News Update :

powered by Agones.gr - livescore

«Κάποιοι μέσα στον Πανιώνιο κάνουν κακό»

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Ο Μανώλης Σκούφαλης αποχώρησε το καλοκαίρι από τον Πανιώνιο και εντάχθηκε στον ΠΑΣ Γιάννινα. Ως πρώην «κυανέρυθρος» μίλησε σε ραδιοφωνικό σταθμό για τα όσα συμβαίνουν στην προηγούμενη ομάδα του και μεταξύ άλλων είπε:
«Σίγουρα με πειράζει και στενοχωριέμαι βλέποντας αυτή την κατάσταση στον Πανιώνιο, γιατί η ομάδα δεν αξίζει να βρίσκεται σ' αυτή τη θέση. Έχουν γίνει όμως πολλά λάθη για να φτάσει ως εδώ. Έγιναν λάθη από τη διοίκηση, ειδικά το καλοκαίρι. Ίσως κάποιοι άνθρωποι εκεί μέσα να κάνουν μόνο κακό στην ομάδα.

Δεν εννοώ τον κ.Τσακίρη, ο οποίος έχει δείξει πόσο αγαπά το σύλλογο. Κάποιοι που είναι δίπλα του, ωστόσο, κάνουν κακό στην ομάδα και το ελληνικό ποδόσφαιρο. Ίσως σε κάποιους δεν άρεσε ότι ήμουν εκεί. Κι αυτοί τελικά έφυγαν πιο γρήγορα από τον προγραμματισμό τους» είπε μιλώντας στο NovaΣπορ fm 94.6.

Αναφερόμενος στην τωρινή ομάδα του τόνισε: «Είμαστε μια οικογένεια, διαθέτουμε παίκτες με εμπειρία, παραστάσεις και ταλέντο κι έχουμε έναν πολύ καλό προπονητή που μας έχει δέσει. Είναι κρίμα γι' αυτήν εδώ την πόλη που αγαπά τόσο το ποδόσφαιρο και την ομάδα να ανεβαίνει κάθε χρόνο και μετά να πέφτει. Η Σούπερ Λίγκα χρειάζεται ομάδες σαν τον ΠΑΣ. Με κάποιες προσθήκες, αν η ομάδα ανέβει, θα είναι πολύ καλή και θα μπορέσει να μείνει άνετα στη Σούπερ Λίγκα. Έχουν μπει σωστές βάσεις και αν υπάρξει ενίσχυση σε κάποιες θέσεις η ομάδα θα παρουσιαστεί δυνατή».

Τέλος, για το πρωτάθλημα της Β' Εθνικής δήλωσε: «Δεν περίμενα έτσι την κατηγορία. Πίστευα πως θα είναι πολύ πιο δυνατή, με περισσότερες καλές ομάδες. Όμως έπαθα... πλάκα με το πόσο χαμηλό επίπεδο υπάρχει. Δεν περίμενα κάποιες ομάδες με ιστορία και κόσμο να είναι τόσο χαμηλά».

www.exedrasports.gr
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.