Ο Μπολεκ και ο Λολεκ!!!Η UEFA προχώρησε στα αποκαλυπτήρια των δύο μασκότ του Euro 2012 την Τρίτη (16/11) στην Βαρσοβία! Πρόκειται για δύο δίδυμα αδέρφια ντυμένα στα χρώματα της Πολωνίας και της Ουκρανίας.
Οι «διάδοχοι» των Τριξ και Φλιξ, των μασκότ στο προηγούμενο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα στα γήπεδα της Αυστρίας και της Ελβετίας δεν έχουν ακόμα όνομα. Μάλιστα η UEFA καλεί όσους επιθυμούν να μετέχουν στην ψηφοφορία για την ονομασία τους. Τα ονόματα των δύο μασκότ θα ανακοινωθούν στις 15 Δεκεμβρίου και οι τρεις επιλογές είναι ως εξής: Σλάβεκ και Σλάβκο, Σιέμκο και Στρίμκο ή Κλέμεκ και Λάντκο!
Η μία μασκότ φοράει κόκκινο και λευκό τα χρώματα της σημαίας της Πολωνίας ενώ η άλλη κίτρινο και γαλάζιο που είναι τα αντίστοιχα της Ουκρανίας.
Στην εκδήλωση της παρουσίασης των δύο μασκότ που έγινε σε θέατρο της Βαρσοβίας έδωσαν το «παρών» πλήθος ποδοσφαιριστών και προπονητών από τις δύο συνδιοργανώτριες του Euro όπως οι Αντρέι Σεφτσένκο, Αντρέι Σάρμαχ, Ολεγκ Μπλαχίν Ζμπίγκνιεφ Μπόνιεκ και φυσικά οι πρόεδροι των ποδοσφαιρικών ομοσπονδιών των δύο χωρών, Γκρέγκορ Λάτο και Γκριγκόρι Σούρκις.
Μάλιστα ο πρώτος δήλωσε αστειευόμενος: «Μου αρέσουν ιδιαίτερα τα μαλλιά τους. Πριν από 40 χρόνια είχα και εγώ τέτοια μαλλιά! Είναι μια σημαντική μέρα για μας και μια μεγάλη διαφήμιση για τουρμουά».
www.sentragoal.gr

