ΕΠΕΣΑΝ ΟΙ ΤΟΝΟΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ-ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ. «ΛΑΒΑΜΕ ΤΙΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΑΜΕ», ΕΙΠΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ. ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ: «ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΕΝΩΜΕΝΟΙ».-
«To θέμα θεωρείται λήξαν. Λάβαμε τις διευκρινήσεις που θέλαμε από τον κ. Μαρινάκη. Ο Αθλητικός Εισαγγελέας είναι δικό του θέμα τι θα κάνει», ήταν οι δηλώσεις του κ. Πατέρα.
Από τη μεριά του, ο κ. Μαρινάκης, είπε: «Δεν υπάρχουν ούτε νικητές, ούτε ηττημένοι σήμερα. Νικήτρια είναι η Σούπερ Λίγκα. Προχωράμε ενωμένοι. Συνεχίζουμε όλοι μαζί δυνατά. Θα σας καλύψει και η ανακοίνωση που θα βγάλουμε».
«Ο ΠΑΟ απέσυρε το αίτημα»
Εξάλλου, όπως διευκρινίζει η ανακοίνωση της διοργανώτριας αρχής, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός απέσυρε το αίτημά της περί παράδοσης μαγνητοφωνημένων συνομιλιών, μετά τις διευκρινήσεις που έλαβε.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Σούπερ Λίγκας:
«Κατόπιν αμοιβαίων διευκρινίσεων και συζητήσεων, που εδόθησαν μεταξύ όλων των μελών της Super League με γνώμονα το καλό του ελληνικού ποδοσφαίρου, στο πλαίσιο έκτακτου Δ.Σ. που έλαβε χώρα σήμερα, αναφορικά με όσα αναφέρθηκαν στο προηγούμενο ΔΣ της 9/11/2010, η ΠΑΕ Παναθηναϊκός απέσυρε το αίτημά της περί παράδοσης μαγνητοφωνημένων συνομιλιών του Δ.Σ. της 9/11/2010. Το σημερινό έκτακτο Δ.Σ. ομόφωνα αποφάσισε, ως εκ τούτου, όπως καταρτιστούν τα έγγραφα πρακτικά του Δ.Σ. της 9/11/2010, σύμφωνα με τις αποφάσεις που αυτό έλαβε».
www.sportdog.gr


