News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Benzema, στους επικριτές του: «Είναι πάντα το ίδιο, αν αυτό, αν εκείνο...»

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Του Pablo Polo

Ο Γάλλος στέλνει ένα μήνυμα μετά την αξίωσή του στη Λισαβόνα



Ο Μπενζεμά σκόραρε ένα γκολ και τον έβαλε ως το τρίτο καλύτερο ενεργό σκόρερ στο Champions League, στην ίδια θέση με τον Ibrahimovic, με 48 γκολ, με τους μόνους που τον περνούν να’ναι οι Μέσι και Κριστιάνο. Μετά το σωτήριο γκολ του στη Λισαβόνα, με μια θεαματική κεφαλιά, ο επιθετικός μίλησε στα μικρόφωνα του Beinsport.


Φαίνεται ότι ο Karim έχει αποδεχτεί για τα καλά ότι δεν αρέσει σ’όλον τον κόσμο, αλλά η καριέρα του είναι εκεί. Η πραγματικότητα είναι ότι η κριτική φαίνεται να τον ενδιαφέρει πολύ λίγο. "Μπορεί να γίνεται λόγος για μένα, θα μιλάνε πάντα για μένα. Αν είμαι σε μια κακή στιγμή, ότι δεν έχω τη θέση μου στην ομάδα, ότι αν αυτό, ότι αν το άλλο... είναι πάντα το ίδιο. Αυτή είναι η όγδοη σεζόν μου στη Ρεάλ Μαδρίτης. Παίζω σ’ένα μεγάλο σύλλογο και υπάρχουν επίσης κι άλλοι μεγάλοι παίκτες. Εξαρτάται από μένα να αποδώσω στο γήπεδο. Όταν είμαι έξω τραυματίας, είναι στο χέρι μου να επιστρέψω και ν’ανακτήσω τις καλές αισθήσεις και είναι αυτό που κάνω σιγά-σιγά. Η σεζόν είναι ακόμα πολύ μεγάλη".

Η σελίδα της στήλης στο facebook:


@suntagm_puskas


Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.