News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Χίμπλινγκερ: «Ο Εργοτέλης στην καρδιά μου»

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Χίμπλινγκερ: «Ο Εργοτέλης στην καρδιά μου»
Ευτυχής στον Εργοτέλη δήλωσε ο Μάριο Χίμπλινγκερ. Ο 33χρονος αμυντικός με αφορμή το φιλικό μεταξύ Αυστρίας και Ελλάδας την Τετάρτη μίλησε στον Τύπο της πατρίδας του για το «δέσιμό» του με τους Ηρακλειώτες.

«Μου αρέσει πολύ εδώ στον Εργοτέλη. Η ομάδα έχει μπει στην καρδιά μου. Αισθάνομαι όμορφα και θα ήθελα να μείνω εδώ για 1-2 χρόνια ακόμη», τόνισε.

Ο ίδιος θα απουσιάσει από το φιλικό της Τετάρτης και δεν θα έχει την ευκαιρία να αντιμετωπίσει την ομάδα απέναντι στην οποία έκανε το 2003 το ντεμπούτο του με το εθνόσημο. «Θα ήθελα πολύ να αγωνιστώ ξανά στην εθνική ομάδα, αλλά κάθε προπονητής έχει τις δικές του απόψεις», είπε και πρόσθεσε: «Έχουμε κι εμείς καλούς παίκτες σε ξένα πρωταθλήματα και σίγουρα πιστεύω πως μπορούμε να πετύχουμε κάτι καλό απέναντι στην Ελλάδα». 
 
www.sport-fm.gr
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.