News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Zidane: "Είμαι ικανοποιημένος με την επιθετική απόδοση, δημιουργήσαμε πολλές ευκαιρίες"

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Είμαι ικανοποιημένος με τη δουλειά όλων των παικτών



Ικανοποιημένος απ’τη νίκη επί της Λέγκια Βαρσοβίας, ο Ζινεντίν Ζιντάν ανέλυσε στην αίθουσα Τύπου την απόδοση της ομάδας του: «Είχαμε πολλές ευκαιρίες για γκολ και σκοράραμε πέντε γκολ. Είμαι ευχαριστημένος με την επιθετική απόδοση. Λαμβάνοντας αυτή την επιλογή ρισκάραμε λίγο περισσότερο αμυντικά, αλλά ήταν η επιλογή. Μερικές φορές πρέπει να πάρεις αποφάσεις και την Κυριακή θα’ναι άλλο παιχνίδι».

"Μπορούμε να βελτιωνόμαστε πάντα. Ρισκάραμε λίγο, αλλά το καλό είναι ότι επιθετικά δημιουργήσαμε πολλές ευκαιρίες. Την Κυριακή θα’ναι ένα άλλο παιχνίδι, άλλη επιλογή κι άλλοι παίκτες. Σήμερα το σημαντικό ήταν να κερδίσουμε κι όλος ο κόσμος θέλει να σκοράρουμε πολλά γκολ. Δουλέψαμε πολύ καλά αν και η αμυντική ισορροπία ήταν λίγο οριακή σήμερα".

Επιθετική προσέγγιση

«Το σύστημα εξαρτάται απ’τους παίκτες. Σήμερα πήραμε την απόφαση να παίξουμε λίγο ψηλότερα, πιο επιθετικά. Ρισκάραμε κι αυτοί είχαν την ευκολία να βγαίνουν στην αντεπίθεση. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι ότι κάθε φορά που έχουμε ένα παιχνίδι πρέπει να μπαίνουμε καλά, να δημιουργούμε ευκαιρίες και να παίζουμε καλά».

"Όλοι κερδίζουν το να΄ναι βασικοί, όχι μόνο για ό, τι κάνουν στο παιχνίδι, αλλά για την εβδομαδιαία δουλειά τους. Θα’χουμε πολλά παιχνίδια και πρόκειται να παίξουν όλοι. Είμαι ικανοποιημένος με τους τρεις της επίθεσης, φυσικά μπορούμε να βελτιωθούμε. Αυτό που θέλει ο κόσμος απ’τον Κριστιάνο είναι να σκοράρει πάντα, αλλά έχει δημιουργήσει πολλές ευκαιρίες. Σκόραρε το Σάββατο κι ελπίζω να σκοράρει εντός 4 ημερών. Είμαι χαρούμενος με τη δουλειά όλων".

Isco

"Θα δούμε αν παίξει την Κυριακή. Τις προάλλες τα πήγε πολύ καλά και είμαι ικανοποιημένος με την απόδοσή του. Σήμερα, James κι Asensio τα πήγαν καλά, και τέλος".

Κριτικές μετά τις ισοπαλίες

"Είναι έτσι. Είμαι εδώ και προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο σε κάθε παιχνίδι. Κάνουμε το μέγιστο για να κερδίσουμε κάθε παιχνίδι. Όταν φέρνουμε ισοπαλία σε τρία παιχνίδια μπορούν να μας επικρίνουμε και έτσι είναι. Είναι η δουλειά σας. Πρέπει να δουλεύουμε όλη την εβδομάδα για να φτάσουμε στο παιχνίδι και να τα πάμε καλά".

Κριστιάνο Ρονάλντο


"Δεν του έχω πει τίποτα ιδιαίτερο. Μερικές φορές περιμένουμε πολλά απ’αυτόν. Θέλουμε σ’ένα παιχνίδι αυτών των χαρακτηριστικών να σκοράρει 3 ή 4 γκολ. Όλοι θέλουμε να σκοράρει κι αυτός περισσότερο. Έχει δημιουργήσει ευκαιρίες, αν και δεν μπόρεσε να σκοράρει. Αυτό που με νοιάζει είναι ότι έχει δώσει γκολ, έχει δώσει ασίστ. Μου αρέσει πολύ όταν δίνει ασίστ. Είναι αλήθεια ότι θα απαιτούμε πάντα περισσότερα επειδή είναι ο Cristiano και το ξέρει".

@suntagm_puskas
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.