Η παρουσία των οπαδών της ΑΕΚ στην αναμέτρηση με τον Ηλυσιακό κρίνεται ως επιβεβλημένη. Οι διοικούντες την ΚΑΕ και το τεχνικό επιτελείο "δίνουν μάχη", προκειμένου να μην κορυφωθεί η εσωστρέφεια στο εσωτερικό της ομάδας, η οποία δίνει αγώνα επιβίωσης το Σάββατο στο Ελληνικό.
Οι "κιτρινόμαυροι" παραμένουν μέχρι νεοτέρας στο ολυμπιακό κλειστό της παραλιακής, αλλά προσβλέπουν στον κόσμο, ο οποίος ουδέποτε πείστηκε για την ομάδα και απέχει.
Υπάρχουν και οι οργανωμένοι οπαδοί, οι οποίοι απέχουν συνειδητά κι αυτό αποτελεί μόνιμο θέμα συζήτησης στα "κιτρινόμαυρα" στέκια...
www.basketblog.gr


