News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Διαμαρτυρία οπαδών στην γενική συνέλευση

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Οι οπαδοί του Πανιωνίου εναντιώνονται σε μια πιθανή πώληση της ΠΑΕ στον Μάκη Ψωμιάδη και εξέφρασαν την αντίθεσή τους σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο διαδηλώνοντας έξω από τα γραφεία της ΠΑΕ στο Ψυχικό.

Στις 16:00 ξεκίνησε η γενική συνέλευση της «κυανέρυθρης» ΠΑΕ που είναι εξαιρετικά κρίσιμη για το μέλλον του συλλόγου.
Η πρόθεση του μεγαλομετόχου της ΠΑΕ Πανιώνιος, Κωνσταντίνου Τσακίρη να παραχωρήσει το πακέτο των μετοχών μετά από 4,5 χρόνια είναι δεδομένη και πλέον έχει ξεκινήσει η αναζήτηση του σχήματος που θα οδηγήσει την ΠΑΕ στο μέλλον.

Μερίδα των οπαδών της ομάδας είχε δώσει ραντεβού στις 14:30 έξω από το γήπεδο της Νέας Σμύρνης και στην συνέχεια ανέβηκε στον Ψυχικό, έξω από τα γραφεία της ΠΑΕ όπου πραγματοποιείται η γενική συνέλευση.

Τις τελευταίες ώρες προέκυψε σενάριο για επαφές με τον επιχειρηματία και επιφανή φίλο του Πανιωνίου, Γιάννη Καλογρίτσα και πληροφορίες έκαναν λόγο για συνάντηση των δύο πλευρών με τον τελευταίο να έχει καταθέσει πρόταση και να εξετάζει τα οικονομικά της ΠΑΕ.

Οι εξελίξεις στα διοικητικά των «κυανέρυθρων», σε μια κρίσιμη καμπή για την ομάδα που κινδυνεύει με υποβιβασμό, αναμένονται άμεσα ώστε να ξεκαθαρίσει το τοπίο. 


www.sentragoal.gr

Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.