News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Πατέρας: «Εχουμε τον σαγόνια»

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Μήνυμα στους παίκτες να δουν τον Γιάτσεκ Γκμοχ ως κανονικό προπονητή τους και όχι σαν υπηρεσιακό έστειλε ο Νικόλας Πατέρας.
Με τον τρόπο του ο Νικόλας Πατέρας έστειλε μήνυμα στους παίκτες πως ο αγώνας με τον Ηρακλή είναι κανονικό παιχνίδι πρωταθλήματος και όχι φιλικό και πως αυτή τη στιγμή προπονητής τους είναι ο Γιάτσεκ Γκμοχ και δεν πρέπει να τον δουν σαν υπηρεσιακό. Με αυτόν τον τρόπο, άλλωστε, ερμηνεύεται η ατάκα του «εχουμε τον καλύτερο προπονητή, τον "σαγόνια"», σε ερώτηση που του έγινε για τις εξελίξεις στο θέμα του προπονητή κατά την άφιξή του στα γραφεία της σούπερ λίγκα για το ΔΣ.
Αυτό, βέβαια, δεν σημαίνει ότι ο Παναθηναϊκός θα μείνει για πάντα με τον Γκμοχ. Απλά μέχρι να βρεθεί η ενδεδειγμένη λύση και να τελεσφορήσουν οι επαφές από τα ταξίδι των Φρέιτας και Αντωνίου οι παίκτες πρέπει να βλέπουν σαν προπονητή τους τον Πολωνό και να έχουν την απαιτούμενη σοβαρότητα στην δύσκολη αυτή στιγμή.

www.leoforos.gr
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.