Όλο και καλύτερα είναι το τελευταίο διάστημα ο Πάπα Μπούμπα Ντιόπ, ανεβάζοντας συνεχώς ρυθμούς παρότι συνεχίζει το ατομικό του πρόγραμμα.
Στη σημερινή προπόνηση της ΑΕΚ, η οποία πραγματοποιήθηκε στα Σπάτα, ο Σενεγαλέζος χαφ συνέχισε το ατομικό του πρόγραμμα υπό τις οδηγίες του Πανταζή, με τον Δημήτρη Φροξυλιά να κάνει πρόγραμμα ενδυνάμωσης με τρέξιμο λόγω μίας κάκωσης που υπέστη στο πόδι.
Οι υπόλοιποι ποδοσφαιριστές, πλην του Ραφίκ Τζιμπούρ ο οποίος βρίσκεται στο Λουξεμβούργο με την εθνική Αλγερίας, γυμνάστηκαν κανονικά. Η αυριανή προπόνηση είναι προγραμματισμένη για τις 10.30.