News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Ο James πηγαίνει στην Αμερική με το μέλλον του ξεκάθαρο

Δευτέρα 30 Μαΐου 2016

Η Κολομβία θα’χει το 10 συγκεντρωμένο αποκλειστικά στην εθνική της

«Θέλω να συνεχίσω στη Μαδρίτη, η οικογένειά μου κι εγώ είμαστε μια χαρά εδώ και θέλω να συνεχίσω», δήλωσε μετά τον τελικό



Ο James Rodriguez ολοκλήρωσε τη δεύτερη σεζόν του στην Ρεάλ Μαδρίτης με το καλύτερο δυνατό τέλος, κερδίζοντας το Champions League, το στόχο για τον οποίο υπέγραψε για το λευκό club πριν από δύο καλοκαίρια. Ο Κολομβιανός θα πάει στις ΗΠΑ, στο Κόπα Αμέρικα, και προς ανακούφιση και ικανοποίηση της εθνικής του, το κάνει με το μυαλό συγκεντρωμένο αποκλειστικά στις επιδόσεις του με την εθνική.

Κι αυτό επειδή ο James ξέρει ήδη ότι η Μαδρίτη τον έχει χαρακτηρίσει αδιαπραγμάτευτο, ότι θέλει να μείνει την επόμενη σεζόν στο Santiago Bernabeu. Κι ο Κολομβιανός ξέρει ότι το μέλλον του θα παραμείνει λευκό. «Θέλω να συνεχίσω στη Ρεάλ Μαδρίτης, η οικογένειά μου κι εγώ είμαστε μια χαρά εδώ και θέλω να συνεχίσω», είπε μετά τον τελικό.

Στη γιορτή στο Μπερναμπέου, ο James Rodriguez δήλωσε: «Είμαι περήφανος που βρίσκομαι σ’αυτό το κλαμπ, είναι κάτι μοναδικό να μαθαίνω απ’όλους αυτούς τους παίκτες Αυτό που μένει στην καρδιά μου είναι ότι είναι εξαιρετικά άτομα. Ευχαριστώ και Hala Madrid».


Η Κολομβία κάνει το ντεμπούτο της τις πρώτες πρωινές ώρες της Παρασκευής προς το Σάββατο στις 4:30 ώρα Ελλάδας εναντίον των Ηνωμένων Πολιτειών. Κι εκεί θα’ναι το 10 της Ρεάλ Μαδρίτης με την cafetera εθνική.

Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.