News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Γκμοχ: "Δεν με φοβίζει η Μπαρτσελόνα"

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Ο Γιάτσεκ Γκμοχ μίλησε σχεδόν σε όλα τα... Πολωνίκα ΜΜΕ και στους "Polska The Times" έδειξε έτοιμος για τις προκλήσεις στον πάγκο του Παναθηναϊκού.
 Αναλυτικά όλη η συνέντευξη του:

"Ανέλαβα μετά τον επιτυχημένο Νίκο Νιόπλια να κάτσω στον πάγκο του Παναθηναϊκού. Δέχθηκα την πρόταση από την διοίκηση και είπα το ναι. Κλήθηκα να βοηθήσω και δεν θα μπορούσα να πω όχι σε φίλους μου. Θα είμαι στην ομάδα μέχρι να βρεθεί ο επόμενος προπονητής. Δεν ξέρουμε πότε θα γίνει αυτό.
Δεν ξέρω τι θα γίνει στη συνέχεια και με τον Κριστόφ Βαζέχα. Το σίγουρο είναι ότι τον εκτιμώ και θα κάνω τις καλύτερες συστάσεις.
Θυμάμαι ακόμη τις μέρες που η Ευρώπη μιλούσε για μένα. Μπορεί να έχουν περάσει τα χρόνια, αλλά δεν μου λείπει η ενέργεια να παλέψω ως προπονητής"
Για το παιχνίδι με την Μπαρτσελόνα: "Παίζουμε με την καλύτερη ομάδα του κόσμου, αλλά δεν με τρομάζει. Ένα πράγμα μπορώ να εγγυηθώ: κανείς δεν θα μας ξαναδεί αδύναμους στα παιχνίδια. Είμαι δυνατός και έτοιμος"

prasinanea.gr
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.