News Update :

powered by Agones.gr - livescore

Η άποψη του Συνταγματάρχη για το Real Liverpool 3-1

Τετάρτη 7 Απριλίου 2021


«Μου μιλάς σοβαρά; Για να με ρωτήσεις τι ακούω στο σπίτι; Ακούω ότι είμαι εκτός κάθε μέρα. Κι εσύ το ξέρεις, εσύ πρώτος. Τότε τι μου λες, ότι κάθε μέρα είμαι εκτός. Φυσικά, διεκδικώ με τους παίκτες και το ρόστερ. Αξίζουμε να συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε. Πέρυσι κερδίσαμε τη LaLiga, την έχουμε κερδίσει εμείς, η Ρεάλ Μαδρίτης. Έχουμε το δικαίωμα να παλέψουμε φέτος για τη LaLiga. Τουλάχιστον φέτος. Μετά έχεις δίκιο εσύ και άλλοι, ότι τον επόμενο χρόνο πρέπει να αλλάξουμε, πρέπει να γίνουν πράγματα. Αλλά φέτος έχουμε το δικαίωμα να παλέψουμε. Αφήστε μας να παλέψουμε. Κερδίσαμε τη LaLiga πέρυσι, όχι πριν από δέκα χρόνια. Με κάνεις να γελάω με την ερώτηση. Μόνο λίγο σεβασμό για όλα αυτά. Με κάνεις να γελάω... Αλλά δεν τρέχει τίποτα. Εσείς λέτε πολλά πράγματα και πρέπει να τα αποδεχόμαστε. Πείτε μου στα μούτρα μου "θέλουμε να σε αλλάξουμε", αλλά πρέπει να το πείτε, όχι μόνο από πίσω, ξέρεις»

Αυτές ήταν οι δηλώσεις του καράφλα στο πρώτο ματς που επέστρεψε απ’την κορώνα. Είχε προηγηθεί η ήττα απ’τη Λεβάντε στις 30 Ιανουαρίου, η τελευταία του λευκού συνόλου για φέτος, καθώς από τότε τρέχει ένα αήττητο σερί 12 αγώνων σε όλες τις διοργανώσεις. Ο καράφλας, κλειδωμένος στο σπίτι, έχοντας περισσότερο χρόνο απ’το συνηθισμένο, χωρίς να’χει την ικανότητα να περνάει 12ώρα στο Valdebebas, μοιραία, έδωσε μεγαλύτερη προσοχή στον Τύπο της Μαδρίτης, με τον οποίο υπό φυσιολογικές συνθήκες, δεν έχει τον χρόνο να ασχοληθεί. Κι έτυχε αυτό να συνδυαστεί χρονικά με μια οδυνηρή ήττα απ’την Λεβάντε. Και σε κάτι τέτοια περιστατικά, οι μπαγλαμάδες Μαδριλένοι δημοσιογράφοι ξεσαλώνουν και μπορούν να γράψουν ότι μαλακία μπορείτε και δεν μπορείτε να φανταστείτε. Εγώ τα παρακολουθώ καθημερινά και ξέρω. Εκείνον τον καιρό λοιπόν έτυχε να τα παρακολουθήσει κι ο Ζιντάν. Και του σηκώθηκαν κάγκελο τα μαλλιά που δεν έχει. Και ζήτησε ΣΕΒΑΣΜΟ.

ΘΑ ΣΕΒΕΣΤΕ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ. ΘΑ ΣΕΒΕΣΤΕ ΑΠΙΣΤΟΙ. ΘΑ ΣΕΒΕΣΤΕ ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ ΓΚΟΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΜΟΡΦΟΝΙΟΥ. ΑΥΤΗ Η ΦΑΝΕΛΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΙΑ


Μετά τη νίκη-πρωτιά στον όμιλο επί της Γκλάντμπαχ, έγραψα το εξής σχόλιο: «Στο διπλό της Ίντερ στην Γκλάντμπαχ την προηγούμενη βδομάδα, οι μεγάλοι της Ευρώπης βόγκηξαν. Μιλάμε για αναστεναγμό άνευ προηγουμένου…».

Αν βόγκηξαν λέει… Κατεβήκαμε σήμερα να παίξουμε ενάντια στην Λίβερπουλ, την πρωταθλήτρια Αγγλίας, την Λίβερπουλ του Κλοπ, με δεξί μπακ Λούκας, και με αναπληρωματικά στόπερ. Κι ο μεν ένας είναι ο Νάτσαρος. Ο δε άλλος όμως είναι ο Μιλιτάο και η ομάδα και το επιτελείο έμαθαν μόλις χθες το βράδυ ότι θα’παιζαν μ’αυτόν, μόλις 24 ώρες πριν απ’αυτό το μεγάλο ματς, όταν τους έγινε γνωστό το θετικό του Βαράν. Αποτέλεσμα; 3-1. ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΗΤΑΝ


Με τον Βινίσιους, να κάνει την βραδιά της ζωής του. Μέχρι την επόμενη. Πωτς γκένεν ατό; Γκένεν με προπονητή Ζιντάν. Με άλλον ντεν γκινότανε στον αιώνα τον άπαντα. Όποιος νεαρός όμως δεν τα παρατήσει, δεν λακίσει, όποιος κάτσει να παλέψει και να δουλέψει και να προσπαθήσει στις προπονήσεις με τον Ζιντάν, θα ανταμειφθεί. Άλλοι ας ζητάνε δανεισμούς και μεταγραφές σε άλλες ομάδες. Γνωστά τα ονόματα, δεν χρειάζεται να τα γράψω. Για να μην είμαι και τελείως άδικος, ο Βίνι έχει έναν Αζάρ μονίμως τραυματία και το ξέρει, οπότε είναι πιο εύκολο να διατηρεί την υπομονή του και να μην σηκώνει λευκή σημαία ζητώντας να αποχωρήσει. Οι υπόλοιποι είχαν μπροστά τους κροκόδειλους που έβλεπαν να τους καταβροχθίζουν την καριέρα. Έτσι είναι σ’αυτόν τον σύλλογο.


Με τον Ασένσιο να κάνει ένα ακόμη βήμα στην έξοδο απ’το πηγάδι του τραυματισμού στο οποίο είχε πέσει, και να πιάνει τον Κασεμίρο στη δεύτερη θέση των σκόρερ της ομάδας με 6 γκολ. Όσο συνεχίζουν να σκοράρουν αυτά τα δυο παιδιά και να συνοδεύουν τον Μπενζεμά σ’αυτό το καθήκον, η ομάδα δεν έχει να φοβάται πολλά. Και εκεί γύρω θα υπάρχουν και οι Ροντρίγκο και Αζάρ να προσθέτουν απ’τον πάγκο. Τουλάχιστον για την ώρα, βλέπουμε λίγο πιο μετά αν ο Βέλγος θα πάει και για βασικός.

Κι από πίσω οι τρεις τενόροι. Οι τρεις υπερκροκόδειλοι, ΤΑ ΧΑΦ. Τι να πεις για τον ντίζελ Κασεμίρο, τι να πεις για το προϊόν ναζιστικού πειράματος, αυτός κι ο Νόιερ έχουν βγει από σωλήνα. Τι να πεις για τον Μαέστρο; Παρακολουθούμε την τελευταία συναυλία του. Tο last dance του Λουκίτα, είναι φέτος. Vamos


 




Share this Article on :
 

© Copyright Opadoi Live 2010 -2011 | Design by Herdiansyah Hamzah | Published by Borneo Templates | Powered by Blogger.com.