News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Καζάζης: "Συνεχίζουμε όλοι μαζί"

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Ο προπονητής του Παναθηναϊκού, Στέλιος Καζάζης, ξεκαθάρισε ότι, μετά την ειλικρινή συζήτηση που είχε αυτός και οι παίκτες του με τον πρόεδρο του Ερασιτέχνη, Μιχάλη Κίτσιο, θα παραμείνει στον πάγκο του Τριφυλλιού.

 Αναλυτικά ο έμπειρος τεχνικός τόνισε: "Στις 4.15 μ.μ. ήρθε ο Μιχάλης Κίτσιος με τον οποίος είχαμε μια συζήτηση ρεαλιστική. Ειπώθηκαν αλήθειες και εξηγήσεις για το πώς έχει η κατάσταση. Είναι γνωστό ότι είναι δύσκολο αλλά τουλάχιστον ξέρουμε την αλήθεια και ότι θα ψάξουν για ρεαλιστικές λύσεις. Δεν υποσχέθηκε τίποτα και αυτό είναι το πιο σωστό. Δεν είμαστε ικανοποιημένοι αλλά συνεχίζουμε όλοι μαζί και προσπαθούμε για το καλύτερο".

Στο αγωνιστικό κομμάτι, σχολίασε: "Φτάσαμε σχεδόν στο μάξιμουμ της απόδοσής μας. Οι Ρώσοι μας δημιούργησαν πολλά ρήγματα στην υποδοχή και επειδή γνώριζαν τα προβλήματά μας, ίσως ήρθαν και πιο χαλαροί. Προσπάθησαν πάρα πολύ και τους συγχαίρω γιατί παίξανε στα ίσα την Ντιναμό και δεν χάσανε την πίστη τους για τη νίκη σε κανένα σημείο του ματς. Αξίζουν ένα μεγάλο μπράβο".

Όσο για την αποχώρηση του Καστάρ: "Με δυο ακραίους δεν μπορούμε όχι μόνο να ανταποκριθούμε στις αγωνιστικές υποχρεώσεις μας, αλλά ούτε καν στην προπόνηση. Ζητήθηκε ενίσχυση, αλλά δεν υπάρχει η δυνατότητα, οπότε θα συνεχίσουμε έτσι".

prasinanea.gr
Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.