News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Cristiano: «Μου αρέσει η Μαδρίτη περισσότερο απ’το Παρίσι, αλλά, ίσως, τα πράγματα ν’αλλάξουν»

Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

"Ίσως βρω μια φίλη στο Παρίσι και περάσω περισσότερο χρόνο εκεί" αστειεύτηκε

Ο ποδοσφαιριστής της Ρεάλ Μαδρίτης άφησε μια αχτίδα σε μια πιθανή κίνηση στο Παρίσι, αλλά ξεκαθάρισε ότι, όταν αποσυρθεί, θα ήθελε να ζήσει στην Ισπανία


Ο Κριστιάνο Ρονάλντο δήλωσε ότι προτιμά τη Μαδρίτη απ’το Παρίσι ως πόλη κι αισθάνεται στο σπίτι στην ισπανική πρωτεύουσα, μολονότι δεν απέκλεισε αυτήν την αλλαγή στο μέλλον. «Μου αρέσει η Μαδρίτη περισσότερο απ’το Παρίσι, αλλά ίσως μια μέρα τα πράγματα ν’αλλάξουν. Ίσως βρω μια φίλη στο Παρίσι και περνάω περισσότερο χρόνο εκεί», δήλωσε στο περιοδικό Visao.

Ενώ ο CR7 δεν αναφέρθηκε ρητά στη δυνατότητα ένταξής του στην Παρί Σεν Ζερμέν, υποβάθμισε τις πιθανότητες του να κινηθεί στο Παρίσι σύντομα κι άφησε να εννοηθεί ότι σκοπεύει να εγκατασταθεί στην Ισπανία, όταν κρεμάσει τα παπούτσια του επειδή "αγαπά" τη ζωή στη Μαδρίτη : "Έχω συγγενείς που εργάζονται στη Γαλλία, αλλά δεν σχεδιάζω να ζήσω στο Παρίσι. Είναι μια όμορφη πόλη, έχω πάει εκεί μερικές φορές, αλλά δεν είναι ιδιαίτερη για μένα".

Ο Πορτογάλος διεθνής, παραδέχθηκε ότι μετανιώνει μερικές φορές για τις ενέργειές του, αλλά θεωρεί ότι αυτές οι αποτυχίες είναι μέρος της προσωπικότητάς του κι ότι «μέρος της μάθησης είναι να μην κάνεις τα ίδια λάθη». «Αν είμαι καλά, αν όλα όσα πέτυχα στο ποδόσφαιρο ήταν καλά, δεν θα μου ζητούσαν ν’αλλάξω. Αν μου ζητούν να βελτιωθώ, το δέχομαι, αλλά η αλλαγή είναι πολύ δύσκολη», είπε.

Ο Ρονάλντο υποστήριξε ότι δεν έχει "αμφιβολία" ότι έχει αλλάξει την εικόνα των Πορτογάλων στον κόσμο και ότι αποτελεί "ένα παράδειγμα". "Μου αρέσει να είμαι ένα παράδειγμα για τη δουλειά μου. Όχι μόνο αυτό το χρόνο, κάθε χρόνο. Από τότε που ξεκίνησα να παίζω, προσπαθώ να εκπροσωπήσω τη χώρα μου με τον καλύτερο τρόπο και, προφανώς, σε προσωπικό επίπεδο κάνω τη δουλειά μου πάντα τέλεια" είπε. Ο παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης διαβεβαίωσε ότι έχει μεγάλη αγάπη για την Πορτογαλία και αισθάνεται πολύ χαϊδεμένος απ’τους συμπατριώτες του. «Πάω για ύπνο κάθε μέρα και κοιμάμαι καλά. Λέω στον εαυτό μου:  Έκανα τη δουλειά μου καλά, χαροποίησα τον κόσμο και δεν μπορούμε να ζούμε με την εμμονή του τι σκέφτονται οι άλλοι για μας», είπε.


Ο Ρονάλντο αποκάλυψε, επίσης, ότι σήμερα δεν εξετάζει το ενδεχόμενο να προπονήσει ή να γίνει πρόεδρος σ’ένα σύλλογο, όταν αποσυρθεί, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί στην πορεία. "Θέλω τ’όνομά μου να συνεχίσει να αυξάνεται, επειδή ξέρω ότι η ποδοσφαιρική καριέρα μου θα τελειώσει σε πέντε ή δέκα χρόνια. Έχεις διαφορετική ζωή μετά απ’αυτό. Έχω την πρόθεση να συνεχίσω να ζω στη Μαδρίτη, όταν πλέον δεν θα παίζω ποδόσφαιρο", παρατήρησε.
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.