News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Benzema: «Δίνω χαρά στον κόσμο κι έχω ανατραφεί καλά απ’τους γονείς μου»

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Ο επιθετικός της Ρεάλ Μαδρίτης απάντησε στον Hollande, ο οποίος είπε ότι δεν είναι υποδειγματικός



Ο Γάλλος επιθετικός της Ρεάλ Μαδρίτης, Καρίμ Μπενζεμά, δήλωσε μετά το παιχνίδι με την Λέγκια ότι «δίνω χαρά στον κόσμο», για τις δηλώσεις του προέδρου της χώρας του, Φρανσουά Ολάντ, που είπε ότι δεν είναι υποδειγματικός.

«Τι θέλετε να σας πω; Αν δεν είμαι ένα παράδειγμα, ίσως υπάρχουν άλλοι που είναι. Εγώ είμαι εδώ, παίζω ποδόσφαιρο, δίνω χαρά στον κόσμο κι έχω ανατραφεί καλά απ’τους γονείς μου», είπε ο Μπενζεμά στη μικτή ζώνη μετά τη νίκη με 5-1 επί της Λέγκια Βαρσοβίας στο Champions League.

Ο Μπενζεμά απάντησε με αυτόν τον τρόπο μετά την δημοσίευση αυτήν την εβδομάδα, του βιβλίου «Ένας πρόεδρος δεν θα πρέπει να το λέει αυτό», δύο Γάλλων δημοσιογράφων με τις συνομιλίες τους με τον Γάλλο πρόεδρο.


Σ’αυτό, ο Ολάντ είπε ότι «ο Benzema δεν είναι ένα παράδειγμα ηθικής», ενώ βάλει κατά Γάλλων διεθνών παικτών λέγοντας ότι «από αγενείς παιδιά έχουν γίνει πολύ πλούσιοι αστέρες χωρίς προετοιμασία».

@suntagm_puskas
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.