσκολο όμως να υπάρξει και διακοπή συμβολαίου. Όχι πάντως και απίθανο. Η διακοπή συμβολαίου πάντως δεν είναι απλή υπόθεση και για αυτό θα πρέπει να περιμένουμε πρώτα το τι θα πει και ο Γάλλος στην διοίκηση του τριφυλλιού.
Όπως και να έχει πάντως, το κλίμα είναι αρκετά βαρύ για τον Γάλλο...
O εσωτερικός κανονισμός, αξίζει να σημειωθεί ότι απαγορεύει την έξοδο στους παίκτες όταν έχουν προπόνηση την άλλη μέρα το πρωί. Και την Κυριακή ο Γκοβού είχε προπόνηση αλλά δεν πήγε επικαλούμενος ενοχλήσεις στο πόδι.
prasinanea.gr

