News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Παίζει στο Ελληνικό

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Η παρουσία των οπαδών της ΑΕΚ στην αναμέτρηση με τον Ηλυσιακό κρίνεται ως επιβεβλημένη. Οι διοικούντες την ΚΑΕ και το τεχνικό επιτελείο "δίνουν μάχη", προκειμένου να μην κορυφωθεί η εσωστρέφεια στο εσωτερικό της ομάδας, η οποία δίνει αγώνα επιβίωσης το Σάββατο στο Ελληνικό.
Οι "κιτρινόμαυροι" παραμένουν μέχρι νεοτέρας στο ολυμπιακό κλειστό της παραλιακής, αλλά προσβλέπουν στον κόσμο, ο οποίος ουδέποτε πείστηκε για την ομάδα και απέχει.

Υπάρχουν και οι οργανωμένοι οπαδοί, οι οποίοι απέχουν συνειδητά κι αυτό αποτελεί μόνιμο θέμα συζήτησης στα "κιτρινόμαυρα" στέκια... 


www.basketblog.gr
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.