Δίχως πολλά-πολλά και δίχως εισαγωγές και φανφάρες, αυτό που είναι ζητούμενο πάντοτε σε καταστάσεις παρόμοιες μ’ αυτές που βιώνουμε σήμερα στον αγαπημένοι μας σύλλογο είναι ένα: Λύσεις. Λύσεις που θα πρέπει να βρεθούν ώστε τα όποια προβλήματα να σταματήσουν να ταλαιπωρούν και να βλάπτουν τον Σύλλογο, λύσεις στα θέματα που επηρεάζουν την αγωνιστική κατάσταση της ομάδας και κατά συνέπεια την βαθμολογική της θέση
Δεν μας απασχολεί εάν το πρόβλημα είναι μικρό ή μεγάλο, εάν λύνεται σε μια ημέρα, δυο ημέρες, μια εβδομάδα. Δεν μας ενδιαφέρει το «είδος» του προβλήματος, και μάλιστα μας αφήνει παγερά αδιάφορους.
Όπως «η νίκη έχει πολλούς πατεράδες» και πρέπει να την πιστώνονται όλοι - κάτι που δεν συνέβη στον ΑΡΗ - ομοίως και οι ήττες και η συνεχιζόμενη κακή πορεία της ομάδας, έχουν τους ίδιους πατεράδες και πρέπει να τη χρεώνονται όλοι, υποχρεωμένοι να εξαλείψουν τις αιτίες.
Αυτοί που παίρνουν αποφάσεις και επηρεάζουν την εξέλιξη αυτού του Συλλόγου είναι και υπεύθυνοι για τις πράξεις και τις παραλείψεις τους, οφείλουν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες και τις εναλλακτικές επιλογές που έχουν και υποχρεούνται να μην σηκώσουν κεφάλι μέχρι να βρούνε λύσεις.
Η Διοίκηση έχει το μερίδιό της, με τις αποφάσεις που πήρε ή δεν πήρε και οι οποίες από την μεριά τους συνετέλεσαν στο να παρουσιάζει ο ΑΡΗΣ αυτήν την εικόνα και ο προπονητής, ως απόλυτο αφεντικό του αγωνιστικού κομματιού της ομάδας, που του έχει ανατεθεί εν λευκώ, για τις απίστευτες μεταπτώσεις που παρουσιάζει η ομάδα, στην αδιαφορία ορισμένων παικτών, στην χαμηλή παραγωγικότητα της ομάδας.
Οι ποδοσφαιριστές έχουν τις δικές τους ευθύνες, τεράστιες, ειδικά όταν επιδεικνύουν προκλητική αδιαφορία, όταν οι διάτρητες «συνδικαλιστικές» τους δράσεις διαμορφώνουν μέσα στο γήπεδο μία εικόνα που έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το συναίσθημα του κόσμου ο οποίος απαιτεί διαρκή προσπάθεια και νίκη σε κάθε αγώνα, αλλά φαίνεται να «βροντάει σε πόρτες κουφών».
Τοτέμ ο ΑΡΗΣ δεν είχε, δεν έχει και δεν θα έχει. Όσοι θεώρησαν τον εαυτό τους πάνω από τον Σύλλογο, παρακολουθούν σήμερα τις εξελίξεις μακριά από τον ΑΡΗ. Όσοι θεωρούν τον εαυτό τους στο απυρόβλητο, κοιμούνται σε λάθος πλευρό και καλό θα είναι να το αλλάξουν όσο είναι ακόμη καιρός, αν και θα ήταν προτιμότερο να ξυπνήσουν.
Όσοι έχουν την τιμή σήμερα ν’ αποφασίζουν για τον ΑΡΗ, είτε αποφασίζουν για το ποιοι παίκτες θα έρθουν και πόσο θα αμειφθούν, είτε αποφασίζουν για την ενδεκάδα που θα χρησιμοποιηθεί και τις αλλαγές που θα γίνουν, είτε αποφασίζουν για το αν θα σουτάρουν με το δεξί ή το αριστερό ή θα βγάλουν σέντρα, έχουν και τις ευθύνες τους. Όλοι τους.
Μας ενδιαφέρει να βρεθούν λύσεις ώστε να σταματήσει ο ΑΡΗΣ να χάνει έδαφος.
www.super3.gr

