News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Kαρεμπέ: «Αν δεν ήμουν ποδοσφαιριστής, θα ήμουν πορνοστάρ»

Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015


Ο Κριστιάν Καρεμπέ αποκάλυψε στην Ισπανία πως αν δεν γινόταν ποδοσφαιριστής, θα είχε ενεργό ρόλο στην βιομηχανία του πορνό.

Ο Κριστιάν Καρεμπέ δεν... μασάει τα λόγια του και δεν το έκανε ούτε τώρα στην συνέντευξη που παραχώρησε σε ένθετο της Marca.
Ο σύμβουλος στρατηγικής, όταν ρωτήθηκε από τον Ισπανό δημοσιογράφο τι θα έκανε αν δεν ακολουθούσε τον δρόμο του ποδοσφαίρου, αποκάλυψε: «Αν δεν ήμουν ποδοσφαιριστής θα ήμουν είτε γιατρός, είτε πορνοστάρ».

Όσον αφορά το κλίμα που υπήρχε στην Ρεάλ Μαδρίτης, μετά την κατάκτηση του Champions League το 1998 είπε: «Την πρώτη μου σεζόν εκεί, κερδίσαμε το 7ο Ευρωπαϊκό. Στην Ρεάλ περίμεναν αυτή τη στιγμή για 32 χρόνια.


Ήταν σαν Χριστούγεννα. Για εμένα ήταν η σημαντικότερη στιγμή, μετά την κατάκτηση του Παγκοσμίου Κυπέλλου με την Γαλλία».

Όταν μάλιστα, του ζητήθηκε να συγκρίνει εκεί την Ρεάλ με την εφετινή, απάντησε: «Δεν μπορούμε να την συγκρίνουμε. Πρέπει να αφήσουμε το νέο προπονητή να κάνει την δουλειά του, να φτιάξει τον... μηχανισμό με τους παίκτες.

Σε δύο μήνες τα ξαναλέμε. Τώρα είναι νωρίς».
gazzetta.gr
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.