News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Morata: «Είμαι κουρασμένος απ’την ερώτηση του αναπληρωματικού»

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2016

Ο επιθετικός ανέλυσε τη λευκή νίκη σ’ένα παιχνίδι που σκόραρε και πάλι



Ο Álvaro Morata μίλησε στα μέσα ενημέρωσης στη μεικτή ζώνη μετά τη νίκη της Ρεάλ Μαδρίτης κατά της Leganes στο Μπερναμπέου. Ο madridista επιθετικός σκόραρε και πάλι, και με το γκολ είναι ήδη οκτώ τα τέρματά του αυτή τη σεζόν, μετατρέποντάς τον στον πρώτο σκόρερ της ομάδας.

Νίκη

«Ήταν ένα πολύ δύσκολο ματς. Η Leganés είναι μια ομάδα που παίζει δυνατά, δυναμικά. Πάρα πολύ σκληροί; Κι εγώ θα πήγαινα επίσης όπως αυτοί, θα πήγαινα επίσης να διανέμω και να παίξω δυνατά κατά της Μαδρίτης. Καμιά κίτρινη παραπάνω θα’πρεπε να την είχαν πάρει, αλλά το σημαντικό ήταν ότι κερδίσαμε».

Πρωτοπόροι

«Πρέπει να κάνουμε τη δουλειά μας, γιατί αν συνεχίσουμε να παίρνουμε τρίποντα θα συνεχίσουμε ψηλά»

Σερί σκοραρίσματος

"Συνεχίζω να παίζω, συνεχίζω να σκοράρω, αλλά ξέρω ότι μπορώ να τα πάω καλύτερα. Είναι ξεκάθαρο ότι θα μου άρεσε να παίζω περισσότερο, όπως σ’όλους τους συμπαίκτες μου".

Αναπληρωματικός

«Είμαι κουρασμένος απ’αυτό, όταν είναι η σειρά μου να παίξω, παίζω, κι όταν δεν είναι, τότε ενθαρρύνω την ομάδα. Είμαι μια ομάδα και είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι στη Μαδρίτη»

Derby και Clásico


"Είναι σημαντικά παιχνίδια και πάμε για όλα"

@suntagm_puskas
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.