Ένα από τα θέματα που «καίνε» τον Παναθηναϊκό είναι και αυτό του γηπέδου. Όπως γράφει η εφημερίδα Πράσινη, οι ιθύνοντες της ΠΑΕ περιμένουν τις εξελίξεις στο θέμα της Διπλής Ανάπλασης. Οι «πράσινοι» έχουν καταγγείλει τη σύμβαση που είχαν υπογράψει για το έργο και έτσι όλα τα ζητήματα θα τεθούν σε νέα βάση ανεξάρτητα από την εκλογή του κ. Καμίνη.
Η αλλαγή στο δήμο δεν ανησυχεί την ΠΑΕ, καθώς πιστεύει πως το θέμα της Διπλής Ανάπλασης είναι στην αρμοδιότητα της κυβέρνησης και από τη στιγμή που ο νέος δήμαρχος στηρίζεται από το κυβερνών κόμμα, όλα θα προχωρήσουν κανονικά. Οι υπεύθυνοι από την ΠΑΕ για το θέμα του γηπέδου έλεγαν τη Δευτέρα πως ο δήμος θέλει να ολοκληρωθεί το έργο της Διπλής Ανάπλασης, καθώς είναι μία από τις προτεραιότητες του νέου δημάρχου κύριου Καμίνη.
Πλέον, οι άνθρωποι του Παναθηναϊκού θα ζητήσουν να έχουν συνάντηση με τον νέο δήμαρχο Αθηναίων, ώστε να δουν τις προθέσεις του και αν είναι διατεθειμένος να βοηθήσει για να προχωρήσει το θέμα του γηπέδου.
www.leoforos.gr


